Laat me er nog even een nachtje over slapen.quote:
Wat wordt het jongen, ja of nee?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Laat me er nog even een nachtje over slapen.
HWOHAHJSSIHDHHAUHDUHDHHAUHDDUAUDaUDquote:Op donderdag 30 december 2010 18:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat wordt het jongen, ja of nee?
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
HWOHAHJSSIHDHHAUHDUHDHHAUHDDUAUDaUD
Dat was mijn orgasme. 17 hé.
echt welquote:Op donderdag 30 december 2010 18:16 schreef -Hans- het volgende:
Wat een plaat is dit toch ook. Zo worden ze tegenwoordig niet meer gemaakt. Heerlijk!
I kissed a girlquote:Op donderdag 30 december 2010 18:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
echt wel![]()
dat kan die katy perry niet nadoen
En het voelde als vuurwerk uit m'n tieten.quote:
Uit Californië?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En het voelde als vuurwerk uit m'n tieten.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Las Vegas.quote:
Daar werd ik wakkerquote:
Ik niet, het was maar een tiener droom.quote:
Mee eensquote:Op donderdag 30 december 2010 18:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
echt wel![]()
dat kan die katy perry niet nadoen
Het was warm, maar toch best koud in m'n slaapkamer.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik niet, het was maar een tiener droom.
Just Dance is wel een epische plaat. En Paper Gangsta. EN Starstruck.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:21 schreef -Hans- het volgende:
Bad Romance stond daar trouwens op P1 en Just Danceop P2. Wat een topper die Lady GaGa
Speechless.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Just Dance is wel een epische plaat. En Paper Gangsta. EN Starstruck.
Jaquote:Op donderdag 30 december 2010 18:21 schreef -Hans- het volgende:
Bad Romance stond daar trouwens op P1 en Just Danceop P2. Wat een topper die Lady GaGa
Boys boys boysquote:
En Brown Eyes.quote:
Dankjequote:
quote:
quote:
Just Dance wat een trackquote:Op donderdag 30 december 2010 18:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Just Dance is wel een epische plaat. En Paper Gangsta. EN Starstruck.
Zekersquote:Op donderdag 30 december 2010 18:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
JaDie cd is ook gewoon meesterlijk goed.
Ik mag iemand toch wel slecht vinden?quote:
quote:
Naturlich! Maar ik vond het plaatje er zo leuk bij passen.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mag iemand toch wel slecht vinden?
quote:
Ah okee.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Naturlich! Maar ik vond het plaatje er zo leuk bij passen.
Tschuss!quote:
ATTENTIE ATTENTIE EEN VROUW DIE VRETEN ZEGT, IK HERHAAL EEN VROUW DIE VRETEN ZEGT!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:28 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben shoarma vreten. Vreten ja.
Ik vond het zelf ook nogal schokkend.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:29 schreef heloef het volgende:
[..]
ATTENTIE ATTENTIE EEN VROUW DIE VRETEN ZEGT, IK HERHAAL EEN VROUW DIE VRETEN ZEGT!
Veel plezier en smaak met het in oe bakkes flikkeren van al dat vleesch.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:28 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben shoarma vreten. Vreten ja.
Ik om te gaan darten.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:33 schreef heloef het volgende:
Krijg zin om te gaan sporten hier van.
Herken hetquote:Op donderdag 30 december 2010 18:33 schreef heloef het volgende:
Krijg zin om te gaan sporten hier van.
geen echte luisteraars dusquote:Op donderdag 30 december 2010 18:48 schreef Cee het volgende:
Zegt toch wel wat, tot nu toe heeft volgens mij iedere luisteraar waaraan was gevraagd wat hun hoogtepunt van deze SR editie was, "het eind" geantwoord.
Darten daar keken vroeger nog mensen naar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lucky Fonz zo hoogondanks het negeren van 3fm
know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:12 schreef alors het volgende:
Zo waar een goed uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lucky Fonz zo hoogondanks het negeren van 3fm
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Hoi Hoiquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:12 schreef alors het volgende:
OMG hoeveel kan een mens aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lucky Fonz zo hoogondanks het negeren van 3fm
Ieder z'n ding natuurlijk. Als klap op de vuurpijl het meest vreselijke nummer dat ik me kan herinneren aan het eind van het uur. Voorafgegaan door een vreselijke band.
Wauw.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wel toepasselijk dat hij is overleden in Rusland op de sterfdag van Rasputin
En dan deed ik bij thuiskomst m'n broek uit en deed hem in de wasmachine en zette hem op kookwas.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:17 schreef alors het volgende:
Ik wil je opvouwen en in mijn broekzak doen
Dan nam ik je mee, bijna elke dag
oooooh oooooooooh ooooooooooooooohhhhhhhhhhh zoooooo moooooooooooiquote:Op donderdag 30 december 2010 19:17 schreef Cee het volgende:
[..]
En dan deed ik bij thuiskomst m'n broek uit en deed hem in de wasmachine en zette hem op kookwas.
Zo mooi.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:17 schreef alors het volgende:
Ik wil je opvouwen en in mijn broekzak doen
Dan nam ik je mee, bijna elke dag
Ik kreeg een soort Dejavuquote:Op donderdag 30 december 2010 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
287 30-12-2010 - 19:00 RAMSES SHAFFY - ZING VECHT HUIL BID LACH WERK EN BEWONDER 17
Die kwam al voorbij ergens rond 16:30 hier
bewijs? volgens mij niet hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
287 30-12-2010 - 19:00 RAMSES SHAFFY - ZING VECHT HUIL BID LACH WERK EN BEWONDER 17
Die kwam al voorbij ergens rond 16:30 hier
Op KXradioquote:
Dit is toch gewoon te verstaan?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:49 schreef ConscienceNL het volgende:
Kan iemand dit in het Nederlands vertalen. Dank u.
Je mag ook een beetje moeite doen om het te verstaan. Of wil je dat we de engelse teksten ook doen? En de Deutsche schallplatten?quote:Op donderdag 30 december 2010 19:49 schreef ConscienceNL het volgende:
Kan iemand dit in het Nederlands vertalen. Dank u.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Is dan misschien door een dj zelf gedraaid wantquote:Op donderdag 30 december 2010 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
30-12-2010 16:33:58 ramses shaffy - zing vecht huil bid lach werk en bewonder
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
Is dan misschien door een dj zelf gedraaid want
-knip-
tot Deus heb ik zelf geluisterd, daarna zag ik dat er geklaagd werd over Rihanna, niks over Ramses gelezen toen.
quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
Is dan misschien door een dj zelf gedraaid want
328 30-12-2010 - 16:00 GOLDEN EARRING - RADAR LOVE (LANGE EDIT) 13
327 30-12-2010 - 16:00 JASON MRAZ/COLBIE CAILLAT - LUCKY 12
326 30-12-2010 - 16:00 JON ALLEN - IN YOUR LIGHT 15
325 30-12-2010 - 16:00 ROLLING STONES - PAINT IT BLACK 16
324 30-12-2010 - 16:00 SEAL - KISS FROM A ROSE 16
323 30-12-2010 - 16:00 DEUS - SUDS & SODA 15
322 30-12-2010 - 16:00 EMINEM FT RIHANNA - LOVE THE WAY YOU LIE 7
321 30-12-2010 - 16:00 SKIK - OP FIETSE 16
320 30-12-2010 - 16:00 JOHN LEGEND & MELANIE FIONA - WAKE UP EVERYBODY 15
319 30-12-2010 - 16:00 MARCO BORSATO - ROOD 10
318 30-12-2010 - 16:00 GARY JULES - MAD WORLD 13
317 30-12-2010 - 16:00 WAYLON - HEY
tot Deus heb ik zelf geluisterd, daarna zag ik dat er geklaagd werd over Rihanna, niks over Ramses gelezen toen.
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:37 schreef naatje_1 het volgende:
Current Song: ramses shaffy - zing vecht huil bid lach werk en bewonder #kxradio
Neil Young, Pearl Jam & Foo Fighters in één uurquote:
Wombats, Queen, Earringsquote:Op donderdag 30 december 2010 19:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neil Young, Pearl Jam & Foo Fighters in één uur
Doe hetquote:Op donderdag 30 december 2010 19:56 schreef naatje_1 het volgende:
ik wil niet overschakelen, maar toch weer wel...
Ja, zoveel past niet in een zinquote:
Het negeren waard, maar ik ben een van de weinigen want dit wordt door heel veel mensen als prachtig beschouwd. Vreselijk, draak van een iets (een lied wil ik het niet noemen). Don't hate me.quote:Op donderdag 30 december 2010 19:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, zoveel past niet in een zin
edit: Wat is dit trouwens voor raar nummer?
Mag ik je mening delenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Het negeren waard, maar ik ben een van de weinigen want dit wordt door heel veel mensen als prachtig beschouwd. Vreselijk, draak van een iets (een lied wil ik het niet noemen). Don't hate me.
Oke thanks. Als we kx willen luisteren zaten we wel in het kx topic.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:02 schreef naatje_1 het volgende:
Spraakwater van Extince zometeen op kx
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mag ik je mening delen?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Je weet het niet, er zijn veel mensen die niet afweten van kxquote:Op donderdag 30 december 2010 20:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mag ik je mening delen?
[..]
Oke thanks. Als we kx willen luisteren zaten we wel in het kx topic.
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
Het lijssie voor tussen 21 en 22 is ook al zo goedHACKUUUUUHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
Het lijssie voor tussen 21 en 22 is ook al zo goedGeniale afsluiter van dat uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charly Lownoise
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu op Top 2000 A Go Go een korte docu over dit briljante nummer.
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:07 schreef Cee het volgende:
Al die afleveringen nog maar eens terugkijken zondagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu op Top 2000 A Go Go een korte docu over dit briljante nummer.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:13 schreef Domien het volgende:
Dus vervolgens zit ik met m'n buurman die zichzelf buitengesloten heeft aan tafel. Heb ik weer. Hoop niet dat 'ie Twitter heeft..
Dat maakt dit nummer niet minder mooi.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:13 schreef justmattie het volgende:
Ik mis Kate Bush haar eigen stijl.
Ik vind het niet zoquote:Op donderdag 30 december 2010 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat maakt dit nummer niet minder mooi.
Zitten ze weer in en uit te zoomen?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:15 schreef alors het volgende:
Wat zitten ze te klieren met het beeld
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:15 schreef Domien het volgende:
En alsof dat nog niet genoeg is, gooit de aap een bierflesje over m'n MacBook heen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Zodat je hem uit kan schakelen?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:14 schreef naatje_1 het volgende:
jullie waarschuwen wel even als Queen er is heh
nee, weer in kan schakelenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zodat je hem uit kan schakelen?
Deden ze gister ook alquote:Op donderdag 30 december 2010 20:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zitten ze weer in en uit te zoomen?
ach zo zie je nog eens watquote:Op donderdag 30 december 2010 20:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zitten ze weer in en uit te zoomen?
Veel woorden, weinig inhoudquote:Op donderdag 30 december 2010 20:23 schreef alors het volgende:
Wehehe ze liggen dubbelHij lult ze de oren van de kop en dan zegtie dat ie er geen woorden voor heeft
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
goedenMIDDAG!
de kogel is door de kerk. maandag ga ik voor 99% zeker tekenen voor mijn retro-cottage!
"weer naar KX"?! Dat je er ooit weg bent gegaan... Het is onze Robbie met onze Freddie!quote:
Leukquote:Op donderdag 30 december 2010 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
goedenMIDDAG!
de kogel is door de kerk. maandag ga ik voor 99% zeker tekenen voor mijn retro-cottage!
Hmja, maar ik switchte voor paar erg fijne klassiekertjes hierquote:Op donderdag 30 december 2010 20:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"weer naar KX"?! Dat je er ooit weg bent gegaan... Het is onze Robbie met onze Freddie!
waaromquote:Op donderdag 30 december 2010 20:25 schreef naatje_1 het volgende:
Freek komt zekersteweten niet morgen bij Stenders en Siebelink
het centrum...of nou ja, 1 van de oudste stukjes. jij kent LWD wel geloof ik? tis in de buurt van de grote kerkstraatquote:Op donderdag 30 december 2010 20:23 schreef alors het volgende:
[..]
gefeliciteerd
beetje goede buurt?
QUEEN @ Naatje.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:25 schreef naatje_1 het volgende:
Freek komt zekersteweten niet morgen bij Stenders en Siebelink
net op tijd, waar was ge nou?!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
dat dusquote:
bij kxquote:Op donderdag 30 december 2010 20:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
net op tijd, waar was ge nou?!
Ja ik ben er wel redelijk bekend ja, althans het centrum, ff googlen hoor ken die straten niet uit mijn hoofd... Oooh dat is wel een mooie buurt daar, mooie historische panden en dicht bij de Nieuwestad en Romeinquote:Op donderdag 30 december 2010 20:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het centrum...of nou ja, 1 van de oudste stukjes. jij kent LWD wel geloof ik? tis in de buurt van de grote kerkstraat
en danku allen.....ik zoek nog mensen om te helpen verhuizen ergens in januari....;)
het oude LWD ja. specifieker ga ik niet worden, voor je het weet staan er stalkers op de stoepquote:Op donderdag 30 december 2010 20:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik ben er wel redelijk bekend ja, althans het centrum, ff googlen hoor ken die straten niet uit mijn hoofd... Oooh dat is wel een mooie buurt daar, mooie historische panden en dicht bij de Nieuwestad en Romein
Leeuwarder meldtquote:Op donderdag 30 december 2010 20:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het centrum...of nou ja, 1 van de oudste stukjes. jij kent LWD wel geloof ik? tis in de buurt van de grote kerkstraat
en danku allen.....ik zoek nog mensen om te helpen verhuizen ergens in januari....;)
Oh dat hoeft ook niet hoor, zo goed ben ik daar toch niet bekendquote:Op donderdag 30 december 2010 20:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het oude LWD ja. specifieker ga ik niet worden, voor je het weet staan er stalkers op de stoephad je de foto al geizen die ik gisteren postte?
leuk, een toekomstig stadsgenootquote:
nog maar een keer dan en schrik niet.....tis wat apart....quote:Op donderdag 30 december 2010 20:34 schreef alors het volgende:
[..]
Oh dat hoeft ook niet hoor, zo goed ben ik daar toch niet bekendIk weet alleen dat die buurt oud is en dat er rondom Romein en dat Stadhouderlijke Hof hele mooie panden staan
Nee niet gezien die foto
Ik zou er niet bovenin passen denk ikquote:Op donderdag 30 december 2010 20:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
boven ziet u de keuken, daaronder bevinden zich 2 separate toiletten en een badkamertje. Verder is er een ruime woon/slaapkamer
de enige echte Van the Man !quote:Op donderdag 30 december 2010 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
Oeh, dit is ook al zo'n lekker nummer
Waar woon je nu dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
leuk, een toekomstig stadsgenoot
[..]
nog maar een keer dan en schrik niet.....tis wat apart....
[ afbeelding ]
boven ziet u de keuken, daaronder bevinden zich 2 separate toiletten en een badkamertje. Verder is er een ruime woon/slaapkamer
Oh jeetje, das niet echt modern ingerichtquote:Op donderdag 30 december 2010 20:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
leuk, een toekomstig stadsgenoot
[..]
nog maar een keer dan en schrik niet.....tis wat apart....
[ afbeelding ]
nja, tis een hoge ruimte hoor. volgens mij zeker 2,25meter dus dat moet wel lukkenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zou er niet bovenin passen denk ik
Groningen. daar werkte ik ook, maar mijn vestiging gaat sluiten en ik ben al overgeplaatst naar Ljouwertquote:
nja, ik laat alles lekker zitten....geen idee hoe lang ik er ga wonen. iig niet lang genoeg om een nieuwe keuken rendabel te maken. ik red me welquote:Op donderdag 30 december 2010 20:37 schreef alors het volgende:
[..]
Oh jeetje, das niet echt modern ingerichtNouja is vast wel wat moois van te maken
Aha oke. Leeuwarden is ook tofquote:Op donderdag 30 december 2010 20:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, tis een hoge ruimte hoor. volgens mij zeker 2,25meter dus dat moet wel lukken
[..]
Groningen. daar werkte ik ook, maar mijn vestiging gaat sluiten en ik ben al overgeplaatst naar Ljouwertdus ga ik ook maar verhuizen daar heen. met als extraatje een leuke verhuispremie
ligt aan de studioquote:Op donderdag 30 december 2010 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, die scrobbler doet het niet bij mij!
liwadden was toch het afvoerputje van frieslanquote:Op donderdag 30 december 2010 20:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Aha oke. Leeuwarden is ook tof
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
liwadden was toch het afvoerputje van frieslan
gisteren deed ie het wel...of zit frank in een andere dj-booth?quote:
wehehe, als ik dat op t werk zeg word ik in elkaar gehoekt.....quote:Op donderdag 30 december 2010 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je soms ziet waarmee Leeuwarden in het nieuws komt.. Denk ik dat wel eens jaquote:Op donderdag 30 december 2010 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
deze Gelderlander zal het niveau wel ff op komen krikken!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als je soms ziet waarmee Leeuwarden in het nieuws komt.. Denk ik dat wel eens ja
Waar kom jij dan vandaan als ik mag vragenquote:
En als je op de Nieuwestad loopt niet? Tering wat een tokkievolk loopt daarquote:Op donderdag 30 december 2010 20:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Als je soms ziet waarmee Leeuwarden in het nieuws komt.. Denk ik dat wel eens ja
dj2 nuquote:Op donderdag 30 december 2010 20:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gisteren deed ie het wel...of zit frank in een andere dj-booth?
[..]
wehehe, als ik dat op t werk zeg word ik in elkaar gehoekt.....
Het betere zuidenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waar kom jij dan vandaan als ik mag vragen?
zo'n klein dorpje als Friens of zoquote:
nog een uurquote:Op donderdag 30 december 2010 20:48 schreef justmattie het volgende:
Bijna tijd voor Pendulum bij de weg
dat verklaart het denk ikquote:
vet. stampen!quote:Op donderdag 30 december 2010 20:48 schreef justmattie het volgende:
Bijna tijd voor Pendulum bij de weg
*kwijl*quote:Op donderdag 30 december 2010 20:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga lekker in bad verder luisteren!
SPOILER: in omgekeerde volgorde nogmaals lijstje volgend uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:52 schreef naatje_1 het volgende:
258 30-12-2010 - 21:00 CHARLY LOWNOISE - WONDERFUL DAYSSPOILER: in omgekeerde volgorde nogmaals lijstje volgend uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huh wat? Dat moest ik googlen. Nee daar niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
zo'n klein dorpje als Friens of zo?
Ja, en Triggerfingerquote:Op donderdag 30 december 2010 20:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
258 30-12-2010 - 21:00 CHARLY LOWNOISE - WONDERFUL DAYS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Faithlessquote:
dat wordt een lekker uurtje. een tranentrekker, een klassieke rokker, belgisch beukwerk, een religieuze stamper. een melancholisch liedje, happy hardcore, een levende dode en een waterverfslinger! hoppa!SPOILER: in omgekeerde volgorde nogmaals lijstje volgend uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
een grote dampende stampende punika oase dusquote:Op donderdag 30 december 2010 20:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wordt een lekker uurtje. een tranentrekker, een klassieke rokker, belgisch beukwerk, een religieuze stamper. een melancholisch liedje, happy hardcore, een levende dode en een waterverfslinger! hoppa!
dit nummer is nog best te doen moet ik bekennen.quote:
Ik kende het ook niet. Maar stond laatst met iemand te praten en zij woont daarquote:Op donderdag 30 december 2010 20:54 schreef alors het volgende:
[..]
Huh wat? Dat moest ik googlen. Nee daar niet.
Toch blijf ik op KX hangenSPOILER: in omgekeerde volgorde nogmaals lijstje volgend uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ga de podcast downloadenquote:
Niet? Zelfs ik ken het! (genealogisch onderzoekquote:Op donderdag 30 december 2010 20:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik kende het ook niet. Maar stond laatst met iemand te praten en zij woont daar
Ik denk dat hij straks weer gaat hakken op happy hardcorequote:
Juist wél, want de zender waar veel op gezegd wordt is Radio 1, niet 3FM. Muziek die meer zegt dan woorden hoort dus daar thuis.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:06 schreef 3rdRock het volgende:
Guis! let je op: more than words.....dat betekent dat muziek meer zegt dan woorden en jij dus niet teveel moet lullen
Heerlijk!!!quote:
ehm...you've lost me therequote:Op donderdag 30 december 2010 21:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Juist wél, want de zender waar veel op gezegd wordt is Radio 1, niet 3FM. Muziek die meer zegt dan woorden hoort dus daar thuis.
Aan de ene kant wel, want als de muziek meer dan woorden zegt is het net alsof er veel gesproken wordt!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Juist wél, want de zender waar veel op gezegd wordt is Radio 1, niet 3FM. Muziek die meer zegt dan woorden hoort dus daar thuis.
ja, ik heb ook maar OLO als hoogste opleiding!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mooi zo, dat was ook net de bedoeling.
Dat is wel heel ontiegelijk laag..quote:Op donderdag 30 december 2010 21:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik heb ook maar OLO als hoogste opleiding!
is bij dames niet "flapse"?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |