Jupquote:
Ik had er gisteren 2, ongewildquote:Op vrijdag 31 december 2010 04:26 schreef ValHallen het volgende:
Mijn eerste lapo. Een toekomstig groot FOK!ker bereikt een mijlpaal
Wat een lieve TTquote:Op vrijdag 31 december 2010 04:28 schreef naatje_1 het volgende:
[3FM #1286] Jeuj, 3fm Awards al heel snel ;)
Best spannend he. Ik wilde er al een tijdens SR maar ik werd een beetje afgestompt door de lapohuntersquote:
Versierder dat je er bentquote:Op vrijdag 31 december 2010 04:32 schreef DaMook het volgende:
[SR @ 3FM #2653] Mijn eerste LAPO wil ik opdragen aan Noortje .
[TOPSR @ 3FM #2731] 3FM dating, leuke meiden gezocht !
[TOPSR @ 3FM #2732] Waar ik telkens vergeet wie de artiest is .
Die zijn van afgelopen week.
Die eerste paar posts van jequote:Op vrijdag 31 december 2010 04:31 schreef naatje_1 het volgende:
[3FM #1262]ODOL in de middag: ook dan houdt Domien je wakker
mijn eerste post ooit op fok
Die 2e was voor alle andere jongens in dit topic en zeker niet voor mezelfquote:
Dat zeg ik. Het is hier wel een beetje stil zonder mexicaantje heh?quote:Op vrijdag 31 december 2010 04:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die 2e was voor alle andere jongens in dit topic en zeker niet voor mezelf. Die eerste misschien nog een beetje voor mezelf
.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's voor Tweetdeck wel voldoende. Da's bijna 2 keer updaten per minuut...
de enige vrouwelijke nachtbraaksterquote:Op vrijdag 31 december 2010 04:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Het is hier wel een beetje stil zonder mexicaantje heh?
Cindy houdt het ook wel aardig vol. Jammer dat er niet meer nachtbrakersquote:Op vrijdag 31 december 2010 04:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de enige vrouwelijke nachtbraakster
Zal ik het even overtypen of geloven jullie me op mijn woord dat ze het naar d'r zin heeft in berlijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 04:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de enige vrouwelijke nachtbraakster
Ik geloof je kerelquote:Op vrijdag 31 december 2010 04:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zal ik het even overtypen of geloven jullie me op mijn woord dat ze het naar d'r zin heeft in berlijn.
dat laatstequote:Op vrijdag 31 december 2010 04:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zal ik het even overtypen of geloven jullie me op mijn woord dat ze het naar d'r zin heeft in berlijn.
quote:
Jullie hebben ook smsjes gehadquote:
Zou me niets verbazen namelijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 04:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben ook smsjes gehad?
het zou nogal raar zijn als het niet zo zou zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 04:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen telefoon nummer van haar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 04:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Hahaquote:Op vrijdag 31 december 2010 04:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het zou nogal raar zijn als het niet zo zou zijn
quote:Op vrijdag 31 december 2010 04:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb geen telefoon nummer van haar.
en datquote:Op vrijdag 31 december 2010 04:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb geen telefoon nummer van haar.
En net zei je nog ....quote:
Ah okquote:Op vrijdag 31 december 2010 04:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bedoel, het zou nogal raar zijn als het niet fijn was in Berlijn
SPOILER: lijst volgende uur in omgekeerde volgordeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd ik hoor nog geen musequote:Op vrijdag 31 december 2010 04:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jouw stream loopt echt angstig ver voor
Trustequote:Op vrijdag 31 december 2010 04:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ok, dan begreep ik je verkeerd
.
Ik ga btw wel slapen nu.
Truste.
het is er nog niet, maar ik hoopte dat ie niet te veel zou lullenquote:Op vrijdag 31 december 2010 04:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jouw stream loopt echt angstig ver voor
Het is fucking 5 uurquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 04:55 schreef naatje_1 het volgende:
Aardig wat leuke nummers, ook een zooi dramatischeSPOILER: lijst volgende uur in omgekeerde volgordeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wordt weer schakelen dus...quote:Op vrijdag 31 december 2010 04:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Aardig wat leuke nummers, ook een zooi dramatische
dat is al binnen een maand op fok zitten, das vrij knap, al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 31 december 2010 05:01 schreef ValHallen het volgende:
Ik wat eerder volgens mij, maar ik luister er veel te weinig naar. Komend jaar wordt het minder kinkfm en meer kxradio en Stubru
Best netjes inderdaad. Je was al snel besmetquote:Op vrijdag 31 december 2010 05:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat is al binnen een maand op fok zitten, das vrij knap, al zeg ik het zelf.
en, niet te vergeten, ik was toen 14quote:Op vrijdag 31 december 2010 05:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Best netjes inderdaad. Je was al snel besmet
Ik vergeet serieus steeds dat je 16 bentquote:Op vrijdag 31 december 2010 05:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en, niet te vergeten, ik was toen 14
ik heb het niet voor niets in mijn sig staan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 05:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vergeet serieus steeds dat je 16 bentJe komt iig over als een jonge twintiger
1930 postsquote:Op vrijdag 31 december 2010 05:11 schreef naatje_1 het volgende:
Dagcijfers #178
kwam hier op door te zoeken op naatje_1 en 3fm, maargoed, ik vind dit nog steeds HET record van fok. Die overige zijn aangekondigd.
Damn.. Jij bent serieus hard op weg om de nieuwe tong80 te wordenquote:Op vrijdag 31 december 2010 05:21 schreef naatje_1 het volgende:
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 58864 (gemiddeld 87 per dag)
dat valt wel mee, die heeft er 100 op een dag en als school weer begint ben ik gedwongen door de week te minderen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 05:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Damn.. Jij bent serieus hard op weg om de nieuwe tong80 te worden
Dus die 87 gemiddeld haal je ook met schooldagen. Ik zou zeggen: Ga ervoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 05:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat valt wel mee, die heeft er 100 op een dag en als school weer begint ben ik gedwongen door de week te minderen.
Of laat, maar net hoe je het bekijkt. Voor mij is het vroegquote:
laat ja, ik ga zo slapenquote:Op vrijdag 31 december 2010 05:30 schreef Brennel het volgende:
[..]
Of laat, maar net hoe je het bekijkt. Voor mij is het vroeg
Ik heb net een paar uurtjes geslapen en mag om 5.58 de trein in naar het werk. Iets met werkpaarden en luxepaardenquote:
veel succesquote:Op vrijdag 31 december 2010 05:34 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb net een paar uurtjes geslapen en mag om 5.58 de trein in naar het werk. Iets met werkpaarden en luxepaarden.
Nougoed, slaap lekker en fijne jaarwisseling en zulks!
Jij ook!quote:Op vrijdag 31 december 2010 05:34 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb net een paar uurtjes geslapen en mag om 5.58 de trein in naar het werk. Iets met werkpaarden en luxepaarden.
Nougoed, slaap lekker en fijne jaarwisseling en zulks!
SPOILER: uurlijstje, zoals je gewend bent, in omgekeerde volgordeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MUSE, en BRUCE, en RADIOHEAD, voorderest laat het mij koud.
Domien is gekapt, omdat Roel (van Jewel) kotst op het onderdeel de voicemail bij @work en dat was voor Domien de druppel om te stoppen. Sindsdien wordt Roel een beetje geplaagd daarover. Guis komt één keer in het kwartaal langs en Michiel zegt tijdens bijna al zijn shows even gedag.quote:Op vrijdag 31 december 2010 03:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
domien en michiel komen regelmatig
nou laat ik dat nou ook hebbenquote:Op vrijdag 31 december 2010 03:08 schreef CindieY het volgende:
Ik zou zo graag twee armen vinden, die me lief en lang omhelzen
momenteel rustigquote:
hai haiquote:
03:15 [TOPSR @ 3FM #2741] De dj's hebben het glazen huis verlaten! en het was idd druk we hebben nog een paar topics vol gegooidquote:Op vrijdag 31 december 2010 07:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is vannacht weer snel gegaan met de topics zo te zien?
Hoelaat kwam Guis langs?
ruk rukquote:Op vrijdag 31 december 2010 07:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij geil jij net zo hard op statistiekjes als Dagoduck als ik het topic zo lees..
SPOILER: lijst 07-08Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: lijst 08-09Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
ik zal blijven hangen tot 08:00quote:Op vrijdag 31 december 2010 07:38 schreef Pino112 het volgende:
Hole, wil je nog even een lijstje van dit uur posten? Zit op mobiel
DATquote:
Oke is goed, topquote:Op vrijdag 31 december 2010 07:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik zal blijven hangen tot 08:00
wel mee zingend, maar verder niks was waarschijnlijk mijn tweet aan het retweetenquote:
en ook zo hoog zeker voor serious talentquote:
de producent van Serious Request (eigenlijk van alle 3FM evenementen) wordt ook wel de conciërge genoemdquote:
QFT ,maar sowieso the Bossquote:
Die doet ook elk jaar trouw meequote:
hij is wel maar 1 keer gedraaid.quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die doet ook elk jaar trouw mee
kan mij er 3x herinneren, als 3fm hem niet via de database draait dan komt deze er niet in.quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij is wel maar 1 keer gedraaid.
knap dat je dat nog weetquote:Op vrijdag 31 december 2010 08:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan mij er 3x herinneren, als 3fm hem niet via de database draait dan komt deze er niet in.
jajaquote:Op vrijdag 31 december 2010 08:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat nummer wordt alleen maar tijdens SR tijd gedraaid vrij gemakkelijk te onthouden
SPOILER: lijst 09-10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Memorie leakquote:Op vrijdag 31 december 2010 08:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
jaja
vrijdag 12-11-2010 05:46 Bruce Springsteen Trapped (Live)
woensdag 03-11-2010 16:27 Bruce Springsteen Trapped (Spijkerman Versie)
vrijdag 20-08-2010 05:03 Bruce Springsteen Trapped (Live)
vrijdag 05-03-2010 10:25 Bruce Springsteen Trapped (Live)
Ik had zoiets metquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:11 schreef Cee het volgende:
Wakker worden met The Scientist van Coldplay. Ik ken slechtere ochtenden.Goedelaatstemorgenvantweeduizendtien allemaal!
Net geweestquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:35 schreef Cee het volgende:
Ahh schattig meisje.
Oh, en nou draait ie dus Bob Marley niet? Huh?
Doen ze vaker, ná het nummer bellen om te bedankenquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:36 schreef Cee het volgende:
108 31-12-2010 - 9:00 ILSE DELANGE - BEAUTIFUL DISTRACTION 29
107 31-12-2010 - 9:00 BOB MARLEY - THREE LITTLE BIRDS 37
106 31-12-2010 - 9:00 EDITORS - PAPILLON 32
Mis ik iets? Waarom belde hij haar net dan?
Precies, voor de variatie is dat wel zo handig.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Doen ze vaker, ná het nummer bellen om te bedanken.
quote:Verleden achtervolgt me. Sms op 3333: 'klotedomien, gij hebt men op de creche in mn oog gestoken met n potlood.'
Ik ben hardlopenquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet niet of je zit te wachten op een vriendelijk woord van mij.Hoi Duck
Die had je eerder nog nooit gehoord?quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:53 schreef Cee het volgende:
[..]
"Ik zie het ook in vallende sterren na heftig vrijen in de nacht."
Oké, daar gaat m'n ontbijt.
Vaak zat, maar nu valt het kwartje.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:54 schreef alors het volgende:
[..]
Die had je eerder nog nooit gehoord?
Te veel uren met te vaak gemaakte grappen , nou laat maarquote:Op vrijdag 31 december 2010 09:56 schreef Intrepidity het volgende:
Toch jammer dat er geen ekstra weekend op oudjaarsavond isEkstra nieuwjaar, van 19.00 tot 07.00 de volgende ochtend, dat zou pas partyradio zijn!
er zit maar een paar uur tussen beiden foto's...quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:18 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Joe, dan heb ik toch liever dit:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Mijn allerliefste lievelingsliedje, mn begrafenisnummer
Heerlijke stem. Zalvend.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Michael
Bublé
. Met z'n zeikstem.
Niet dat je van So Incredible zo gelukkig wordtquote:
Slappe hap inderdaad. "lalalalalalaalala" -gaap. Daar zit totaal geen emotie in. Zometeen komt er een plaat waar er wel een hoop emotie in het "lalalalalala" gedeelte zit.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Michael
Bublé
. Met z'n zeikstem.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Slappe hap inderdaad. "lalalalalalaalala" -gaap. Daar zit totaal geen emotie in. Zometeen komt er een plaat waar er wel een hoop emotie in het "lalalalalala" gedeelte zit.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Slappe hap inderdaad. "lalalalalalaalala" -gaap. Daar zit totaal geen emotie in. Zometeen komt er een plaat waar er wel een hoop emotie in het "lalalalalala" gedeelte zit.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:39 schreef Cee het volgende:
29 keer. Da's best heul veul.Heeft je geld gekost, Hansie!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor Killing In The Name Of kom ik wel even terug.
ik weet eigenlijk niet meer welke ze nog meer gedaan heeft, maar deze zal me altijd bijblijvenquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:44 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb een hit, omdat er FUCK YOU in zit!
Succes!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:46 schreef 3rdRock het volgende:
goedeMIDDAG!
ik ga maar eens glibberen naar de supermarkt voor 3 dagen inkopen.....
tot later!
Rock!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:46 schreef 3rdRock het volgende:
goedeMIDDAG!
tot later!
Angstig laatquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:46 schreef 3rdRock het volgende:
goedeMIDDAG!
tot later!
En een LOL dat ze hebben. Knalboem hahahaha, wat tof. En 's avonds weer bij mama met een pyamaatje en een ranjaatje wachten tot het 12 uur wordt. Met hun Jip en Janneke champagne.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:47 schreef alors het volgende:
GODVERDOMME![]()
daar was het eerst carbidschot al, wat een teringherrie, ik hoop echt dat er iemand die deksel in z'n mik krijgt, dan leren ze het eens af
tyfusmongolen ook.
Staan ook allemaal paarden omheen, die in hun stal moeten worden opgesloten, arme beesten.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:47 schreef alors het volgende:
GODVERDOMME![]()
daar was het eerst carbidschot al, wat een teringherrie, ik hoop echt dat er iemand die deksel in z'n mik krijgt, dan leren ze het eens af
tyfusmongolen ook.
Staan ook allemaal paarden omheen, die in hun stal moeten worden opgesloten, arme beesten.
Idd. Volgens mij lulde ie deze aankondiging niet eens live...quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:49 schreef -Hans- het volgende:
Ligt het nou aan mij of lult Domien erg veel? In vergelijking met Roos is dat wel aardig het geval.
Dank je !quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ach ja hans, ik gun je je foute hit
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:48 schreef Cee het volgende:
[..]
En een LOL dat ze hebben. Knalboem hahahaha, wat tof. En 's avonds weer bij mama met een pyamaatje en een ranjaatje wachten tot het 12 uur wordt. Met hun Jip en Janneke champagne.
nja, hier in korreweg was er vorige week vrijdagochtend niet druk dus valt het nu vast wel mee. en kappers zijn vast wel open, misschien maar tot 16u of 17u, maar open zijn ze wel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Angstig laat. Heb het reeds binnen want het zal nu wel vreselijk druk zijn
. Zouden er vandaag kappers open zijn? Wil eigenlijk wel even mijn haar laten knippen
Het is praktisch in mijn achtertuin ja. Ze doen het maar lekker afgelegen in de polder ofzo, mongolen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]. Hoort er bij, hier knallen ze ook de hele dag, met sowieso 20 bussen tegelijk.
Moet je maar in de stad gaan wonen
Irritatie begon bij mij al toen er door het eind van Queen werd gelult. Het is dan schijnbaar weer net iets teveel gevraagd om de laatste seconden van de plaat te draaien zonder gelul. Om de plaat hoor ik 'm weer.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Volgens mij lulde ie deze aankondiging niet eens live...
Okay have fun!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, hier in korreweg was er vorige week vrijdagochtend niet druk dus valt het nu vast wel mee. en kappers zijn vast wel open, misschien maar tot 16u of 17u, maar open zijn ze wel.
zo, ik ga op pad. als ik over 4 uur niet terug ben mogen jullie de politie bellen en ze een zoekactie laten starten!
ik snap ook niet hoe ze t gaan redden voor 18 uur, zullen wel hier en daar een paar platen moeten overslaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Irritatie begon bij mij al toen er door het eind van Queen werd gelult. Het is dan schijnbaar weer net iets teveel gevraagd om de laatste seconden van de plaat te draaien zonder gelul. Om de plaat hoor ik 'm weer.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:56 schreef -Hans- het volgende:
Iemand de playlist voor het komend uur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje tekstbeleving in d'r sodemieter had geen kwaad gekund.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Pfff zo dan. 't Meisje is 15 jaar. Als je dit al kan, dan ben ik razend benieuwd wat er de komende jaren nog meer in zit. Vanaf anderhalve minuut ongeveer.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vooral de laatste noot van het nummer idd.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]Wat een bazenlijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Dag honnepon, en voorzichtig he!quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, hier in korreweg was er vorige week vrijdagochtend niet druk dus valt het nu vast wel mee. en kappers zijn vast wel open, misschien maar tot 16u of 17u, maar open zijn ze wel.
zo, ik ga op pad. als ik over 4 uur niet terug ben mogen jullie de politie bellen en ze een zoekactie laten starten!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een bazenlijst.Die kwam vanochtend al voorbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een bazenlijst.Die is vanochtend om 8.19 geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrees het ook..quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[quote]Op vrijdag 31 december 2010 10:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik snap ook niet hoe ze t gaan redden voor 18 uur, zullen wel hier en daar een paar platen moeten overslaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Nummer 88! Wow, te gek zo hoog. Ik vind dat echt een mooie plaat en ze staat op Eurosonic!!!
Prachtig lijstje!!! Als het een kud lijst was geweest had ik de radio even uitgezet, maar hetgeen wat nog gedraaid gaat worden is wel erg![]()
![]()
Dat vind ik dus juist meevallenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Beetje tekstbeleving in d'r sodemieter had geen kwaad gekund.
Oquote:
OH NO U DI-IDNT.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Faal jij even hard het oude jaar uit, Bella! !!!1111
Dat iemand zo'n geweldig nummer van Lisa kan coverenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die is vanochtend om 8.19 geweest
Idd. Alsof er niks anders isquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:03 schreef Pino112 het volgende:
Sorry voor de fans, maar begint dat Lowlandsgemelkerij nu al weer?
Wat erg.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:03 schreef Cee het volgende:
Zo, ben ondertussen bezig met het opstellen van 5 muziekvragen voor de Oud&Nieuw quiz die we vanavond gaan doen met de vriendengroep. Ik ga ze een stukje van Katy Perry's Fireworks, Biffy Clyro's Bubbles en Pink's Raise your glass laten horen en dan mogen ze zelf de link raden. Toch niet te moeilijk he? Let wel: het niveau schommelt in de groep van laag tot 3fm-topic niveau.
Vind het ook een beetje overdreven vroeg.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:03 schreef Pino112 het volgende:
Sorry voor de fans, maar begint dat Lowlandsgemelkerij nu al weer?
ik wil ook zo'n vriendengroep!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:03 schreef Cee het volgende:
Zo, ben ondertussen bezig met het opstellen van 5 muziekvragen voor de Oud&Nieuw quiz die we vanavond gaan doen met de vriendengroep. Ik ga ze een stukje van Katy Perry's Fireworks, Biffy Clyro's Bubbles en Pink's Raise your glass laten horen en dan mogen ze zelf de link raden. Toch niet te moeilijk he? Let wel: het niveau schommelt in de groep van laag tot 3fm-topic niveau.
Wow chill, de vraag is makkelijk.. Bedoel er verder niets mee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Erg makkelijk? Erg moeilijk? Erg niveau? Erg spelletje? Erge vrienden?
Beledigd tot op het bot ben ik nu. Tot op het merg. Tot op de kern.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wow chill, de vraag is makkelijk.. Bedoel er verder niets mee.
Wat JaneDoe zei, doe mij zo'n vrienden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Beledigd tot op het bot ben ik nu. Tot op het merg. Tot op de kern.
nein mann
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:09 schreef -Hans- het volgende:
Agnes Obel
. Fijne ontdekking van dit jaar.
echt als ik zoiets met mijn vrienden zou doen, zou ik iedere keer winnen, wel goed voor mn egoquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat JaneDoe zei, doe mij zo'n vrienden.
Ik kijk dat niet zo vaak, enlighten me?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:12 schreef Bellatrix het volgende:
Doet me trouwens denken aan Will en Grace, Cee, als ze dat ene spelletjes doen.
Waar ze altijd samen spannen en altijd samen alles winnen omdat ze elkaar zo goed kennen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kijk dat niet zo vaak, enlighten me?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:15 schreef Cee het volgende:
Slechte cover van het origineel van de Wombats.
Ligt het aan mijn gebrek aan logica of lopen die arme Hawaiianen dan wel erg ver achter?quote:Kiribati verwelkomt 2011
Bij Kiribati loopt de datumgrens die het nieuwe van het oude jaar scheidt. De laatsten die 2011 ingaan, zijn de inwoners van Hawaii op zondag 11.00 uur (Nederlandse tijd).
Dat lijkt me idd een fout.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:18 schreef Cee het volgende:
Van nu.nl:
[..]
Ligt het aan mijn gebrek aan logica of lopen die arme Hawaiianen dan wel erg ver achter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |