abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90653304
Ik las Fok!. Een kerstpakkettentopic.
Met klotsende oksels besloot ik het te doen, ik stuurde ElizaB een prive berichtje waarin ik haar een kijkje gunde in mijn priveleven. Mijn priveleven wat écht niet van pure armoede uit elkaar valt, maar waarin momenteel ook totaal geen ruimte is voor uitspattingen in de vorm van een paar zakken chips, een doos koekjes en wat zakjes M&M's omdat-het-zo-lekker-is. Mijn priveleven waarin we gewoon normaal overleven op de aanbiedingen, op brood uit de vriezer, op grootverpakkingsvlees (en echt, 4 dagen speklappen smaakt best wel goed!) en verder intens kunnen genieten van eens een keer een zakje chips van de Aldi.Met inmiddels het zweet in mijn bilnaad durfde ik ook nog op verzenden te drukken. Geen weg meer terug.

Een envelopje, antwoord terug. Prive bericht bevestiging. Ppppff... en wat later nog een envelopje.

We hadden een kerstpakket! Als een kind zo blij heb ik staan dansen! Als een kind zo blij met tranen in mijn ooghoeken. Wat wilde we eten met kerst was de vraag. Biefstuk! Gourmet, of toch biefstuk, of toch gourmet? :?

Twee kerstdagen dus het werd biefstuk én gourmet! Het winterse weer lag dwars, ElizaB moest TNT om hulp vragen ipv zelf het pakket te kunnen brengen. Zou het lukken, zouden de stakingen er niet tussen zitten? Nee het lukte!

Twee dozen vol!

Op eerste kerstdag hadden we aardappelfloesjes (die torentjes, volgens mij dochter floesjes ;) ) met biefstuk, sperzieboontjes, gebakken champignons, gebakken uien en een lekker luxe toetje. Dochter wou erg graag Mickey Mouse kipburgers van Disney.

Op tweede kerstdag dus gourmet, wat hebben we zitten smullen!

Met na afloop nog banaanijs met caramelsaus! :9

Maar na de kerstdagen was het feest nog niet voorbij, onderaan in 1 van de 2 kerstpakketdozen zat nog een envelopje. Met daarin een bestelbevestiging. Vandaag hebben dochter en ik samen een klein doch lief siervuurwerkpakketje opgehaald! Oudejaarsavond 2010 gaat voor ons knallend en spetterend en schitterend eindigen!

Lieve gulle anonieme gever! Ik heb van ElizaB begrepen dat je graag anoniem wilt blijven en dat respecteer ik, maar ergens in mijn hart zit een plekje gereserveerd wat tot in den eeuwigheid voor jou is. Dat blije snoetje van mijn dochter, het was me 100% genieten deze kerst! Het wordt 100% genieten deze oudejaarsnacht. Uit het diepste van mijn hart: Mijn dank... *stil*

Lieve ElisaB: ook jij krijgt van mij mijn volle dank. Mijn gezever aan moeten horen in je pm-box, de ellende die je hebt moeten meemaken om hier te komen. Je bent een schat :*
O denneboom, o denneboom, Wat zijn uw takken wonderschoon
Ik heb u laatst in 't bos zien staan, Toen zaten er geen kaarsjes aan
O dennenboom, o dennenboom, Wat zijn uw takken wonderschoon
pi_90653764
*O*
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_90654061
O+
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_90654243
Wat mooi om te lezen weer. O+ En wat dapper dat je een beetje uit de anonimiteit hebt durven treden om dit verslag te schrijven.

Ik heb begrepen dat er nog een aantal kerstpakketten op een baasje wachten, hopelijk trekt dit anderen over de streep.

Een quote uit je OP:
quote:
Mijn priveleven wat écht niet van pure armoede uit elkaar valt, maar waarin momenteel ook totaal geen ruimte is voor uitspattingen in de vorm van een paar zakken chips, een doos koekjes en wat zakjes M&M's omdat-het-zo-lekker-is. Mijn priveleven waarin we gewoon normaal overleven op de aanbiedingen, op brood uit de vriezer, op grootverpakkingsvlees (en echt, 4 dagen speklappen smaakt best wel goed!) en verder intens kunnen genieten van eens een keer een zakje chips van de Aldi.
Ook dan (juist dan!) is een kerstpakket waarin net die dingetjes zitten die je normaal niet in huis kunt halen zo welkom! Geeft je toch weer die boost om door te gaan en de eindjes aan elkaar te blijven breien.

Ik denk dat er nog wel wat in het pakket zit, als ik de stapel zo zie. Geniet ervan! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90654600
aaah, ik heb helemaal overal kippenvel O+ O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_90654678
Ooooh... O+ :*
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_90655160
Wat ik zo mooi vind is dat jij met je reactie juist mensen over de streep kunt trekken.......
Prachtige post en mooi verwoordt
wens jou een hele fijne jaarwisseling ^O^
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  donderdag 30 december 2010 @ 23:38:47 #8
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_90656252
Wat mooi om te lezen dit. *;
Kaleidoscopiklimax
  vrijdag 31 december 2010 @ 00:34:06 #9
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_90659393
O+
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_90664835
Wauw, wat prachtig om te lezen dit. Geweldig hoe fijn jullie genoten hebben en hoe welkom dit was.
  vrijdag 31 december 2010 @ 08:29:57 #11
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_90664896
:)

goed te lezen
* -gt- geeft Y. een veer in de kont (of daar waar ze hem ook maar wil hebben)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 december 2010 @ 09:48:01 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_90665883
Wat een mooi verhaal, en wat fijn dat jullie zo genoten hebben van al dat lekkers O+ Hartstikke leuk dat je dit hebt geplaatst, ook voor de gulle gever, wat moet dat leuk zijn om je pakket zo terug te zien en te weten hoe anderen ervan genoten hebben :)

Dikke pluim voor de gever en ook voor jou, TS, dat je dit geschreven hebt! ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 31 december 2010 @ 10:46:08 #13
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_90667561
O+ zo lief
W
Z
E
  One tough cookie vrijdag 31 december 2010 @ 11:47:42 #14
169210 liesje1979
pi_90669901
Wat tof! En wat een leuk verslag! O+
  vrijdag 31 december 2010 @ 11:55:41 #15
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_90670208

[ Bericht 100% gewijzigd door zwartedoos op 31-12-2010 19:07:50 (verkeerde topic) ]
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  vrijdag 31 december 2010 @ 12:04:53 #16
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_90670553
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 december 2010 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
Wat tof! En wat een leuk verslag! O+
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_90687561
perfect voorbeeld van FhF _O_ HULDE AAN DE GULLE GEVER _O_ _O_ _O_ O+
pi_90687994
echt goed dit super zeg
pi_90688920
Klotsende oksels, zwetende bilnaad... Zat er ook douche-gel bij? Anders stuur ik ook nog wel een pakketje B-)

Nee hoor, tof verslag, altijd weer super om iemand even gelukkig te zien ^O^
pi_90723320
Gvd, op een of andere manier doet dit mij wel wat. Dit verhaal icm de foto's maakt mij oprecht blij.

Dat je kinderen er maar van hebben mogen genieten.
pi_90773672
Oh wat ontzettend leuk om dit zo te zien O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  maandag 3 januari 2011 @ 22:17:42 #22
330144 Ow-Denneboom
Boom-met-ballen
pi_90815433
En het feest ging nog verder. Terwijl we tussen kerst en O&N heerlijk konden smikkelen en smullen van dropjes, van warme chocomel met slagroom, van M&M's en lekkere koffie kwam de dag dat we ons vuurwerkpakket konden ophalen. Her en der nog glibberig en glad, dus vol goede moed gingen we op pad. Lopend. Een afstand van 2,5 km volgens routenet. Maar dat is dan welliswaar met de auto, dus wellicht was het voor ons iets korter. Of langer ;)

Na een lekker patatje op de markt gesnoept te hebben (en dat op donderdagochtend rond 10 uur :P :9 ) gingen we de Halffords in, alwaar ons o zo schattige vuurwerkpakketje klaar lag. Voor het eerst zou ik samen met mijn dochter echt vuurwerk gaan afsteken. Ik stak, zij keek ;)

Twintig stuks, sierpotjes, bengaalse kaarsen, ronddraaiende tolletjes. Heerlijk!

Op oudejaarsavond ging ze nog eerst even twee uurtjes slapen maar zo rond half 11 heb ik haar wakker gemaakt. Lekker op de bank met een beker warme chocomel en knakworstjes en bitterballen. Na om 12 uur alles en iedereen in vogelvlucht gezoend te hebben snelden we naar buiten. Ik met een pakje peuken (dat steekt zo makkelijk lontjes aan) en genieten maar. Bij elk atribuut wat uit het pakket kwam vroeg ze angstig of dat niet zou knallen. Nee schat, het is niet met knallen. Na elk potje siervuurwerk zag je haar meer en meer ontspannen. Na een krap half uurtje was het op, en snelden we samen naar binnen. Lekker wat drinken, opa en oma bellen en daarna weer naar buiten voor een rondje buurtbewoners. Rond kwart voor 2 kropen we allemaal moe maar voldaan in bed... 's morgens werd ze wakker rond half 10.. "gezellig was het gisteren he mama!!" O+

Maar ook vandaag was het nog genieten! De traditionele kerstboomverbranding stond op de agenda! De gloed van het vuur verwarmde onze gezichten, maar helaas niet onze voeten. Totaal verkleumd kwamen we thuis, waar mijn man ons al stond op te wachten met.... warme chocomel en koffie!

Nu zijn de feestdagen dan echt voorbij, maar gelukkig zat er ook genoeg is ons pakket waar we nog wat langer van mogen genieten. We hebben écht nog niet alle 8 rollen wc papier gebruikt ;) en ook is er nog koffie en snoep en koek.

Nog dagelijks kunnen we dus genieten van deze hartverwarmende actie. Is het niet door de spullen uit de dozen, dan wel door onze herrinneringen en de foto's.

Had ik al bedankt gezegd? Dan nogmaals, uit de grond van mijn hart! O+
O denneboom, o denneboom, Wat zijn uw takken wonderschoon
Ik heb u laatst in 't bos zien staan, Toen zaten er geen kaarsjes aan
O dennenboom, o dennenboom, Wat zijn uw takken wonderschoon
pi_90824049
Geweldig dit!!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:02:44 #24
328492 Tilboy
Hey! You're an apple!
pi_90839255
Kippenvel! O+
AFCA CBS