Je laat ze de parkeerplaats vegen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is goed dan heb ik wel een verrassing voor ze
Hier waren ze met vuurwerk naar elkaar aan het gooien... dat moet toch een keer fout gaan... en dan lach ik inderdaadquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja bij mij thuis knallen die kutkoters ook. Het is alleen leuk als ze een vingertje oid verliezen dat is tenminste nog lollig
heb je toch nog wat nuttigs gedaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alleen jammer dat ik het weer moet regelen in mijn vrije week
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:07 schreef Panda72 het volgende:
Handig trouwens als men bij het vuurwerk 3 vingertjes verliest dat is makkelijk bij 2 bier bestellen.
Ja leuk als het in een capuchon komt of zoquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier waren ze met vuurwerk naar elkaar aan het gooien... dat moet toch een keer fout gaan... en dan lach ik inderdaad.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
nieuwe slogan voor postbus 51
je kan niet meer fappen als je vingers eraf klappen
Ja als je 4 bier wilt word het weer wat moeilijker inderdaadquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
heb je toch nog wat nuttigs gedaan
[..]
het is maar hoe je het bekijkt
Nou tot 7 bier moet het nog geen probleem zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja als je 4 bier wilt word het weer wat moeilijker inderdaad
ja 10 word een probleemquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nou tot 7 bier moet het nog geen probleem zijn
Toen ik een jaar of 13 was, stond ik bij het vaste verzamelpunt te wachten op klasgenoten met wie ik naar school zou fietsen. Toen was er ook zo'n kutjong met rotjes, en hij dacht dat het wel heel stoer en leuk zou zijn om er eentje mijn kant op te gooien. Dat ding belandde dus op de rugzak op mijn rug, en ik kon hem er nog net op tijd afschudden. Ik heb die debiel echt verrot gescholden toenquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja leuk als het in een capuchon komt of zo
Kutkoterquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 13 was, stond ik bij het vaste verzamelpunt te wachten op klasgenoten met wie ik naar school zou fietsen. Toen was er ook zo'n kutjong met rotjes, en hij dacht dat het wel heel stoer en leuk zou zijn om er eentje mijn kant op te gooien. Dat ding belandde dus op de rugzak op mijn rug, en ik kon hem er nog net op tijd afschudden. Ik heb die debiel echt verrot gescholden toen.
En sindsdien heb ik het dus ook niet meer zo op vuurwerk. En omdat ik toen ik een jaar of 7 was, mijn handen brandde aan sterretjes.
Ik ben er ook geen fan van. Ik kom ook niet buiten todat ze gestopt zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:14 schreef Myraela het volgende:
Vuurwerk, ik haat het.Ooit eens een rotje in mijn capuchon gehad, ik kom echt niet meer buiten zolang ze bezig zijn.
die vind ik dan weer minderquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:13 schreef Panda72 het volgende:
Ik verloor mijn beide ballen
Omdat ik zo nodig met vuurwerk moest knallen
ik moet welquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:14 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan van. Ik kom ook niet buiten todat ze gestopt zijn
ander onderwerp graagquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:15 schreef Panda72 het volgende:
Of
Door een en veel te harde knal
Verloor ik helaas 1 bal.
Ik vind die van Bart de Graaf wel leuk van je bent een runt als je met vuurwerk stuntquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:13 schreef Panda72 het volgende:
Ik verloor mijn beide ballen
Omdat ik zo nodig met vuurwerk moest knallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |