Eens, behalve het naar het asiel brengen gedeelte..... dat gaat wel erg ver....quote:Op donderdag 30 december 2010 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Ik vind dat de overheid daar best wat aan mag doen. Alles wat niet voor de fok wordt gebruikt sowieso castreren/steriliseren, verplicht chippen en alles wat buiten eigen tuin komt, hop naar het asiel. Kunnen de baasjes ze daar ophalen voor een leuk prijsje.
Ik heb ook het idee dat katteneigenaren vaak veel hysterischer zijn dan hondeneigenarenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel katten eigenaren zijn zó egoïstisch
En bedankt!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook het idee dat katteneigenaren vaak veel hysterischer zijn dan hondeneigenaren
Waarom? Goede motivatie om te zorgen dat je goed nadenkt voor je een kat neemt en je tuin dus ook goed ontsnapping proof maakt.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Eens, behalve het naar het asiel brengen gedeelte..... dat gaat wel erg ver....
WTF dat mens is gekquote:Op donderdag 30 december 2010 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al eerder verteld maar mijn buurvrouw spant echt de kroon met haar 6 katten.
We waren in dit huis aan het klussen, zat er een kat binnen. Ik die kat gepakt, werd opengekrabt, en bij de buren gaan vragen of ze wisten van wie die was.
Leuk gesprek gehad.
zij: ja dat is onze kat, wij hebben er 5 (6de kwam er later pas bij)
ik: nou blij ben ik daar niet mee
zij: iedereen hier in de straat weet dat ze het raam niet helemaal open moeten zetten ivm mijn katten
ik: nou dat is volgende week wel over als wij en dus ook mijn hond hier wonen![]()
zij: dan moet jij je hond maar muilkorven
ik: in ons eigen huis????
zij: ja
ik: grappig jij
Dat helpt inderdaad ook niet meequote:Op donderdag 30 december 2010 22:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het was geen goede dag voor 'm.
Nopequote:Op donderdag 30 december 2010 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Die kat merkt snel genoeg als er ergens een hond zit, leert ie het gelijk af.
Ja, foto zwerft wel ergens rondquote:Op donderdag 30 december 2010 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
samzz/yuki jullie bonprix al binnen? hier vandaga maar was er niet
Heb nooit last van katten gehad. Maar al te vaak van honden.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar in essentie wel waar.
Jup, en is moooooooi!quote:Op donderdag 30 december 2010 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
samzz/yuki jullie bonprix al binnen? hier vandaga maar was er niet
oja?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat katteneigenaren vaak veel hysterischer zijn dan hondeneigenaren
hadden jullie nu dezelfde gekocht?quote:
Misschien eens een telefoontje naar de gemeente dat je overlast hebt van haar kattenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope![]()
Katten zitten regelmatig in de schuur bij ons. En dat is leuk want mijn hond jaagt ze er met grof geweld uit. Zo heeft 1 van de katten zich een keer letterlijk ingegraven van de schrik en had een hele open wond.
Buurvrouw boos op mij. Snapt niet dat het haar eigen schuld is. De katten mogen niet eens bij ze binnen. Worden constant naar buiten getrapt
Zullen we haar es hysterisch in elkaar knuppelen samen?quote:
Iig veel lakser in wat die beesten allemaal mogen om het vervolgens met de mantel der liefde te bedekken: 'ja dat is het natuurlijk gedrag'. Maar zodra zo'n beest wordt aangereden omdat ie overal mag lopen moord in brand schreeuwen om die kut automobilistquote:Op donderdag 30 december 2010 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mwhoa, waarom moet je tuin per se ontsnapping proof zijn? Sommige niet katten eigenaars kunnen ook overdrijven over hun "overlast" van katten.....quote:Op donderdag 30 december 2010 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom? Goede motivatie om te zorgen dat je goed nadenkt voor je een kat neemt en je tuin dus ook goed ontsnapping proof maakt.
quote:
Jullie lopen niet halve fora vol te spammenquote:
En dat ze vaak echt als kindje worden behandeldquote:Op donderdag 30 december 2010 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iig veel lakser in wat die beesten allemaal mogen om het vervolgens met de mantel der liefde te bedekken: 'ja dat is het natuurlijk gedrag'. Maar zodra zo'n beest wordt aangereden omdat ie overal mag lopen moord in brand schreeuwen om die kut automobilist
Katten?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Jullie lopen niet halve fora vol te spammenOp sommige fora word je doodgegooid met katten.
In Nederland zijn verwilderde en ongewenste katten een gigantisch probleem. Ons asiel zit hier aan zijn max qua katten die we kunnen opvangen en toch komen er dagelijks nieuwe dieren bij.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heb nooit last van katten gehad. Maar al te vaak van honden.
Schijtbeesten vind ik het.
Ik weet een ding dat nog erger isquote:Op donderdag 30 december 2010 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Jullie lopen niet halve fora vol te spammenOp sommige fora word je doodgegooid met katten.
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |