Dat geloof ik graag.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:37 schreef MadMaster het volgende:
Die waren in de Arena als voorprogramma vorig jaar beter dan hoofdact U2...
Oordeel zelf of je iets gemist hebt. Volgens mij valt dat wel meequote:Op vrijdag 31 december 2010 00:37 schreef MaJo het volgende:
Dacht dat ik Snow Patrol goed kende maar dit zegt me nietsIets gemist?
Vind het niet heel bijzonder nee. Maar is het een hit geweest ofzo?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Oordeel zelf of je iets gemist hebt. Volgens mij valt dat wel mee
Behoorlijk, een jaar geleden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind het niet heel bijzonder nee. Maar is het een hit geweest ofzo?
Mooi filmpje! Zijn wel meer goede, zoals die schakerquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:35 schreef jakees het volgende:
[..]
moet je hem met deze animatie kijken. Dan waggelen de tranen over je wangen!
quote:
Ahquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Behoorlijk, een jaar geleden.
Hoe ken je dan al die nummers?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
AhIk luister dus nooit radio, vandaar
Een goed uur nog.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:41 schreef Aalbers het volgende:
[..]
he verrek, dat moet wel lukken ja
Met de oude nummers ben ik opgegroeid, de nieuwe nummers download ik/koop ik op cdquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:42 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Hoe ken je dan al die nummers?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met de oude nummers ben ik opgegroeid, de nieuwe nummers download ik/koop ik op cd
Slaap wel!quote:
En jij ook!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:44 schreef Aalbers het volgende:
nja, ik leg me laptop weg. ga lekker indommelen met muziek
Kun je beter naar Snow Patrol luisterenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:44 schreef MaJo het volgende:
Muziek waar ik niks mee heb ken ik dan ook niet, allemaal nummer 1 hits van Marco Borsato ofzo zeggen mij helemaal niks
Oude muziek heb ik ook veel op cd, zoals de hele collectie van de Beatlesquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
![]()
Kon vroeger niet slapen, dus had ik veel Radio10 Gold op en onze lokale zender (zo ben ik daar ook ingerold). Oude muziek rocks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |