Zij hebben UTC +12 tm +14, moet dus zaterdag ipv zondag zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:18 schreef Cee het volgende:
Van nu.nl:
[..]
Ligt het aan mijn gebrek aan logica of lopen die arme Hawaiianen dan wel erg ver achter?
Empire State of Mind.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:23 schreef Sirolf het volgende:
Over een uurtje komt de 2e van m'n 3 requests op den radio. Mr. Brightside!
Goeie.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:23 schreef Sirolf het volgende:
Over een uurtje komt de 2e van m'n 3 requests op de radio. Mr. Brightside!
En het komende jaar wordt de helft van de meest aangevraagde platen van de luisteraars van 3fm weer compleet genegeerd en ingewisseld door overgewaardeerde meuk die amper nog de kont van deze lijst heeft mogen krabben. That's life.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:23 schreef Pino112 het volgende:
Zovaak blijkbaar aangevraagd, maar niet eens tijdens SR gedraaid
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet je er een pleister op doen Hans, dat weet je.
Vind het wel 2 totaal verschillende zangeressenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:24 schreef Da_Sandman het volgende:
En hoe goed ik Alicia Keys ook vind, ik blijf me afvragen of zij zo groot was geworden als dat ze nu is als Aaliyah niet was verongelukt...
Ik dus niet... Denk dat Aaliyah dezelfde kant op was gegaan als Alicia.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind het wel 2 totaal verschillende zangeressen
http://goo.gl/qG2kGquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:27 schreef Etcetera het volgende:
Is er trouwens een Spotify playlist voor de Top SR?
Hole1988 heeft er een gemaakt maar volgens mij is ie (nog?) niet helemaal compleet? Enfin, http://open.spotify.com/u(...)PGkkP2V46icgk4OYy7lpquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:27 schreef Etcetera het volgende:
Is er trouwens een Spotify playlist voor de Top SR?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet je er een pleister op doen Hans, dat weet je.
Had best gekund, blijft een eeuwige zonde.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik dus niet... Denk dat Aaliyah dezelfde kant op was gegaan als Alicia.
Compleet zal die ook niet worden, aangezien er bands zijn die niet op Spotify staanquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Hole1988 heeft er een gemaakt maar volgens mij is ie (nog?) niet helemaal compleet? Enfin, http://open.spotify.com/u(...)PGkkP2V46icgk4OYy7lp
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
He, wat vinden jullie van mijn nieuwe parfum?
Domien was vroeger zo'n kind dat zichzelf riep als ie moest eten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef Cee het volgende:
Hoe godverdommes moeilijk is het nu om ook die laatste 3 seconden even nog je mond te houden?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Domien was vroeger zo'n kind dat zichzelf riep als ie moest eten.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef Cee het volgende:
Ah, het origineel.Faalhaas van een Buckley met die zanik-cover van 'm en die ouwe lul met die hoed.
[..]
Die doen dat dan iig minder irritant van baardmans.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:34 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik denk dat het Domien bashen ook in 2011 door gaat...
En als Michiel, Gerard of wie dan ook over een plaat lult hoor je niemand erover.
Zoals Roel_Jewel zou zeggen: dat.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:34 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat is dit toch een verschrikkelijke kutplaat
Ja, zo ongeveer élke andere uitvoering.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:34 schreef Etcetera het volgende:
Schitterend nummer. Heb wel eens betere uitvoeringen gehoord.
Lijkt me verstandigquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:35 schreef alors het volgende:
Ik zie dat ik The Gaslight Anthem nog wel even door kan laten zingen...
Wat ik wel eens denk... hoe zou Roel dat zelf op de radio dan doenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die doen dat dan iig minder irritant van baardmans.
Dat dusquote:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, zo ongeveer élke andere uitvoering.
Ik stond (aangekleed) te proberen mijn hoofd niet aan m'n puntige lamp te stoten en de kerstboom niet per ongeluk om te zwiepen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sta je weer nakend op de tafel op z'n chocomels uit je dak te gaan, Cee?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik stond (aangekleed) te proberen mijn hoofd niet aan m'n puntige lamp te stoten en de kerstboom niet per ongeluk om te zwiepen.
hoe lang moet ie nog?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoor dat Stenders het nog steeds volhoudt @ KX
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:37 schreef 3rdRock het volgende:
ik leef nog! en t valt best mee qua gladheid. gisterenavond was het erger.
nu ff langs m'n oude werk. gedag zeggen naar de mensen die niet naar Leeuwarden gaan en het kluisje leegmaken waar ik al zeker 2 jaar niet meer ben geweest
tot later!
Als ik mocht kiezen, dan ja.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Alles beter dan een roestig punthekje he
.
quote:
Dat soort dingen blijven hangenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:38 schreef Cee het volgende:
Tsja, dit nummer is toch altijd wel een beetje verpest door die ene keer dat ik op vakantie in SanFran op de cable car stond te wachten anderhalf uur lang en bij de rij stond een "muzikant" (in de ruimste zin van het woord) dit nummer constant op z'n aftandse gitaar te tokkelen.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:40 schreef alors het volgende:
[..]
omg ik snap hem nu pas!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:40 schreef alors het volgende:
[..]
Duurt langquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:40 schreef alors het volgende:
[..]
Op KinkFm was ook een goede jaarmix van hem. Is te downloaden op zijn site.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:39 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik verlang naar de jaarmix van Dj Sandstorm... kan ik eindelijk die grijs gedraaide CD in de auto vervangen met de 2010 versie
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Even door het outro van Led Zeppelin heenpraten.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Even door het outro van Led Zeppelin heenpraten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |