Laatstgenoemde artiest had ik in 2007 gevonden, kon eindelijk de vraag beantwoorden waar Bayern München die ene geweldige goaltune vandaan haalde...quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net als bij Meatloaf en John Miles...
Innuendo heb ik gehoord, dat is in principe genoeg Queen. Zojuist tijdens Queen even wat vuilnis weggebracht, en dus grotendeels gemist.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Queen komt later nog een keer, Ruthless of niet...
Indd. Heb hm ooit live gezien (ik moest mee) en ben haast in slaap gevallen. Ongelooflijk saaie muziek.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat ze 'm maar in Zuid-Afrika mogen houden.
Dan had 'ie een boek moeten schrijven, dat wordt niet voorgelezen aan het eind van een jaar...quote:
In de 60/70's was dat sowieso erg hip. Weet niet uit welk jaar dat van Alice komt?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Weer zo'n lang nummer, dat van Alice Cooper. Het lijkt wel alsof elke zichzelf respecterende artiest/band er ooit zo eentje gemaakt moet hebben.
Zie je wel dat we overlappingen hebben.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:31 schreef Wilskracht het volgende:
Papa Stef Bos mooi nummer
iets te vaak gehoord maar geweldige tekst.
Stef Bos krijgt een 9 voor dit nummer (en een 10 vooor al zijn albums)
Ik ken zo goed als alles van hem en hij schrijft veel mooie teksten. Ik hou ervan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan had 'ie een boek moeten schrijven, dat wordt niet voorgelezen aan het eind van een jaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |