yup, 10dagen ziekenhuis, 6 weken rust, daarna langzaamaan weer gaan lopen en na 4 maanden was ik er klaar mee en kon ik weer alles wat ik daarvoor ook deed. volgend jaar weer racefietsenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Au.Was nummer 1 een positief gevolg van nummer 2?
Iemand kan me alleen nog maar gelukkiger maken dan ik al benquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ookAlleen zou een chick (
) toch wat toevoegen hoor.
nog n uurtje dusquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, 10dagen ziekenhuis, 6 weken rust, daarna langzaamaan weer gaan lopen en na 4 maanden was ik er klaar mee en kon ik weer alles wat ik daarvoor ook deed. volgend jaar weer racefietsen
quote:
Jij gaat heul niet weg, anders komen we je halenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Check! Nog 1 a 2 maanden te gaan.
nja, racen.....gewoon touren, maar wel in van die kekke strakke kleding. de omgeving van leeuwarden maar verkennenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Top. Moge gij vele mooie routes racen in het nieuwe jaar!
Weet u al dat de eindloonregeling verandert naar de middelloonregeling? U moet niet meer uitgaan van 70 % van het laatste, maar van het gemiddeldequote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Check! Nog 1 a 2 maanden te gaan.
Zeker welquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Jij gaat heul niet weg, anders komen we je halen
die LUCHT!quote:
ik ben trots op je!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:11 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben eigenlijk in 2010 pas echt naar goede muziek gaan luisteren. Dat is voor mij ook opzichte wel een hoogtepuntje. Kan me nu niet meer voorstellen dat ik 24/7 naar 538 heb geluisterd..
Haha dat gaat je niet lukken, maatquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Jij gaat heul niet weg, anders komen we je halen
Dan ga je niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeker wel
DJ PAUL JONGUH REENBOOW IN DE SKAAI! maar ik moet slapenkut kut ik wil helemaal niet slapen
Wedden van wel, anders stuur ik Rock, die woont niet zo ver van je afquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha dat gaat je niet lukken, maat.
bzn?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben dit jaar qua muziekstijl de iets ruigere kant ook gaan waarderen, waar ik het eerder takkeherrie vond
Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weet u al dat de eindloonregeling verandert naar de middelloonregeling? U moet niet meer uitgaan van 70 % van het laatste, maar van het gemiddelde
hans is een sportschool man.....ik ben een lui varken...nee, dat gaat lukken!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Wedden van wel, anders stuur ik Rock, die woont niet zo ver van je af
Ja maar:quote:
quote:starttijden: 5 km (trimloop) 11.00 uur en 10 km 11.45 uur
Geniet van je familie zolang het kan, daar ben ik ook wel achtergekomen dit jaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef heloef het volgende:
Ik heb niet echt zin vandaag, moet naar familie in Antwerpen.Moet half 8 opstaan vervolgens mijn vuurwerk op halen en dan mag ik een paar uur in een te krappe auto met andere familieleden en mijn moeder richting Belgie. Nou leuk hoor was liever thuis gebleven.
Ja, die woont angstig dicht in de buurt. Hihiquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Wedden van wel, anders stuur ik Rock, die woont niet zo ver van je af
Bij deze. U zult toch uw pensioensverwachtingen eens moeten bijstellenquote:
Dutch Radio Scrobbler.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:13 schreef DaMook het volgende:
Hallo, hoe doe ik 3fm scrobblen naar last.fm op mijn mac ?
werkt Dutch Radio Scrobbler niet daar ook gewoon?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:13 schreef DaMook het volgende:
Hallo, hoe doe ik 3fm scrobblen naar last.fm op mijn mac ?
Oei.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef heloef het volgende:
Ik heb niet echt zin vandaag, moet naar familie in Antwerpen.Moet half 8 opstaan vervolgens mijn vuurwerk op halen en dan mag ik een paar uur in een te krappe auto met andere familieleden en mijn moeder richting Belgie. Nou leuk hoor was liever thuis gebleven.
Dit dus kan nu ook genieten van harde muziek (niet alles natuurlijk).quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben dit jaar qua muziekstijl de iets ruigere kant ook gaan waarderen, waar ik het eerder takkeherrie vond
Op mijn macquote:
ik zeg:quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja maar:
http://noordkopatletiek.n(...)aarsloop&catid=5:weg
[..]En ik wil wel meedoen..
Tis maar 5 kmquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja maar:
http://noordkopatletiek.n(...)aarsloop&catid=5:weg
[..]En ik wil wel meedoen..
Niet wat ik kan vinden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
werkt Dutch Radio Scrobbler niet daar ook gewoon?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij deze. U zult toch uw pensioensverwachtingen eens moeten bijstellen
Ik weet nog niet wil denk de 10 gaan doenquote:
ja, ik zie je al peentjes zweten! mwoehahahahahquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, die woont angstig dicht in de buurt. Hihi
Roos, wat een topper.
Nou en ofquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik zie je al peentjes zweten! mwoehahahahah
Hij gaat toch verhuizen?quote:
je zou volgens mij heel verbaasd zijn als ik je echt zou weten te traceren en ineens op de stoep sta en je meesleep naar je pc en je vastbindt aan fok!quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je zou volgens mij heel verbaasd zijn als ik je echt zou weten te traceren en ineens op de stoep sta en je meesleep naar je pc en je vastbindt aan fok!
nja, over een week of 2-3-4. iig voor 1 febquote:
Ja hoor doe ik ook wel was dit jaar op vakantie een jongen tegengekomen. Nou je kent het wel raakt aan de praat hebt het gezellig en wordt uiteindelijk vrienden. Nou die jongen en ik leken op elkaar qua situatie ik woon ook alleen bij mijn moeder en hij had net als ik een hele hechte band met zijn moeder. Ik kwam er twee weken geleden achter dat zijn moeder is overleden. Moest toen toch wel even janken voor hetzelfde geld was het mijn moeder.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Geniet van je familie zolang het kan, daar ben ik ook wel achtergekomen dit jaar
Ja hoor ik zie mijn nichtje dan weer dat is zo'n lieverd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Oei.Ik dacht heel even 'Ach, Antwerpen, toch niet zo ver' maar je profiel zegt dat je in Amsterdam zit dus dan is 't best een eind. Toch nog veel plezier gewenst, het kan alleen maar meevallen denk maar zo!
Preciesquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hoor doe ik ook wel was dit jaar op vakantie een jongen tegengekomen. Nou je kent het wel raakt aan de praat hebt het gezellig en wordt uiteindelijk vrienden. Nou die jongen en ik leken op elkaar qua situatie ik woon ook alleen bij mijn moeder en hij had net als ik een hele hechte band met zijn moeder. Ik kwam er twee weken geleden achter dat zijn moeder is overleden. Moest toen toch wel even janken voor hetzelfde geld was het mijn moeder.
20sec opengeweest toch nog!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
Goed topic:
AERGRGFAGARgaAIDTYFUSKANKER!11!!
volgens mij komt het uit de computer hoor....quote:
HE HAANSSquote:
Heldquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je zou volgens mij heel verbaasd zijn als ik je echt zou weten te traceren en ineens op de stoep sta en je meesleep naar je pc en je vastbindt aan fok!
tot zo!quote:
insgelijks!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:19 schreef CindieY het volgende:
Ik gooi er voor delaatste24uurvan2010-sake ook nog maar een FOK!momentje in: het was tof jullie hier te leren kennen in de laatste twee weken van 't jaar en dat we nog maar vele topics mogen lullen over muziek en andere bijhorende dingen
quote:
succes met hollen morgen!quote:
ik niet! ook niet echt meegemaakt btwquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:20 schreef -Hans- het volgende:
Uit de tijd dat Corne nog DJ was @ 3FM. Damn, wat mis ik die tijd..
Kijk vooral op tegen de rit ja, Ben wel eerder naar Antwerpen geweest maar dat was met mijn school in een hele ruime bus.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Precies![]()
Maar goed, in mijn ervaring sprekende is het leuk zodra je er bent, de weg erheen is het ergst
De nieuwe mensen zijn tof. Sowiesoquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:19 schreef CindieY het volgende:
Ik gooi er voor delaatste24uurvan2010-sake ook nog maar een FOK!momentje in: het was tof jullie hier te leren kennen in de laatste twee weken van 't jaar en dat we nog maar vele topics mogen lullen over muziek en andere bijhorende dingen
Ahh Cin.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:19 schreef CindieY het volgende:
lekkerquote:
jij ook hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:22 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
De nieuwe mensen zijn tof. Sowieso
ik heb nog 5 volle zakken van een kiloquote:
Ja, hier ook jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:23 schreef Bol_Wan het volgende:
Denk dat ik nog maar even blijf rondhangen, word per nummer weemoediger. Nu begint het eindejaarsgevoel hier flink in te beuken
* 3rdRockslikt dubieuze opmerking in heb dit jaar eigenlijk weinig kruidnoten gegetenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb nog 5 volle zakken van een kilo
er zijn best veel mensen blijven hangenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:22 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
De nieuwe mensen zijn tof. Sowieso
klopt, mooi zoquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
er zijn best veel mensen blijven hangen
Insgelijks.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:19 schreef CindieY het volgende:
Michael Hutchence. Nog meer?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ja het was hier zo gezellig.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
we zijn pas een week verder he!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:24 schreef hole1988 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |