Er staan genoeg leuke nummer isquote:
niet in mijn wereldquote:
groene speakersquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat groen geen gangbare kleur is
Wat een wereld moet dat zijn... Maar welke kleur wel?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet in mijn wereld
[..]
groene speakers_!
ik bel elke dag met het verledenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jaren geleden zat een vriend van mij in Australië, toen heb ik met de toekomst gebeld. Bij hem was het al 2004 en hier nog 2003.
Dat is grappig inderdaadquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jaren geleden zat een vriend van mij in Australië, toen heb ik met de toekomst gebeld. Bij hem was het al 2004 en hier nog 2003.
de mooiste, beste meest fantastische wereldquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:17 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Wat een wereld moet dat zijn... Maar welke kleur wel?
Mooie kleur inderdaad! En die tegenkomen zal wel moeilijk worden ja...quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
de mooiste, beste meest fantastische wereld![]()
maple
Goede jaarwisseling RZquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:19 schreef RealZeus het volgende:
Mensen , ik ga ook afsluiten want druk, druk,druk. Alvast een goede jaarwisseling en let op de aanwijzingen op je vuurwerk:"Niet in de hond houden."
Gaan we zeker op letten, jij ook een fijne jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:19 schreef RealZeus het volgende:
Mensen , ik ga ook afsluiten want druk, druk,druk. Alvast een goede jaarwisseling en let op de aanwijzingen op je vuurwerk:"Niet in de hond houden."
aaah je weet al om welke speakers het gaat en de beschikbaarheid daarvanquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:19 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Mooie kleur inderdaad! En die tegenkomen zal wel moeilijk worden ja...
fijn uiteindequote:Op vrijdag 31 december 2010 12:19 schreef RealZeus het volgende:
Als ik je niet meer zie alvast een fijne jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:20 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook iets anders doen. Ik kom later vandaag nog wel even kijken![]()
wanneerquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
He Pzu? Je zei dat je iets gekocht had, maar ik had geen flauw idee wat het isWat is het?
Eerder vanochtend? Toen was je iets aan het uitpakken?quote:
huhquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eerder vanochtend? Toen was je iets aan het uitpakken?
Volgens mij ben ik gekquote:
ja dat dacht ik ook alquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik gekIk zei niets mop
wooet wooetquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:36 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook de decoder van mijn nieuwste loc vervangen. Kan de oude decoder weer terug in de vorige lof waar hij in zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |