Hahaquote:Op donderdag 30 december 2010 21:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik bespeur een tikje OCD hier.
En nee, dat is niet lullig bedoelt en ook niet grappig want ik heb het zelf ook
Poepig.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het megapoepig, je mist me en je bent bezorgd he![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:47 schreef oh-oh het volgende:
Jeez Ml get real, jij was de enige met een volledig inhoudsloze op zichzelfstaande opmerking hoor, dat is Lapo hunten, Ll en ik waren in dialoog
MEGApoepig zeg ikquote:
Nee mijn nummering klopt weer eens niet, zal er eens een prt screen van maken next timequote:
Ze heeft plenty andere om dat weer op te heffen, ons Kweejquote:Op donderdag 30 december 2010 21:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
HahaMaar jij hebt geen eindejaars-tics toch?
Als we nu beginnen met opnoemen raken we er dit jaar niet meer doorheenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft plenty andere om dat weer op te heffen, ons Kweej
Ik zie het voor me!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
Nou, ik onthoud nooit dromen dus het was extra freaky.
Ik was denk ik bij jou thuis ofzo, ik weet niet dat ik binnen bij je was ofzo. Maar ik was in een flat, met een hal, en een groot plein ervoor. En heel veel sneeuw. En jij moest ineens weg of was weg. En toen zat ik daar met die hondenEn toen moest ik ze uitlaten en oppassen. En toen dacht ik echt 'OMG dit gaat fout
', dus ik heul erg m'n best doen, maar iedere keer was er eentje kwijt
En toen belde jij dat je er bijna was ofzo, en toen had ik ze allemaal in het trappenhuis, en toen ging ik tellen en toen was er wéér een kwijt
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
Ik was denk ik bij jou thuis ofzo, ik weet niet dat ik binnen bij je was ofzo. Maar ik was in een flat, met een hal, en een groot plein ervoor. En heel veel sneeuw. En jij moest ineens weg of was weg. En toen zat ik daar met die hondenEn toen moest ik ze uitlaten en oppassen. En toen dacht ik echt 'OMG dit gaat fout
En toen belde jij dat je er bijna was ofzo, en toen had ik ze allemaal in het trappenhuis, en toen ging ik tellen en toen was er wéér een kwijt
Raar, ik zie toch echt 3020 staan. (editquote:Op donderdag 30 december 2010 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee mijn nummering klopt weer eens niet, zal er eens een prt screen van maken next time
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Raar, ik zie toch echt 3020 staan.
quote:Maar als je nummering niet klopt en er genoeg posters zijn, waarom dan per se vol willen maken met risico op het openen van een dubbel topic?![]()
Voor wie het wil weten: die pizza was onmeunig lekkah.*burp*
Ik heb me zo in moeten houden vandaag en gisteren.![]()
Zal het niet meer doen.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar als je nummering niet klopt en er genoeg posters zijn, waarom dan per se vol willen maken met risico op het openen van een dubbel topic?![]()
Voor wie het wil weten: die pizza was onmeunig lekkah.*burp*
Ik heb me zo in moeten houden vandaag en gisteren.![]()
Dan klopt jouw nummering ook nietquote:Op donderdag 30 december 2010 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |