dat heb ik idd ookquote:Op donderdag 30 december 2010 20:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik probeer er een regel van te maken dat ik alleen bij sociale gelegenheden drink. Anders word ik volgens mij alcoholist
want?quote:
Okee, gelukkig, Nee ik zal eerlijk zijn doe ik in andere topics ook. De somberheid en neerslachtigheid is weer zwaar aanwezig de laatste dagen helaas.quote:
Als je gaat stofzuigen krijg je het vanzelf weer warmquote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet nodig stofzuigen.
En het is wéér koud
Ik drink sowieso nooit als ik alleen ben.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik probeer er een regel van te maken dat ik alleen bij sociale gelegenheden drink. Anders word ik volgens mij alcoholist
Ik welquote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik drink sowieso nooit als ik alleen ben.
ik wel, maar ik kan me goed beheersen.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
kut, net bier opengetrokken...quote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik webcamfeest wel eens met mn beste vriendinquote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
pak dat ding dan en zet dan meteen de verwarming aanquote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet nodig stofzuigen.
En het is wéér koud
Ja, maar de installatie cd weigerd alquote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moest jij geen router installeren?
viel gisteravond/vanochtend nog hardstikke meequote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik webcamfeest wel eens met mn beste vriendindie woont 70 km verderop ofzo en als we niet samen kunnen feesten dan gooien we onze cams aan, wisselen we muziek uit en gaan we dansen voor de cam enzo
best gezellig
Ik zo vaak. Drink de laatste dagen wel 1 of 2 biertjes per avond. Dadelijk als ik er de volgende dag weer moetwerken, ga ik daarmee stoppen.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat heb ik idd ookik drink zelden alleen
Techniek staat voor allesquote:Op donderdag 30 december 2010 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
pak dat ding dan en zet dan meteen de verwarming aan
[..]
Ja, maar de installatie cd weigerd al
Dat is jammer.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, gelukkig, Nee ik zal eerlijk zijn doe ik in andere topics ook. De somberheid en neerslachtigheid is weer zwaar aanwezig de laatste dagen helaas.
Geen zin. Andere dingen te doen. Was ophangen bijvoorbeeldquote:Op donderdag 30 december 2010 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
pak dat ding dan en zet dan meteen de verwarming aan
[..]
Ja, maar de installatie cd weigerd al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |