Kane is sowieso kut.quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:43 schreef justmattie het volgende:
Dit is zo'n ongelofelijk kutnummer van kane![]()
Trusten!quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:43 schreef heloef het volgende:
Ik ga de laptop afsluiten tot morgen (hoop ik) en je weet het:
Tschuss, slaap lekker, de ballen en tik em aan ouwe.
dan mis je kontrust! slaap lekker!quote:
dankjequote:Op vrijdag 31 december 2010 01:44 schreef 3rdRock het volgende:
we gaan ons vast opmaken voor.....
PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Jaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:44 schreef 3rdRock het volgende:
Ik nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan mis je kontrust! slaap lekker!
on the run staat ook lekker hoogquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:44 schreef 3rdRock het volgende:
nee! BOMBA!quote:
Jammer dat ik dat instellingen schermpje open moet laten, maar hij doet het wel geloof ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga kijken, had ik nog niet gevonden iig
.
Heb je geen tray (weet even niet hoe dat in 't nederlands heet) in Mac dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jammer dat ik dat instellingen schermpje open moet laten, maar hij doet het wel geloof ik.
Uhuquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:49 schreef Bol_Wan het volgende:
we gaan nog hard om half 2, wat zijn we toch helden
Ja een dockquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je geen tray (weet even niet hoe dat in 't nederlands heet) in Mac dan?
Trustenquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:50 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga naar bed! en m"n tobo en muis doen raar ineens :s
blegh
nuja< zien we morgen wel! slaap lekker!
quote:
Tchüsquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:50 schreef 3rdRock het volgende:
blegh
kan slechterquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:52 schreef DaMook het volgende:
Joepie, nu heb ik kane als eerst gescrobbelde nummer op last.fm.
Ja tuurlijk, laat ons hier maar weer achterquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:50 schreef 3rdRock het volgende:
blegh
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:52 schreef DaMook het volgende:
Dat is nou precies de reden dat ik geen radio scrobble. Nou moet ik zeggen dat ik heel lang niet gescrobbled heb en dat mijn toplijstje niet bepaald up to date is, maar last.fm moet wel mijn smaak qua muziek weergevenquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:52 schreef DaMook het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:53 schreef naatje_1 het volgende:
omgekeerde volgorde:Born SlippySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I reject reality and substitute my own
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:53 schreef naatje_1 het volgende:
omgekeerde volgorde:blijf sowieso nog tot Born Slippy. Helemaal losSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
Als ik alleen mijn eigen muziek scrobbel dan wordt ik nog verbannen uit dit topicquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is nou precies de reden dat ik geen radio scrobble. Nou moet ik zeggen dat ik heel lang niet gescrobbled heb en dat mijn toplijstje niet bepaald up to date is, maar last.fm moet wel mijn smaak qua muziek weergeven
want?quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ik alleen mijn eigen muziek scrobbel dan wordt ik nog verbannen uit dit topic.
Dat zeg ikquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 01:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat zeg ik niet, want dan wordt ik hier gebanned
.
Ja, ik zie het, maar ik laat het gewoon zoquote:
Dat dan nog net nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je mag best vertellen dat je kinderen voor kinderen luistert
spotify:user:usernamequote:Op vrijdag 31 december 2010 01:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja, ik zie het, maar ik laat het gewoon zo.
Hoe kun je mensen toevoegen bij spotify zonder meteen facebook te gebruiken ?
Meedoen aan sytycdquote:Op vrijdag 31 december 2010 01:59 schreef CindieY het volgende:
Ik moet eigenlijk weer eens bij een vereniging ofzo gaan dansen, net als vroeger
http://open.spotify.com/user/insertusernameherequote:Op vrijdag 31 december 2010 01:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja, ik zie het, maar ik laat het gewoon zo.
Hoe kun je mensen toevoegen bij spotify zonder meteen facebook te gebruiken ?
je zal hier nooit geband worden, hooguit scheef aangekeken, maar dat merk je toch nietquote:
Doe ik dat en dan heb je spotify social niet enabledquote:
Even naar je profiel in Spotify gaan, dan even klikken op edit en dan op done.quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe ik dat en dan heb je spotify social niet enabled.
Mja, jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:03 schreef Bol_Wan het volgende:
Klinkt ook een beetje zwart. Minder dode journalisten
och, wat een scheetje. Inclusief Hipsterponyquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:02 schreef naatje_1 het volgende:
http://open.spotify.com/user/naatje_1
Zie je meteen mijn prachtige gezicht
dan moet je wel sociaal zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:03 schreef CindieY het volgende:
Liefhebbers voor mijn Spotify-gebeuren? CindieY it is!
Ok nu heb ik jouquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Even naar je profiel in Spotify gaan, dan even klikken op edit en dan op done.
Jawel. DaMook heeft me net gevonden en Pino is zelfs subscribed op één van mijn lijstjes. Waar ik direct één aan ga toevoegen trouwensquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
CindieY has not enabled spotify social
Dat zei ik dus ook alquote:
quote:
Kan niet. Laat maar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:08 schreef DaMook het volgende:
Mijn spotify is trouwens hetzelfde als mijn last.fm, toevoegen allemaal dus
.
Dat zei ik ook al eerderquote:
Dat zal het dus zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:09 schreef naatje_1 het volgende:
Ah, spotify doet dus gewoon raar, niets gezegd cindie
Had dat net ook even.quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:09 schreef naatje_1 het volgende:
Ah, spotify doet dus gewoon raar, niets gezegd cindie
Ik had jou toch al toegevoegd, moet jij mij dan ook nog toevoegen ? Zo ja, wat een kut systeem zegquote:
net als twitter hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had jou toch al toegevoegd, moet jij mij dan ook nog toevoegen ? Zo ja, wat een kut systeem zeg.
doe zelf maar es wat moeitequote:Op vrijdag 31 december 2010 02:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al eerder.
[..]
Dat zal het dus zijn.
Maar mensen voeg me toe he.
Ja, en je krijgt ook nergens notes van ofzo. Daar kwamen we vorige week ook al achter tijdens SR.quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik had jou toch al toegevoegd, moet jij mij dan ook nog toevoegen ? Zo ja, wat een kut systeem zeg.
Boks. Trustenquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:11 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
doe zelf maar es wat moeite![]()
![]()
want ik ga naar bed![]()
Doei allemaal. Heel gelukkige jaarwisseling en al die shizzle, zal der morgen wss niet meer zijn![]()
![]()
Kusjes en champagne voor de dames!
Tik em aan ouwe, en bier voor de heren!
Maar op twitter kan ik zien wie me volgtquote:
Kusje terug! Slaap lekker en veel plezier morgen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:11 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
doe zelf maar es wat moeite![]()
![]()
want ik ga naar bed![]()
Doei allemaal. Heel gelukkige jaarwisseling en al die shizzle, zal der morgen wss niet meer zijn![]()
![]()
Kusjes en champagne voor de dames!
Tik em aan ouwe, en bier voor de heren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |