Ik heb net een paar uurtjes geslapen en mag om 5.58 de trein in naar het werk. Iets met werkpaarden en luxepaardenquote:
veel succesquote:Op vrijdag 31 december 2010 05:34 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb net een paar uurtjes geslapen en mag om 5.58 de trein in naar het werk. Iets met werkpaarden en luxepaarden.
Nougoed, slaap lekker en fijne jaarwisseling en zulks!
Jij ook!quote:Op vrijdag 31 december 2010 05:34 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb net een paar uurtjes geslapen en mag om 5.58 de trein in naar het werk. Iets met werkpaarden en luxepaarden.
Nougoed, slaap lekker en fijne jaarwisseling en zulks!
SPOILER: uurlijstje, zoals je gewend bent, in omgekeerde volgordeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MUSE, en BRUCE, en RADIOHEAD, voorderest laat het mij koud.
Domien is gekapt, omdat Roel (van Jewel) kotst op het onderdeel de voicemail bij @work en dat was voor Domien de druppel om te stoppen. Sindsdien wordt Roel een beetje geplaagd daarover. Guis komt één keer in het kwartaal langs en Michiel zegt tijdens bijna al zijn shows even gedag.quote:Op vrijdag 31 december 2010 03:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
domien en michiel komen regelmatig
nou laat ik dat nou ook hebbenquote:Op vrijdag 31 december 2010 03:08 schreef CindieY het volgende:
Ik zou zo graag twee armen vinden, die me lief en lang omhelzen
momenteel rustigquote:
hai haiquote:
03:15 [TOPSR @ 3FM #2741] De dj's hebben het glazen huis verlaten! en het was idd druk we hebben nog een paar topics vol gegooidquote:Op vrijdag 31 december 2010 07:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is vannacht weer snel gegaan met de topics zo te zien?
Hoelaat kwam Guis langs?
ruk rukquote:Op vrijdag 31 december 2010 07:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij geil jij net zo hard op statistiekjes als Dagoduck als ik het topic zo lees..
SPOILER: lijst 07-08Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: lijst 08-09Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
ik zal blijven hangen tot 08:00quote:Op vrijdag 31 december 2010 07:38 schreef Pino112 het volgende:
Hole, wil je nog even een lijstje van dit uur posten? Zit op mobiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |