quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:36 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook de decoder van mijn nieuwste loc vervangen. Kan de oude decoder weer terug in de vorige loc waar hij in zat.
Ik ben heul niet gekquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook al
[..]
wooet wooet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:
Ik haat vuurwerk, ik haat blaffende honden door vuurwerk, ik haat lichtflitsen, ik haat vroeg wakker worden door dat hoerevuurwerkquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Pien![]()
Heb je het niet zo op vuurwerk?
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 31 december 2010 12:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik haat vuurwerk, ik haat vroeg wakker worden door dat hoerevuurwerk
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik ben heul niet gek
niks mis met gek zijn hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
beter dan dag in dag uit hetzelfde, over hetzelfde praten om 17.00 bij de piepers, groente en het vlees en dan over hetzelfde te mopperen over dezelfde programma;'s op tv
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Oh Mart! Heb jij dat ene verhaal nog dat ik je een tijd geleden stuurde? Over de kijk op het leven enzo? Want die ben ik kwijt doordat de laptop stuk isquote:
Die over oud worden?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh Mart! Heb jij dat ene verhaal nog dat ik je een tijd geleden stuurde? Over de kijk op het leven enzo? Want die ben ik kwijt doordat de laptop stuk is
Nee, ik houd wel van gek, anders is het ook zo saaiquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks mis met gek zijn hoor![]()
beter dan dag in dag uit hetzelfde, over hetzelfde praten om 17.00 bij de piepers, groente en het vlees en dan over hetzelfde te mopperen over dezelfde programma;'s op tv
Dat is vrij duidelijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik haat vuurwerk, ik haat blaffende honden door vuurwerk, ik haat lichtflitsen, ik haat vroeg wakker worden door dat hoerevuurwerk
Good, wil je die mailen/msnen/opsturen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die staat nog in mijn downloadmap.
Ik quote mijn Opa:quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik houd wel van gek, anders is het ook zo saai
Dat is zeer toepasselijkquote:Ik ben niet gek maar helemaal goed ben ik ook niet.
ja echt de meeste mensen hebben zo'n saai leven, alles volgens schemaquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik houd wel van gek, anders is het ook zo saai
Nou ja, als die mensen daar nou blij van wordenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja echt de meeste mensen hebben zo'n saai leven, alles volgens schema![]()
![]()
![]()
kun je de klok op gelijk zetten, zo jammer
Vader van mijn ex had het precies andersom... Die keek rond 18.00uur op z'n horloge en besloot naar aanleiding daarvan of 'ie al honger hadquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja echt de meeste mensen hebben zo'n saai leven, alles volgens schema![]()
![]()
![]()
kun je de klok op gelijk zetten, zo jammer
Huh?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vader van mijn ex had het precies andersom... Die keek rond 18.00uur op z'n horloge en besloot naar aanleiding daarvan of 'ie al honger had
van mij mogen ze ook hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, als die mensen daar nou blij van wordenDan maakt me dat niet uit, leven en laten leven
Maar het lijkt mij erg saai als je niet autistisch bent
![]()
Nee, man komt thuis uit werk, gaat op bank zitten, kijkt op horloge. Is het 5 voor 6? Dan is er niks aan de hand. Is het 6 uur? Dan zegt: goh... ik heb wel hongerquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh?Dus om kwart voor 6 heeft een beetje honger en om half 7 heeft ie stervens honger?
ja die heb je ook nog ja, ooh het is nog geen 1800 dus honger kan nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vader van mijn ex had het precies andersom... Die keek rond 18.00uur op z'n horloge en besloot naar aanleiding daarvan of 'ie al honger had
Dat jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die heb je ook nog ja, ooh het is nog geen 1800 dus honger kan niet
Mijn ervaring is vaak andersomquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
van mij mogen ze ook hoor![]()
je moet wel een redelijk zware aandoening hebben om zo'n strak schema te moeten houden hoor, veel van de autisten die heden ten dage als paddenstoelen uit de grond schieten kunnen veel meer dan dat ze wordt verteld
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, man komt thuis uit werk, gaat op bank zitten, kijkt op horloge. Is het 5 voor 6? Dan is er niks aan de hand. Is het 6 uur? Dan zegt: goh... ik heb wel honger
Bij mij is het meer zo dat het niet uitmaakt hoe laat ik klaar ben met werken, zordra ik klaar ben heb ik hongerquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, man komt thuis uit werk, gaat op bank zitten, kijkt op horloge. Is het 5 voor 6? Dan is er niks aan de hand. Is het 6 uur? Dan zegt: goh... ik heb wel honger
ja dat jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn ervaring is vaak andersomIets typisch aan autisten is dat ze zichzelf heel erg snel overschatten. Dat zie ik dus ook bij mijn broertje en de jongens/meiden die bij hem in het apartementencomplex wonen. Maar ik gok dat je autisten en autisten hebt.
Deze kids zijn niet gehandicapt genoeg voor groepszorg maar ook niet in staat om helemaal zelfstandig te wonen. Maar denken echt te snel dat ze alles wel kunnen en dat leidt juist tot problemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |