Hij is inderdaad vet leuk! Eindjaarfeest is heel belangrijk voor hem zegt hij, vandaar dat hij er zo'n waarde aan hecht dat ik kom. Een man van principes dusquote:
hihiquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:00 schreef flappy het volgende:
Je vriend is een vette homo die het met je vader wil doen ! (hihi)
Je kent mij niet eens en hebt nooit een foto van mij gezien? Waarom denk je dan dat ik op een trol lijk? Of zeg je dit juist om een reactie van mij uit te lokken? Misschien moet jij ook een vriendinnetje zoeken wordt je wat socialer vanquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:58 schreef poepeneesje het volgende:
Haha je vriend chanteert je. Wat is hij toch lief
.
En volgens mij ben jij een trol.
Een man van chantage dus. Dat heeft helemaal niets met principes te maken. Dumpen die hap!quote:Hij is inderdaad vet leuk! Eindjaarfeest is heel belangrijk voor hem zegt hij, vandaar dat hij er zo'n waarde aan hecht dat ik kom. Een man van principes dusalleen komt dat nu wat minder goed uit
Nee hoor. Je zou hem eens moeten zien (zucht)quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:04 schreef L3viathan het volgende:
hihi wat een kneus die vriend van jou zeg..
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:00 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Hij is inderdaad vet leuk! Eindjaarfeest is heel belangrijk voor hem zegt hij, vandaar dat hij er zo'n waarde aan hecht dat ik kom. Een man van principes dusalleen komt dat nu wat minder goed uit
Whatevah. Dump die gast en begin 2011 goed. Je vraagt ons om raad en dat is dit dus.!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:04 schreef sassiepassie het volgende:
[..]
Je kent mij niet eens en hebt nooit een foto van mij gezien? Waarom denk je dan dat ik op een trol lijk? Of zeg je dit juist om een reactie van mij uit te lokken? Misschien moet jij ook een vriendinnetje zoeken wordt je wat socialer van
De meid zit in een moeilijk situatie.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:06 schreef DutchieBre het volgende:
Overigens ook een leuke reactie van je ouders.. boos worden als je eens een jaar iets anders wil. Daarbij is je vriend ook raar, chanteren voor een feestje
..
Het leven van een puber gaat helaas niet over rozen
Uuuhm nee. Dan heb je niet goed gelezen. Ik vraag raad hoe ik toch bij mijn mannetje kan zijn vanavond zonder mijn ouders af te vallen...quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:07 schreef Chinless het volgende:
[..]
Whatevah. Dump die gast en begin 2011 goed. Je vraagt ons om raad en dat is dit dus.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |