Jupquote:
Ik had er gisteren 2, ongewildquote:Op vrijdag 31 december 2010 04:26 schreef ValHallen het volgende:
Mijn eerste lapo. Een toekomstig groot FOK!ker bereikt een mijlpaal
Wat een lieve TTquote:Op vrijdag 31 december 2010 04:28 schreef naatje_1 het volgende:
[3FM #1286] Jeuj, 3fm Awards al heel snel ;)
Best spannend he. Ik wilde er al een tijdens SR maar ik werd een beetje afgestompt door de lapohuntersquote:
Versierder dat je er bentquote:Op vrijdag 31 december 2010 04:32 schreef DaMook het volgende:
[SR @ 3FM #2653] Mijn eerste LAPO wil ik opdragen aan Noortje .
[TOPSR @ 3FM #2731] 3FM dating, leuke meiden gezocht !
[TOPSR @ 3FM #2732] Waar ik telkens vergeet wie de artiest is .
Die zijn van afgelopen week.
Die eerste paar posts van jequote:Op vrijdag 31 december 2010 04:31 schreef naatje_1 het volgende:
[3FM #1262]ODOL in de middag: ook dan houdt Domien je wakker
mijn eerste post ooit op fok
Die 2e was voor alle andere jongens in dit topic en zeker niet voor mezelfquote:
Dat zeg ik. Het is hier wel een beetje stil zonder mexicaantje heh?quote:Op vrijdag 31 december 2010 04:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die 2e was voor alle andere jongens in dit topic en zeker niet voor mezelf. Die eerste misschien nog een beetje voor mezelf
.
quote:Op woensdag 18 februari 2009 13:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's voor Tweetdeck wel voldoende. Da's bijna 2 keer updaten per minuut...
de enige vrouwelijke nachtbraaksterquote:Op vrijdag 31 december 2010 04:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Het is hier wel een beetje stil zonder mexicaantje heh?
Cindy houdt het ook wel aardig vol. Jammer dat er niet meer nachtbrakersquote:Op vrijdag 31 december 2010 04:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de enige vrouwelijke nachtbraakster
Zal ik het even overtypen of geloven jullie me op mijn woord dat ze het naar d'r zin heeft in berlijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 04:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de enige vrouwelijke nachtbraakster
Ik geloof je kerelquote:Op vrijdag 31 december 2010 04:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zal ik het even overtypen of geloven jullie me op mijn woord dat ze het naar d'r zin heeft in berlijn.
dat laatstequote:Op vrijdag 31 december 2010 04:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zal ik het even overtypen of geloven jullie me op mijn woord dat ze het naar d'r zin heeft in berlijn.
quote:
Jullie hebben ook smsjes gehadquote:
Zou me niets verbazen namelijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 04:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben ook smsjes gehad?
het zou nogal raar zijn als het niet zo zou zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 04:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen telefoon nummer van haar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 04:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Hahaquote:Op vrijdag 31 december 2010 04:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het zou nogal raar zijn als het niet zo zou zijn
quote:Op vrijdag 31 december 2010 04:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb geen telefoon nummer van haar.
en datquote:Op vrijdag 31 december 2010 04:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb geen telefoon nummer van haar.
En net zei je nog ....quote:
Ah okquote:Op vrijdag 31 december 2010 04:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bedoel, het zou nogal raar zijn als het niet fijn was in Berlijn
SPOILER: lijst volgende uur in omgekeerde volgordeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd ik hoor nog geen musequote:Op vrijdag 31 december 2010 04:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jouw stream loopt echt angstig ver voor
Trustequote:Op vrijdag 31 december 2010 04:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ok, dan begreep ik je verkeerd
.
Ik ga btw wel slapen nu.
Truste.
het is er nog niet, maar ik hoopte dat ie niet te veel zou lullenquote:Op vrijdag 31 december 2010 04:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jouw stream loopt echt angstig ver voor
Het is fucking 5 uurquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 04:55 schreef naatje_1 het volgende:
Aardig wat leuke nummers, ook een zooi dramatischeSPOILER: lijst volgende uur in omgekeerde volgordeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wordt weer schakelen dus...quote:Op vrijdag 31 december 2010 04:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Aardig wat leuke nummers, ook een zooi dramatische
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |