yup, 10dagen ziekenhuis, 6 weken rust, daarna langzaamaan weer gaan lopen en na 4 maanden was ik er klaar mee en kon ik weer alles wat ik daarvoor ook deed. volgend jaar weer racefietsenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Au.Was nummer 1 een positief gevolg van nummer 2?
Iemand kan me alleen nog maar gelukkiger maken dan ik al benquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ookAlleen zou een chick (
) toch wat toevoegen hoor.
nog n uurtje dusquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, 10dagen ziekenhuis, 6 weken rust, daarna langzaamaan weer gaan lopen en na 4 maanden was ik er klaar mee en kon ik weer alles wat ik daarvoor ook deed. volgend jaar weer racefietsen
quote:
Jij gaat heul niet weg, anders komen we je halenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Check! Nog 1 a 2 maanden te gaan.
nja, racen.....gewoon touren, maar wel in van die kekke strakke kleding. de omgeving van leeuwarden maar verkennenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Top. Moge gij vele mooie routes racen in het nieuwe jaar!
Weet u al dat de eindloonregeling verandert naar de middelloonregeling? U moet niet meer uitgaan van 70 % van het laatste, maar van het gemiddeldequote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Check! Nog 1 a 2 maanden te gaan.
Zeker welquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Jij gaat heul niet weg, anders komen we je halen
die LUCHT!quote:
ik ben trots op je!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:11 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben eigenlijk in 2010 pas echt naar goede muziek gaan luisteren. Dat is voor mij ook opzichte wel een hoogtepuntje. Kan me nu niet meer voorstellen dat ik 24/7 naar 538 heb geluisterd..
Haha dat gaat je niet lukken, maatquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Jij gaat heul niet weg, anders komen we je halen
Dan ga je niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeker wel
DJ PAUL JONGUH REENBOOW IN DE SKAAI! maar ik moet slapenkut kut ik wil helemaal niet slapen
Wedden van wel, anders stuur ik Rock, die woont niet zo ver van je afquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha dat gaat je niet lukken, maat.
bzn?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben dit jaar qua muziekstijl de iets ruigere kant ook gaan waarderen, waar ik het eerder takkeherrie vond
Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weet u al dat de eindloonregeling verandert naar de middelloonregeling? U moet niet meer uitgaan van 70 % van het laatste, maar van het gemiddelde
hans is een sportschool man.....ik ben een lui varken...nee, dat gaat lukken!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Wedden van wel, anders stuur ik Rock, die woont niet zo ver van je af
Ja maar:quote:
quote:starttijden: 5 km (trimloop) 11.00 uur en 10 km 11.45 uur
Geniet van je familie zolang het kan, daar ben ik ook wel achtergekomen dit jaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef heloef het volgende:
Ik heb niet echt zin vandaag, moet naar familie in Antwerpen.Moet half 8 opstaan vervolgens mijn vuurwerk op halen en dan mag ik een paar uur in een te krappe auto met andere familieleden en mijn moeder richting Belgie. Nou leuk hoor was liever thuis gebleven.
Ja, die woont angstig dicht in de buurt. Hihiquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Wedden van wel, anders stuur ik Rock, die woont niet zo ver van je af
Bij deze. U zult toch uw pensioensverwachtingen eens moeten bijstellenquote:
Dutch Radio Scrobbler.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:13 schreef DaMook het volgende:
Hallo, hoe doe ik 3fm scrobblen naar last.fm op mijn mac ?
werkt Dutch Radio Scrobbler niet daar ook gewoon?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:13 schreef DaMook het volgende:
Hallo, hoe doe ik 3fm scrobblen naar last.fm op mijn mac ?
Oei.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef heloef het volgende:
Ik heb niet echt zin vandaag, moet naar familie in Antwerpen.Moet half 8 opstaan vervolgens mijn vuurwerk op halen en dan mag ik een paar uur in een te krappe auto met andere familieleden en mijn moeder richting Belgie. Nou leuk hoor was liever thuis gebleven.
Dit dus kan nu ook genieten van harde muziek (niet alles natuurlijk).quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben dit jaar qua muziekstijl de iets ruigere kant ook gaan waarderen, waar ik het eerder takkeherrie vond
Op mijn macquote:
ik zeg:quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja maar:
http://noordkopatletiek.n(...)aarsloop&catid=5:weg
[..]En ik wil wel meedoen..
Tis maar 5 kmquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja maar:
http://noordkopatletiek.n(...)aarsloop&catid=5:weg
[..]En ik wil wel meedoen..
Niet wat ik kan vinden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
werkt Dutch Radio Scrobbler niet daar ook gewoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |