SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:22 schreef Gezicht het volgende:
Wat een kutuitspraak vind ik dat toch.
waar de fok kom jij vandaan?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:43 schreef Durjee het volgende:
Ing jow roetsj allenui
En bis t niechste joar
Hier was het ook keidruk. En dan word ik chagrijnig en dan wil ik naar huis en dan boeit het me verder niet dat we pas de helft in de kar hebben liggen van wat we allemaal nodig hebben. En daar wordt mijn vriendin dan weer niet vrolijk van dat ik chagrijnig ben en dat is dan is het weer kut.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hier is het in alle winkels kei druk
MIJN MAMA GING MIJN SPULLEN HALENquote:Op donderdag 30 december 2010 18:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Hier was het ook keidruk. En dan word ik chagrijnig en dan wil ik naar huis en dan boeit het me verder niet dat we pas de helft in de kar hebben liggen van wat we allemaal nodig hebben. En daar wordt mijn vriendin dan weer niet vrolijk van dat ik chagrijnig ben en dat is dan is het weer kut.
Kutwinkels
Volgende keer bestel ik wel op internet ofzo
Ik ben altijd binnen 10 minuten klaar en dan staat mn mama nog te kletsen met iedereen en dan wordt ik boos en dan gooi ik heel de kar vol met lekkere dingenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:56 schreef vosss het volgende:
Het is ook niet voor mij weggelegd om boodschappen te doen tussen allemaal huisvrouwen die dat zien als sociale bezigheid.
HET IS GODVERDOMME GEEN SOCIALE BEZIGHEID ACHTERLIJKE KUTWIJVEN!!!!!!!!!!
Oahhhooooohhhh!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben altijd binnen 10 minuten klaar en dan staat mn mama nog te kletsen met iedereen en dan wordt ik boos en dan gooi ik heel de kar vol met lekkere dingen![]()
Zo bedoelde ik het niet, vond het dialect raarquote:Op donderdag 30 december 2010 18:53 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Die voelt zich welkom
Nikie, whaha
He! Jij ookal, vooral als ze staan te treuzelen.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik HAAT het als mensen langzaam lopen in de winkel
Ik vind het ook leuk om karretjes te rammen
OH SORRY
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:02 schreef Boy23 het volgende:
[..]
He! Jij ookal, vooral als ze staan te treuzelen.
De leukste blijft, hoor het steeds vaker. Iemand die zn vrouw op belt dat hij geen keuze's kan makenquote:Op donderdag 30 december 2010 19:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
OF VAN DIE MENSEN
die dan heel de winkel rondlopen met een telefoon aan hun oor
JAAA IK BEN AAN HET WINKELEN, HEB JIJ OOK NOG WAT NODIG
BLAABLAAA JAA IK KOOP CHIPS EN DIT EN DAT
Of dat ze niet weten wat ze mee moeten brengen omdat op het lijstje 2 letters anders geschreven is dan op de verpakkingquote:Op donderdag 30 december 2010 19:11 schreef Boy23 het volgende:
[..]
De leukste blijft, hoor het steeds vaker. Iemand die zn vrouw op belt dat hij geen keuze's kan maken. Helemaal top ! Haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |