Dikke doei!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:21 schreef Fallen het volgende:
Overigens iedereen alvast een super 2011 gewenst!
Ik ga de deur uit!![]()
(Eleanor Rigby!)
ja, gewoon een toffe plaatquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:22 schreef Wilskracht het volgende:
Kan iemand mij een reden geven om hier geen onvoldoende voor te geven?
we hebben duidelijk een andere smaakquote:
Ow? Dan vast wel met alle O.B.'s en Lada's weggepiept?quote:
oh, ik dacht dat die nummers random warenquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:22 schreef Wilskracht het volgende:
Kan iemand mij een reden geven om hier geen onvoldoende voor te geven?
Dan is hij van de verkeerde partij zeker.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:20 schreef Joooo-pi het volgende:
Hoorde gisteren in top2000 a gogo dat Alice Cooper nogal christelijk is![]()
Denk dat nog best mee zou kunnen vallen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:24 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
we hebben duidelijk een andere smaak
denk niet dat in de meeste kerken zo'n kerel wordt gewaardeerd:quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan is hij van de verkeerde partij zeker.
Net als bij Meatloaf en John Miles...quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is tof omdat er meer liedjes in 1 Alice zitten.
Of tijdens een stilte hier een daar een Always en Volvo ingefluisterd door de dj.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ow? Dan vast wel met alle O.B.'s en Lada's weggepiept?
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:27 schreef FritsFlits het volgende:
"Papa, ik lijk steeds meer op jou"
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Doe mij toch maar Only Women Bleed
Laatstgenoemde artiest had ik in 2007 gevonden, kon eindelijk de vraag beantwoorden waar Bayern München die ene geweldige goaltune vandaan haalde...quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net als bij Meatloaf en John Miles...
Innuendo heb ik gehoord, dat is in principe genoeg Queen. Zojuist tijdens Queen even wat vuilnis weggebracht, en dus grotendeels gemist.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Queen komt later nog een keer, Ruthless of niet...
Indd. Heb hm ooit live gezien (ik moest mee) en ben haast in slaap gevallen. Ongelooflijk saaie muziek.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat ze 'm maar in Zuid-Afrika mogen houden.
Dan had 'ie een boek moeten schrijven, dat wordt niet voorgelezen aan het eind van een jaar...quote:
In de 60/70's was dat sowieso erg hip. Weet niet uit welk jaar dat van Alice komt?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Weer zo'n lang nummer, dat van Alice Cooper. Het lijkt wel alsof elke zichzelf respecterende artiest/band er ooit zo eentje gemaakt moet hebben.
Zie je wel dat we overlappingen hebben.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:31 schreef Wilskracht het volgende:
Papa Stef Bos mooi nummer
iets te vaak gehoord maar geweldige tekst.
Stef Bos krijgt een 9 voor dit nummer (en een 10 vooor al zijn albums)
Ik ken zo goed als alles van hem en hij schrijft veel mooie teksten. Ik hou ervan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan had 'ie een boek moeten schrijven, dat wordt niet voorgelezen aan het eind van een jaar...
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
That's me in the corner, that's me in the spotlight, losing my religion
Ik kwam Michael Stipe helemaal niet tegen in mijn Spotlight.quote:
Ik vond je eerdere shirt leukerquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:33 schreef MadMaster het volgende:
In het kader van Losing My Religion.
In de USA dit shirt gekocht:
[ afbeelding ]
Het gaat alleen niet over religie.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:36 schreef Wilskracht het volgende:
Losing my religion een 10
Ik ga op zondag naar de kerk maar we geloven niet dat God van boven alles bepaalt.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vond je eerdere shirt leuker
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zie je wel dat we overlappingen hebben.
mee eens.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ken zo goed als alles van hem en hij schrijft veel mooie teksten. Ik hou ervan.
Het is gewoon dat gitaarrifjequote:Op vrijdag 31 december 2010 15:37 schreef CoJackso het volgende:
Smoke on the Water eigenlijk nooit wat aan gevonden. Ik vind het nummer te herhalend, tekst te nietszeggend. Beetje een herhalingsoefening.
Waar gaat het dan over?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het gaat alleen niet over religie.
4quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Deep Purple!
Waar staat Child in Time eigenlijk dit jaar?
4quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Deep Purple!
Te laag, want niet op 1.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Deep Purple!
Onder Avond op 4quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Deep Purple!
4.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Deep Purple!
We zullen zien...quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:38 schreef Aalbers het volgende:
Zometeen Mark en Clarkband, kan er met mijn hoofd niet bij dat de top 2000 a gogo dat nummer weg wilde hebben uit de top2000.....
daar hoort When te music's over van The Doorsquote:
Ik wel op Cuby, maar niet op deze. Maar het is wel een fijn nummer.quote:
Vind ik ook, als Coldplay-fan...quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
4.
En zie nu, ja nu pas, dat Coldplay 2 keer in de top 10 staat. Dat is toch wel een beetje te.
Ah ze was er ook bij begrijp ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:40 schreef Joooo-pi het volgende:
Cuby
Vindt mijn schoonmoeder zo geweldig
Doors, ja! Maar dan wel Riders on the Storm. Of The End.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
daar hoort When te music's over van The Doors
Was nog een mooie reportage over gemaakt in de top 2000 a gogo paar jaar terug.quote:
Spanish caravan, The unknown soldider of Yes, the river knows dan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doors, ja! Maar dan wel Riders on the Storm. Of The End.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |