quote:
Things can only get betterquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:35 schreef xFriendx het volgende:
Goedemorgen allemaal. Weg met 2010, op naar 2011
quote:
Balen zeg, al die glijers daar...quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet naar buiten.
Het is hier zo extreem glad dat het niet leuk meer is
Hier in de wijk net zo, gewoon alsof je over een ijsbaan rijdt. Gisteren gleed de auto helemaal over dwars, maar ik kreeg 'm gewoon weer recht, Minipuber was helemaal onder de indruk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Balen zeg, al die glijers daar...
Mjahquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Balen zeg, al die glijers daar...
Y. zit elke keer naast me te roepen dat ik glijdend de bocht door moet gaan want dat is leukquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hier in de wijk net zo, gewoon alsof je over een ijsbaan rijdt. Gisteren gleed de auto helemaal over dwars, maar ik kreeg 'm gewoon weer recht, Minipuber was helemaal onder de indruk.
Is toch ook zo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah![]()
Wish me luck
[..]
Y. zit elke keer naast me te roepen dat ik glijdend de bocht door moet gaan want dat is leuk
Ja hier net zo, nog een keer mam!quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah![]()
Wish me luck
[..]
Y. zit elke keer naast me te roepen dat ik glijdend de bocht door moet gaan want dat is leuk
IK ben toch ook gewoon op mijn werk gekomen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet ook nog naar buiten maar ik durf niet
Ja maar jij!quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK ben toch ook gewoon op mijn werk gekomen?.
Ja maar dat ben jijquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK ben toch ook gewoon op mijn werk gekomen?.
Nice handling ladyquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hier in de wijk net zo, gewoon alsof je over een ijsbaan rijdt. Gisteren gleed de auto helemaal over dwars, maar ik kreeg 'm gewoon weer recht, Minipuber was helemaal onder de indruk.
ik hoor al de hele week niemand, vandaag komen ze ineens met dingen die maandag klaar moeten zijn....quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:35 schreef Q. het volgende:
Ik ben vandaag gewoon nog druk op het werk! Daarvoor zit ik hier niet!
quote:
High five for MisterBquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geleerd van mijn papa he. Zoveel winters in Slovenië gereden, dan leer je dat wel.
ik moet een half uur lopen en ik denk dat ik in die tijd vrij veel kans maak om op m'n bek te gaan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:47 schreef HeatWave het volgende:
Er zitten nog meer mensen hier, ik neem toch aan dat die niet zijn blijven slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |