Wanneer heb je me ooit een meid zien beschermen hier? Achterlijke mongool dat je bentquote:
Hier heb ik begrip voorquote:Op donderdag 30 december 2010 18:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wanneer heb je me ooit een meid zien beschermen hier? Achterlijke mongool dat je bent
Dat dus, michielos is (oke: was) een ironisch karakter en een white knight komt op voor de zwakkerenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:45 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Noob michielos is een Internet Tough Guy, dat is heel iets anders
Alleen zwakkere dames.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:57 schreef Haque het volgende:
[..]
Dat dus, michielos is (oke: was) een ironisch karakter en een white knight komt op voor de zwakkeren
Jij hebt michielos ook als screensaver zeker?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:45 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Noob michielos is een Internet Tough Guy, dat is heel iets anders
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:06 schreef Beach het volgende:
ik heb nog nooit gezoend
ik hoop via fok iemand te leren kennen die mij zoen-ontmaagt
Dan moet je eerst goed leren spellen. Daar worden vrouwen geil van.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:06 schreef Beach het volgende:
ik heb nog nooit gezoend
ik hoop via fok iemand te leren kennen die mij zoen-ontmaagt
Waar zit volgens jou dan de storende fout? Ik vind hem wel creatief met z'n zoen-ontmaagdenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:07 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dan moet je eerst goed leren spellen. Daar worden vrouwen geil van.
Inderdaad, ik vraag me ook af welk creatief meesterbrein in hem schuilt na zo'n postquote:Op donderdag 30 december 2010 19:14 schreef Sosha het volgende:
[..]
Waar zit volgens jou dan de storende fout? Ik vind hem wel creatief met z'n zoen-ontmaagden
Ontmaagt schrijf je met een d (dus ontmaagd).quote:Op donderdag 30 december 2010 19:14 schreef Sosha het volgende:
[..]
Waar zit volgens jou dan de storende fout? Ik vind hem wel creatief met z'n zoen-ontmaagden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |