Dat zomaar neerknallen gaat me wel te ver hoor. Voor hetzelfde geld knal je een huispoes neer. Leg dat maar eens uit aan het 5-jarige meisje dat haar poekie mistquote:Op donderdag 30 december 2010 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Nederland zijn verwilderde en ongewenste katten een gigantisch probleem. Ons asiel zit hier aan zijn max qua katten die we kunnen opvangen en toch komen er dagelijks nieuwe dieren bij.
Ze verspreiden ziektes, zijn faunavervalsing en worden daarom dus gewoon zonder pardon neergeknald, verjagen de oorspronkelijke fauna en planten zich voort als konijnen.
Waarom? Zodat de katten in eigen tuin blijven. Daarom.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mwhoa, waarom moet je tuin per se ontsnapping proof zijn? Sommige niet katten eigenaars kunnen ook overdrijven over hun "overlast" van katten.....
Oke dan geven we ze aan de chinees om de hoekquote:Op donderdag 30 december 2010 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zomaar neerknallen gaat me wel te ver hoor.
Nee, dat weet ik. En mensen die ze fokken puur voor shows zijn meestal niet goed bezig, teveel met uiterlijk en dat betekent:kortere neus. Dus daar let ik wel op.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vroeg het me gewoon afVeel mensen verkijken zich op de medische kosten die ermee gemoeid gaan mocht zo'n dier er last van krijgen. En dat krijgen ze bijna gegarandeerd en dat is het niet alleen, het is bewust dieren mishandelen in feite, wat die fokkers doen
No offence verder, ik snap waarom je het een leuk diertje vind, hij is namelijk wel echt schattig, alleen die kop
Is het ergens bij wet bepaald dat katten niet buiten rond mogen lopen?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Zodat de katten in eigen tuin blijven. Daarom.
MI van 2 batsende katten waar vervolgens een konijn uit voorkomtquote:Op donderdag 30 december 2010 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
en planten zich voort als konijnen.
Die doet er niks aan. Politie is op de hoogte. Als mijn hond in mijn tuin haar kat grijpt is dat jammer maar helaas.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien eens een telefoontje naar de gemeente dat je overlast hebt van haar katten
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
oh gaan we katten spammen? ff zoeklen hoor
Maar het gebeurt dus wel en is wettelijk toegestaan ook nog. Afgelopen jaar zijn 13.000 katten neergeknald door jagers door heel Nederland.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zomaar neerknallen gaat me wel te ver hoor.
Neuh. Katten staan boven de wet.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is het ergens bij wet bepaald dat katten niet buiten rond mogen lopen?
Oh jezus, heb jij gelezen wat ik heb getypt?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is het ergens bij wet bepaald dat katten niet buiten rond mogen lopen?
Ja hier nu ook, dank jequote:Op donderdag 30 december 2010 22:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
MI van 2 batsende katten waar vervolgens een konijn uit voorkomt
Somewhere something went wrongquote:Op donderdag 30 december 2010 22:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
MI van 2 batsende katten waar vervolgens een konijn uit voorkomt
Domme kutquote:Op donderdag 30 december 2010 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die doet er niks aan. Politie is op de hoogte. Als mijn hond in mijn tuin haar kat grijpt is dat jammer maar helaas.
Ik hou echt van dieren. En ik zou het hardst janken als ik zie dat mn hond een kat verscheurd maar ik heb al zo vaak gewaarschuwd en ze doet er niks mee. Jammer dan. Aanvaard dan ook maar de consequenties
Ja.... en?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh jezus, heb jij gelezen wat ik heb getypt?
graag gedaanquote:
Ik heb dus getypt dat ik vind dat de overheid daar wat aan moet gaan doen. Niet dat er al zo'n wet bestaat.quote:
Kresjequote:Op donderdag 30 december 2010 22:36 schreef kres het volgende:
Hey Air... Was weer gezellig gister..![]()
Daag CL
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |