Dat is wel prettig integenstelling tot sommige anderen dan he dus.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:13 schreef KingOfMars het volgende:
Ja zo ban ik bij mij hoef je d'r nooit een pm-etje achteraan te sturen ofzo.
Dit deden wij in glazencolaflessen en dan half benzine doek erin drenken aansteken en i nhet riet achter dijk werpen , en maar wachten tot de brandweer kwamquote:Op donderdag 30 december 2010 20:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja precies. Of in een oud blikje gevuld met benzine. Van die grote paddestoelen.
Beter J , ik had vandaag wel een leuke blundert ookquote:Op donderdag 30 december 2010 20:15 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben daar echt scherp op he, dat soort dingen dus.
Moest je alles terugleggen?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Beter J , ik had vandaag wel een leuke blundert ook
We hadden natuurlijk vorige week die auto gekocht , en wat geld overgeboekt dus naar onze lopende rekening maar dus aangevuld tot iets boven bedrag van de autoVandaag dus hypotheek van de rekening , sta je dan met je boodschappen
J ik woont in een dorp, natuurlijk nietquote:Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Moest je alles terugleggen?.
Zeker geen negerts daar dan!!!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef Joene het volgende:
[..]
J ik woont in een dorp, natuurlijk nietGewoon meenemen zelfs en kom straks maar ff betalen J.
ik ook dus.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zat maar te wachten en te wachten
In elk geval niet zo veel J.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zeker geen negerts daar dan!!!
ik heb echt geen idee J , als er hier 1 woont zo een neger hebben we ook 1% denk ik ofzoquote:
Je tafelt wel op italiaanse tijden , wijntje erbij ?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo, de pietsa zit in de oven.
Nog 20 minuten en dan eten.
D'r was een keer zoeen site waar je dat kon opzoeken ofzo.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:23 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee J , als er hier 1 woont zo een neger hebben we ook 1% denk ik ofzo
't Is zo'n links-alternatieve hippie J. Die eten altijd als hardwerkende mensen bijna naar bed moeten!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Je tafelt wel op italiaanse tijden , wijntje erbij ?
www.allochtonenmeter.nlquote:Op donderdag 30 december 2010 20:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
D'r was een keer zoeen site waar je dat kon opzoeken ofzo.
Goed idee.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:24 schreef Joene het volgende:
Je tafelt wel op italiaanse tijden , wijntje erbij ?
Ahja zo een linkse dat zijn de ergste J !quote:Op donderdag 30 december 2010 20:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
't Is zo'n links-alternatieve hippie J. Die eten altijd als hardwerkende mensen bijna naar bed moeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |