Dat is wel prettig integenstelling tot sommige anderen dan he dus.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:13 schreef KingOfMars het volgende:
Ja zo ban ik bij mij hoef je d'r nooit een pm-etje achteraan te sturen ofzo.
Dit deden wij in glazencolaflessen en dan half benzine doek erin drenken aansteken en i nhet riet achter dijk werpen , en maar wachten tot de brandweer kwamquote:Op donderdag 30 december 2010 20:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja precies. Of in een oud blikje gevuld met benzine. Van die grote paddestoelen.
Beter J , ik had vandaag wel een leuke blundert ookquote:Op donderdag 30 december 2010 20:15 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben daar echt scherp op he, dat soort dingen dus.
Moest je alles terugleggen?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Beter J , ik had vandaag wel een leuke blundert ook
We hadden natuurlijk vorige week die auto gekocht , en wat geld overgeboekt dus naar onze lopende rekening maar dus aangevuld tot iets boven bedrag van de autoVandaag dus hypotheek van de rekening , sta je dan met je boodschappen
J ik woont in een dorp, natuurlijk nietquote:Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Moest je alles terugleggen?.
Zeker geen negerts daar dan!!!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef Joene het volgende:
[..]
J ik woont in een dorp, natuurlijk nietGewoon meenemen zelfs en kom straks maar ff betalen J.
ik ook dus.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zat maar te wachten en te wachten
In elk geval niet zo veel J.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:18 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zeker geen negerts daar dan!!!
ik heb echt geen idee J , als er hier 1 woont zo een neger hebben we ook 1% denk ik ofzoquote:
Je tafelt wel op italiaanse tijden , wijntje erbij ?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo, de pietsa zit in de oven.
Nog 20 minuten en dan eten.
D'r was een keer zoeen site waar je dat kon opzoeken ofzo.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:23 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee J , als er hier 1 woont zo een neger hebben we ook 1% denk ik ofzo
't Is zo'n links-alternatieve hippie J. Die eten altijd als hardwerkende mensen bijna naar bed moeten!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Je tafelt wel op italiaanse tijden , wijntje erbij ?
www.allochtonenmeter.nlquote:Op donderdag 30 december 2010 20:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
D'r was een keer zoeen site waar je dat kon opzoeken ofzo.
Goed idee.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:24 schreef Joene het volgende:
Je tafelt wel op italiaanse tijden , wijntje erbij ?
Ahja zo een linkse dat zijn de ergste J !quote:Op donderdag 30 december 2010 20:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
't Is zo'n links-alternatieve hippie J. Die eten altijd als hardwerkende mensen bijna naar bed moeten!
Oh maar ik kan niet tegen zijn ADHD .quote:Op donderdag 30 december 2010 20:26 schreef KingOfMars het volgende:
Over links-alternatief gesproken, Dolf J. op Humor TV 24.
Ik kijk ff of het wat is.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh maar ik kan niet tegen zijn ADHD .
Is het die hardloop show ?quote:
Typisch laflinks, rustig kijken hoe de boel naar de ratsmodee gaat in plaats van keihard in te grijpen waar nodig en mensen preventief in hun knieën te schieten.quote:
Oh Hmmm ik hou dr niet van die Linkse Grapjes over de PVV dus.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee, gewoon oudejaarsdinges. Het gaat over de PVV!.
En das die van die moord zeker?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:23 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee J , als er hier 1 woont zo een neger hebben we ook 1% denk ik ofzo
Bizar genoeg is die gepleegd door 2 van die homofiele anaalridders .quote:Op donderdag 30 december 2010 20:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En das die van die moord zeker?
Das toch die Oxfam Novib kneus?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:26 schreef KingOfMars het volgende:
Over links-alternatief gesproken, Dolf J. op Humor TV 24.
Dat is vast een heel genuanceerde uiteenzetting geweest A.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Das toch die Oxfam Novib kneus?
Moest ik een keer heen via detachering. IT Manager functie.
Ze wilden weten wat ik van ontwikkelingshulp vond. Heb ik even haarfijn uitgelegd. Hoefde ik niet meer terug te komen.
Dit herriner ik me nogquote:Op donderdag 30 december 2010 20:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze wilden weten wat ik van ontwikkelingshulp vond. Heb ik even haarfijn uitgelegd. Hoefde ik niet meer terug te komen.
De meeste Hagenezen die ik ken kunnen hun mening uiterst genuanceerd en subtiel onder woorden brengen, inderdaad.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:34 schreef KingOfMars het volgende:
Dat is vast een heel genuanceerde uiteenzetting geweest A.
Homo, neger. Smek, Smac.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:33 schreef Joene het volgende:
[..]
Bizar genoeg is die gepleegd door 2 van die homofiele anaalridders .
Daarom!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De meeste Hagenezen die ik ken kunnen hun mening uiterst genuanceerd en subtiel onder woorden brengen, inderdaad.
"Laat die hongernegerts lekker de graftering krijgen."quote:Op donderdag 30 december 2010 20:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Uiterst genuanceerd en subtiel is voor latente heaumeaux JKquote:Op donderdag 30 december 2010 20:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De meeste Hagenezen die ik ken kunnen hun mening uiterst genuanceerd en subtiel onder woorden brengen, inderdaad.
ik vind alle negers ook homo's idd.quote:
Inderdaad! *eet appelflap*quote:Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"Laat die hongernegerts lekker de graftering krijgen."
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Kèk, je moet die négâhs geweaun geen poen meeâh gevâh, gaan ze vanzellef werreke. Ik ken dat zellef nie, want me knie is kapot, maar hun kunne best wat hardâh zich eige de kankâh werkâh, ja toch?"
lekkah!quote:
Ah, vandaar dat ik dat zo puik vind.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef Armageddon het volgende:
Uiterst genuanceerd en subtiel is voor latente heaumeaux JK
Dan ben je echt kasthomoquote:Op donderdag 30 december 2010 20:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, ik gniffel ook om de semantische strapatsen van Seth.
Ja, van der voort staat al te tobben tegen whitlockquote:Op donderdag 30 december 2010 20:40 schreef Armageddon het volgende:
Swets! Zijn die Hollanders al op Sport1?
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, van der voort staat al te tobben tegen whitlock
Ja toch, eeâhst nâh Fiddlâh, dan Hoekpandje mompel mompel, vrouwtjes.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:41 schreef Armageddon het volgende:
Zal straks m'n mattie Jokertje weer eens bellen. We moeten nodig weer een keer zuipen.
Ik zie het men !quote:Op donderdag 30 december 2010 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
vd Voort breakt whitlock en pakt de set2-1 volgende zelf beginnen.
Je zou bijna geloven dat die gaat winnen die vincentquote:
Allang geleden JKquote:Op donderdag 30 december 2010 21:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, J has lost his faith in Jesus.
Alleenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Vincent moet nu alleen zijn eigen legs houden
ik weet het , maar dat is niet heel makkelijk opzichquote:Op donderdag 30 december 2010 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sterker nog. Alleen in de VOLGENDE set moet hij z'n eigen legs houden.
Als hij zo gooit als in de 4e set welquote:Op donderdag 30 december 2010 21:12 schreef Joene het volgende:
[..]
ik weet het , maar dat is niet heel makkelijk opzich
Jammer van die 49quote:
Wie?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:33 schreef KingOfMars het volgende:
Willen jullie ook een verslag van Dolf?
Zijn het een beetje ADHD grappen J ?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:33 schreef KingOfMars het volgende:
Willen jullie ook een verslag van Dolf?
Nee man, ik kijk gewoon Livestream SBSquote:
Of kijk je via de webcam bij Swets thuis?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee man, ik kijk gewoon Livestream SBS
Nee men dat was geen harde !quote:Op donderdag 30 december 2010 21:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Of kijk je via de webcam bij Swets thuis?.
Ik ken me nog een partijtje herinneren dat van B ongenadig op zn flikker kreeg van Osbornequote:Op donderdag 30 december 2010 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... hopen dat van B het heilige vuur heeft.
Ja 2009. En hij had nu toch een pijl of 8 kans op een break en pakt 'm nietquote:Op donderdag 30 december 2010 21:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ken me nog een partijtje herinneren dat van B ongenadig op zn flikker kreeg van Osborne
Weet die wel zeker dat het van hem is als het in de lucht knalt nu.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij heeft hier iemand zich een uur of 26 vergist... vuurwerkwise.
Ging lekker makkelijk ook.quote:
Ja em gelukkig de laatste jaren beter om vanaf achterstand terug te komen maar dat was vroeger ook dramatischquote:Op donderdag 30 december 2010 22:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
van Barneveld is altijd een slow starter.
Maar hij word nu wel gebrokenquote:Op donderdag 30 december 2010 22:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja em gelukkig de laatste jaren beter om vanaf achterstand terug te komen maar dat was vroeger ook dramatisch
Mjah zo kijkt hij altijdquote:Op donderdag 30 december 2010 22:31 schreef Joene het volgende:
Zn kop staat er weer zo bij van laat maar ik heb al verloren
Ja hij hoeft het niet te hebben van zn enthousiaste kop iddquote:
Om gelijk weer bagger te openen.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Eindelijk weer een behoorlijke leg
Hou je bek Leo of was dat Jacqquote:
Anders had er wel een hoop gezeik gestaanquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:21 schreef NJ het volgende:
Whehe. Leuk bijlezen, dat darts.
Wel jammer dat jullie niet ff meldde dat Barney ook daadwerkelijk gewonnen heeft.
Nog steeds... bij de PDCquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Speelt die ouwe rakker weer mee dan?
Of nog steeds?
Of is dit die andere league?
Ik heb nog even een verjaardag op 2 januari te vieren. En dan halen we ook maar een chineesje.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:47 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga, heel cliche, vanaf morgen weer beginnen. Heb er nu gewoon de kracht niet voor met al dat lekkers..
Maandmenuutje, ik hou d'r van dus!quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb nog even een verjaardag op 2 januari te vieren. En dan halen we ook maar een chineesje.
Ik ook. En in taiwan is het godverdomme NOG lekkerderder.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Maandmenuutje, ik hou d'r van dus!
Niet dat het echt lijkt op wat je hier krijgt, toch?quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ook. En in taiwan is het godverdomme NOG lekkerderder.
Ja ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:08 schreef KingOfMars het volgende:
Sushi enzo kan ik me echt helemaal ziek aan eten dus.
Sowieso alles wat naar Thais, Chinees of Japans of enigzins oosters riekt..
Shabu shabu.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:24 schreef Joene het volgende:
We moesten nog eens naar zo een Jap toch zo een mannenavond ?
ik om 11:30quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:50 schreef Armageddon het volgende:
Ik sluit vandaag om 14:30. Wat jullie?
Zoiets idd.quote:
Gaat ie 2011 halen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:40 schreef Swetsenegger het volgende:
We hebben weer een nieuwe krasser op fok. Tering wat een jankerd: http://forum.fok.nl/user/history/301186
O zo zijn er nog meer hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:40 schreef Swetsenegger het volgende:
We hebben weer een nieuwe krasser op fok. Tering wat een jankerd: http://forum.fok.nl/user/history/301186
Heb je je nieuwjaarswip al gehad ?quote:
Whehehehe.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb de eerste oliebol op. En ik heb gecontroleerd hoeveel calorieën en vet er in een appelflap zit. Slecht plan.
Misschien kan je er nog net een oudjaarswip van maken ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik voel geen lege zak dus denk het niet?
Ik zie niet in waarom niet ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:33 schreef E.T. het volgende:
Ongeneerd aan m'n zere jesters voelen is er ook niet bij op deze manier
Das dom he ! Die controlfreak die in je zit moet je ook niet voeden met dit soort geneuzel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb de eerste oliebol op. En ik heb gecontroleerd hoeveel calorieën en vet er in een appelflap zit. Slecht plan.
De kleuter is wakker dus ik denk het niet?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Misschien kan je er nog net een oudjaarswip van maken ?
Ik ben er ook bang voor ? kan je ze niet even buiten laten spelen ? je bent tenslotte toch zo klaar ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:36 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
De kleuter is wakker dus ik denk het niet?
Jij zegt even een filmpje opzetten en naar boven sneaken?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor ? kan je ze niet even buiten laten spelen ? je bent tenslotte toch zo klaar ?
Die vallen verrassend genoeg mee. 165Kcal 1 gram verzadigd en 4 gram onverzadigd vet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Whehehehe.. Met drie oliebollen heb je je dagelijkse portie wel binnen denk ik?
Die hebben we gisteren gemaakt, dus.quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Caloriechecker zal bij appelflap wel denken aan zo'n besuikerd bladerdeeg ding met een soort van gemalen appel erin. Die zijn 400Kcal!
M'n vriendin ook. 50 stuks x 400 = 20.000quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:45 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Die hebben we gisteren gemaakt, dus..
Ja bizar he. Dat spul kost echt geen drol meer, heb ook met stomme verbazing de vuurwerkkrantjes zitten doorbladeren. Als je nu voor een geeltje vuurwerk haalt sta je drie nachten af te stekenquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb gewoon heel mijn prijzengeld van de vorige oudejaars loterij aan vuurwerk verbrast. 10,65!
Maar eh. Ik weet nog dat ik vroeger 2,50 voor een pakje van 10 stuks grondbloemen betaalde. Nu kocht ik er 50 voor 1,25! Hoe is dat in godsnaam mogelijk. Net 1 afgestoken en hij is misschien een tikkie korter, maar gewoon 3 kleurtjes.
Ja maf joh. Ik had die krantjes al een jaar of 15, misschien wel 20, niet bekeken. Ik stond echt met stomme verwondering in die toko. Ik vroeg al of ik mocht pinnen maar het ging nergens overquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:05 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja bizar he. Dat spul kost echt geen drol meer, heb ook met stomme verbazing de vuurwerkkrantjes zitten doorbladeren. Als je nu voor een geeltje vuurwerk haalt sta je drie nachten af te steken.
ik deed ff een bakkie he ! wordt je zo moe vanquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik dacht al die is ff tukken ofzo..
Nog een lange zit tot 12 uur ouwe.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:50 schreef Joene het volgende:
[..]
ik deed ff een bakkie he ! wordt je zo moe van
Pfff als ik dan maar naar mn nest kon , maar dat wordt wel weer een uur of 2 half 3 ben ik bangquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nog een lange zit tot 12 uur ouwe.
Als er nou nog darts was ofzo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nog een lange zit tot 12 uur ouwe.
Ja Jezus Tegen B ofzo in de halve finale.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als er nou nog darts was ofzo.
Je weet het, 00:04 lig ik erin!quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Pfff als ik dan maar naar mn nest kon , maar dat wordt wel weer een uur of 2 half 3 ben ik bang
Dan begint oud & nieuw voor mij pas.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:57 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je weet het, 00:04 lig ik erin!
Jaloersquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:57 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je weet het, 00:04 lig ik erin!
Lam van die fles Belgisch bier (1L 12% ftw) en anderhalf glas gore champagne, misselijk van de bladerdeegmeukhapjes uiteraard.quote:
Champagnequote:Op vrijdag 31 december 2010 17:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Lam van die fles Belgisch bier (1L 12% ftw) en anderhalf glas gore champagne, misselijk van de bladerdeegmeukhapjes uiteraard.
Oh de film van vanavond is het gezever van familiequote:Op vrijdag 31 december 2010 17:05 schreef KingOfMars het volgende:
De films voor vanavond zijn trouwens Saw 7 en Little Fockers. Voor het contrast, zeg maar. Als backup heb ik Needle achter de hand maar die lijkt me niet zo.
Dat proef ik dan toch niet meer men en het is van die goedkope imitatiebubbeltroep.quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Champagnedaar zet ik echt geen bek op men , je ken nog beter beffen.
Ja, niet jaloers dus enzo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh de film van vanavond is het gezever van familie
ik vind het altijd zo ranzig , geef me gewoon een knap glas rood ipv die bubbelellende.quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat proef ik dan toch niet meer men en het is van die goedkope imitatiebubbeltroep.
Precies.quote:
Dan ga ik er waarschijnlijk net in.quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:00 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kleuters doen niet aan oud & nieuw en staan morgen weer gewoon om 6:30 aan je bed NJ.
Neuh blijf daar slapen morgen ochtend even ontbijten en dan gezellig op naar braboland je ken het welquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:09 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Blijf je daar ook pitten of moet je d'r nog door vannacht?
Wat een feest J, wat een feest.quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Neuh blijf daar slapen morgen ochtend even ontbijten en dan gezellig op naar braboland je ken het wel
Lekker ritje in die hendig sjieke megane ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wat een feest J, wat een feest.
Ach je moet maar zo denken maandag weer lekker werken. Nog ff een paar dagen die laffe beste wensen van iedereen aanhoren en daarna is het voorbij!quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Lekker ritje in die hendig sjieke megane ?
Maar voor de rest idd 1 grote party
das beter idd , zeg die woonplaats van jou is niet ver van den boschquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:14 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ach je moet maar zo denken maandag weer lekker werken. Nog ff een paar dagen die laffe beste wensen van iedereen aanhoren en daarna is het voorbij!
ik noem een half uur dichtbij Jquote:
Wij hebben op geen kortere afstand een stad J.quote:
Ik zag al zoiets wat voor een pannekoek door moest gaan op twitter.quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:45 schreef KingOfMars het volgende:
We eten gvd pannekoeken... lijkt me het beste als ik er maar een halve van eet ofzo. Gezien het vreten wat er nog in huis is enzo!
Lekker J pannekoek , ik eet 1 pans gerecht van Iglo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:45 schreef KingOfMars het volgende:
We eten gvd pannekoeken... lijkt me het beste als ik er maar een halve van eet ofzo. Gezien het vreten wat er nog in huis is enzo!
Hm ja ze doet d'r best he.quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik zag al zoiets wat voor een pannekoek door moest gaan op twitter.
Whehehehehequote:Op vrijdag 31 december 2010 17:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hm ja ze doet d'r best he.. En er jengelt een kleuter aan d'r kop tijdens het bakken.
.
Lekkerquote:
Oh die lust ik niet dus.quote:
Najah J wat is dichtbij , we zijn 2 jaar terug een weekend naar DTM geweest in duitsland, met wat andere gasten , en we spraken elkaar wel is gewoon ff msn en in het dorp bij de supermarkt enzo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:10 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb het goddank nooit van dichtbij meegemaakt dus ik zou het niet weten. Maar kan me voorstellen dat dat door je hoofd gaat ja.
Logisch toch? Is best wel dichtbij wat mij betreft hoor.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Najah J wat is dichtbij , we zijn 2 jaar terug een weekend naar DTM geweest in duitsland, met wat andere gasten , en we spraken elkaar wel is gewoon ff msn en in het dorp bij de supermarkt enzo.
En toch zuigt dit gewoon echt keihard.
Ja is ook wel dichtbij maar bedoel niet iemand die ik elke week sprak ofzoquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Logisch toch? Is best wel dichtbij wat mij betreft hoor.
Daar kan ik me gelukkig óók geen voorstelling van maken...quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:16 schreef Joene het volgende:
En vraag me af hoe ellendig hij zich moet hebben gevoeld
Dat dus idd maar goed mijn oudejaarsavond is alvast naar de klote dus. en ik had er al zo een zin an dus.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Daar kan ik me gelukkig óók geen voorstelling van maken...
Jezusquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:43 schreef Joene het volgende:
En dan sta je ff met beide poten op de grond , een "vriend" van je pleegt ZM en je hoort het op oudejaarsdag
Ik voel 'm ook best, geen idee waarvan.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben godverdomme zo brak als een hond. En het enige wat ik gedaan heb is een uurtje langer opblijven dan normaal in het weekend... ok... twee uurtjes, en wat vette meuk gegeten.
Koppijn, misselijk. Helemaal van het padje af
Leuk!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:30 schreef Joene het volgende:
Whehehe half 4 naar mn nest , barst vol drank , en nu naar familie
Ik ben maar ff een rondje gaan fietsen in de hoop dat ik wat opknap. Not reallyquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:46 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik voel 'm ook best, geen idee waarvan.. Fles bier op (ok 1L 12% ftw dus) en een half glaasje muffe champagnemeuk. Ben echt he-le-maal gaar gewoon.
.
Misschien worden we toch bejaard.
Dat was hier afgelopen week al. Er vielen allemaal torretjes uit de kerstboom, dus die heb ik snel buiten gezetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:35 schreef KingOfMars het volgende:
Hier is ondertussen geen spoor van kerst of oud&nieuw meer te bekennen in huis, lekkah alles d'r uit gemikt. De laatste paar oliebollen zijn ook op, heerlijk. Alleen nog even de kerstmeuk op de kleuter d'r kamer doen en we zijn d'r weer klaar mee.
Valt wel mee... Soms is een kleine familie zo gek nog nietquote:Op zondag 2 januari 2011 09:56 schreef KingOfMars het volgende:
Huis helemaal vol gillende kinderen straks zeker S?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |