abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90642047
Ik snap niet waarom ze niet gewoon d'r bakkes opentrekt.
pi_90642090
En dit is de eerste keer dat ze een ander heeft. Dat weet ik zeker, ze zou het me verteld hebben, want ze vertrouwt me.

Hij is dus wel ooit vreemdgegaan. Met haar.
pi_90642099
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:17 schreef Grijsmuisje het volgende:
Hij ging vreemd met haar en weg bij zijn ex voor haar en dat is 1 van de redenen dat hij er zó zwaar aan tilt en het niet zou kunnen vergeven en vergeten...
Ah, nieuwe informatie. Licht dit eens toe?
pi_90642115
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:20 schreef Grijsmuisje het volgende:
En dit is de eerste keer dat ze een ander heeft. Dat weet ik zeker, ze zou het me verteld hebben, want ze vertrouwt me.

Geef eens reactie op mij.
pi_90642125
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:20 schreef Grijsmuisje het volgende:

Je krijgt in dit topic niet de antwoorden die je wil, hou ermee op.
  donderdag 30 december 2010 @ 19:21:00 #131
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90642128
quote:
ik was even weg omdat ik aan het eten was :')
ETEN, OM HALF ZEVEN?!?! :') Riighhttttttt!!!!!

:') Ok, prima, point taken. :P Ik geloof ook niet dat jij die vrouw bent.

Uiteraard moet ze het niet vertellen. Dan is
A) Gezin naar de klote
B) Vrouw is leven kwijt
C) Man is leven kwijt

Het enige voordeel is dat je vriendin haar schuldgevoel kwijt is en zichzelf weer recht in de spiegel kan aankijken. Nadeel is dat je een spiegel zo moeilijk ophangt in een kartonnen doos onder de brug.

Antwoord is simpel: Bek houden, breken met Juan Antonio, en met haar vent werken aan de relatie. Ga geile spelletjes doen ofzo.
Gourmetten of steengrillen?
pi_90642142
quote:
Op donderdag 30 december 2010 19:18 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Zou je denken? :')
Ik zei dat omdat werd gesuggereerd dat ze zou blijven vanwege zijn geld ofzo en dat is echt de grootste kul.
  donderdag 30 december 2010 @ 19:21:21 #133
92279 N.icka
Windforce 11
pi_90642148
quote:
Die ene quote is van 23 okt 2008. Ik heb voorzover ik weet geen kloon die sanne heet en dit topic gaat niet over mij (ik heb geen kinderen) ik was even weg omdat ik aan het eten was :')
Ècht mensen :')

Ik ben ook niet boos vanwege de reacties, ik ken fok een beetje en had het wel verwacht. Ik had alleen wel gehoopt dat mensen óók konden en wilden zien dat het niet altijd alleen degene is die bedrogen wordt die het er moeilijk mee heeft.
Ik ben gewoon bang voor hen beiden. Ik maak ze regelmatig van dichtbij mee en ze zijn goed voor elkaar. Hij kan ineens zijn ARM om haar heen slaan en haar een kus geven als ze aan het koken is, zij neemt heel vaak kleinigheidjes voor hem mee en vertelt mij heel vaak hoeveel ze van hem houdt. Ik schrok me rot toen ze me dit vertelde en heb haar óók gelijk gezegd te stoppen, vorige week heeft ze hem voor t laatst gezien (voorzover ik weet) en nu wil ze het dus haar man vertellen.
Ik zou het zó zonde vinden als het hierop stuk gaat. Hij ging vreemd met haar en weg bij zijn ex voor haar en dat is 1 van de redenen dat hij er zó zwaar aan tilt en het niet zou kunnen vergeven en vergeten...
Ik zie hun relatie gewoon altijd als goed en wil voor hen beide niet dat ze elkaar kwijtraken.

O ja en met 'op dit moment willen ze niet uit elkaar' bedoelde ik dat het best eens zou kunnen dat hij er een punt achter zet als hij het hoort.
Wat kan jou dit nou eigenlijk schelen ?? Bemoei je er niet mee
pi_90642159
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:21 schreef Silenus het volgende:

[..]

:?
  donderdag 30 december 2010 @ 19:22:02 #135
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90642176
quote:
Die ene quote is van 23 okt 2008. Ik heb voorzover ik weet geen kloon die sanne heet en dit topic gaat niet over mij (ik heb geen kinderen) ik was even weg omdat ik aan het eten was :')
Ècht mensen :')

Ik ben ook niet boos vanwege de reacties, ik ken fok een beetje en had het wel verwacht. Ik had alleen wel gehoopt dat mensen óók konden en wilden zien dat het niet altijd alleen degene is die bedrogen wordt die het er moeilijk mee heeft.
Ik ben gewoon bang voor hen beiden. Ik maak ze regelmatig van dichtbij mee en ze zijn goed voor elkaar. Hij kan ineens zijn ARM om haar heen slaan en haar een kus geven als ze aan het koken is, zij neemt heel vaak kleinigheidjes voor hem mee en vertelt mij heel vaak hoeveel ze van hem houdt. Ik schrok me rot toen ze me dit vertelde en heb haar óók gelijk gezegd te stoppen, vorige week heeft ze hem voor t laatst gezien (voorzover ik weet) en nu wil ze het dus haar man vertellen.
Ik zou het zó zonde vinden als het hierop stuk gaat. Hij ging vreemd met haar en weg bij zijn ex voor haar en dat is 1 van de redenen dat hij er zó zwaar aan tilt en het niet zou kunnen vergeven en vergeten...
Ik zie hun relatie gewoon altijd als goed en wil voor hen beide niet dat ze elkaar kwijtraken.

O ja en met 'op dit moment willen ze niet uit elkaar' bedoelde ik dat het best eens zou kunnen dat hij er een punt achter zet als hij het hoort.
Je kunt praten als brugman en waarschijnlijk trek je je niets aan van alles wat men hier zegt.
Maar het gaat je nooit lukken om dit kromme verhaal recht te lullen.
pi_90642206
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:21 schreef Sosha het volgende:

[..]

Ironisch.
  donderdag 30 december 2010 @ 19:23:00 #137
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90642225
Maar als zij het er zo ontzettend zwaar en moeilijk mee heeft en zo zielsveel van hem houd. Waarom is ze dan herhaaldelijk vreemd gegaan? 1 keer en daar ontzettend van schrikken zou er bij mij niet inkunnen maar dan zou ik nog enigzins begrip voor de situatie kunnen opbrengen, dit is gewoon bewust een keuze van haar geweest die ze meerdere malen gemaakt heeft.

quote:
Hij ging vreemd met haar en weg bij zijn ex voor haar en dat is 1 van de redenen dat hij er zó zwaar aan tilt en het niet zou kunnen vergeven en vergeten...

Je realiseert jezelf dat wat hier staat zwaar hypocriet is he? Hij zou het dus nooit kunnen vergeven en vergeten wat hij met haar gedaan heeft? Dit slaat nergens op :S
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_90642229
quote:
Op donderdag 30 december 2010 19:21 schreef Silenus het volgende:

[..]

:') Ok, prima, point taken. :P Ik geloof ook niet dat jij die vrouw bent.

Uiteraard moet ze het niet vertellen. Dan is
A) Gezin naar de klotey
B) Vrouw is leven kwijt
C) Man is leven kwijt

Het enige voordeel is dat je vriendin haar schuldgevoel kwijt is en zichzelf weer recht in de spiegel kan aankijken. Nadeel is dat je een spiegel zo moeilijk ophangt in een kartonnen doos onder de brug.

Antwoord is simpel: Bek houden, breken met Juan Antonio, en met haar vent werken aan de relatie. Ga geile spelletjes doen ofzo.
ja, ik eet meestal rond deze tijd.
En ze heeft dus gebroken met hem voorzover ik weet.
pi_90642242
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:22 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ironisch.
Ff serieus.. wat is er zo raar aan avondeten om half zeven? :')
pi_90642261
quote:
Op donderdag 30 december 2010 19:20 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Geef eens reactie op mij.
op wat?
  donderdag 30 december 2010 @ 19:23:45 #141
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_90642265
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:21 schreef Sosha het volgende:

[..]

Was een geintje, ik word ook altijd moe van die mensen die roepen 'AH TS REAGEERT NIET MEER DAT ZEGT GENOEG!!" Niet iedereen zit elke minuut op fok. :')

(zoals wij. :@ )
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 30 december 2010 @ 19:24:51 #142
92279 N.icka
Windforce 11
pi_90642316
Blijft mijn vraag , waar bemoei je je mee ?
  donderdag 30 december 2010 @ 19:25:38 #143
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90642347
Om het huwelijk te redden en er voor de kinderen te zijn is het beste om het NOOIT tegen iemand te zeggen en niet meer vreemd te gaan.

Toch ben ik tegen zo een huwelijk gebaseerd op leugens, ze is vreemd gegaan en zal de gevolgen hiervan moeten ervaren. Ik vind dat ze het moet zeggen net zoals ik het zou willen weten hoe kut het ook is. Dit probleem speelt nu na 12 jaar huwelijk maar speelt over nog eens 12 jaar huwelijk nog steeds... als hij er niet van weet zal ook hij niet veranderen. En als hij het dan toch verbreekt, dan zij het zo...
pi_90642362
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:23 schreef Silenus het volgende:
Het ging natuurlijk 12 jaar geleden al fout. In Nederland wonen er nu eenmaal veel saaie over-zich-heen-laten-lopende suffe drollen die weliswaar een goede baan hebben, maar verder totaal niet spannend zijn. Voorbeelden zijn vaak TS'en in R&P die nu 20 zijn en topics openen dat ze geen wijf kunnen hosselen.

Je hebt ook een hoop party hardy sletjes die op hun 25e de halve stad hebben geneukt en dan last krijgen van klapperende eierstokken. Opleiding? Nee. Baan? Nee. Veel gezopen? Ja. Waar kiezen ze voor? Juist, de saaie drol. Die heeft immers een baan en is haar altijd trouw. Goed bezig, je hebt kost&inwoning, kan kinderen krijgen en voldoet aan het verwachtingspatroon.

Uiteindelijk blijkt dat ze haar sletterige gevoelens niet kan onderdrukken en komt haar ware aard naar boven: één of andere vuile kuthoer zonder enig verantwoordelijkheidsgevoel. Normaal gesproken zou zo'n type langzaam sterven in de goot aan een paar drugsspuiten (olé, survival of the fittest!) maar helaas worden ze soms in leven gehouden door die eerder genoemde saaie drollen, die natuurlijk niet met een sletje moeten trouwen maar met een saaie vrouwelijke drol, zodat ze samen lekker hun hele leven op de bank kunnen zitten en niemand ooit vreemd gaat.

Kortom, de slachtoffers in dit verhaal:
* Saaie drol máár goede burger wiens leven op punt van instorten staat.
* Drie kinderen die ouders hebben met verstandshuwelijk
* De maatschappij

De 'winnaar' is natuurlijk nu nog de kuthoer die de dans ontsprongen is, maar haar tijd komt wel. Over 10 jaar staat ze met haar verlopen kop op een datingsite, woont ze in een of ander billig afgebladderd kutappartement en verhuurt ze haar lichaam voor een paar rooie rotcenten aan dikke loodgieters.

TS, aan jou om haar dit even te vertellen.
Voor dit soort uiteenzettingen kom ik op fok!

_O_
  donderdag 30 december 2010 @ 19:26:00 #145
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_90642363
quote:
99s.gif Op donderdag 30 december 2010 18:42 schreef PizzaMizza het volgende:
Volgens mij is TS zelf dat meisje..
Wie weet
pi_90642394
Ik geef om beiden, vandaar.

En hij had een relatie toen hij haar ontmoette, ging vreemd met mijn vriendin en is nu heel bang dat hem hetzelfde zal overkomen. Al 12 jaar dus. Wat het allemaal extra zuur en moeilijk maakt.
  donderdag 30 december 2010 @ 19:27:37 #147
92279 N.icka
Windforce 11
pi_90642430
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 19:26 schreef Grijsmuisje het volgende:

En hij had een relatie toen hij haar ontmoette, ging vreemd met mijn vriendin en is nu heel bang dat hem hetzelfde zal overkomen. Al 12 jaar dus. Wat het allemaal extra zuur en moeilijk maakt.
Wat wil je nu met dit topic?
  donderdag 30 december 2010 @ 19:28:46 #148
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_90642487
quote:

En dus doet ze het maar. Het blijft toch een hoer. Hoe dan ook.
Eerlijkheid en vertrouwen zijn het belangrijkste in een relatie.

Als ik de man in kwestie was zou ik het wel leuk vinden om te weten of ik een SOA test moet doen :( en mijn vriendin moet dumpen.
  donderdag 30 december 2010 @ 19:28:51 #149
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_90642492
quote:

Hij is bang dat hem iets overkomt want hij zelf heeft gedaan.... Dan had hij in de eerste instantie al niet met je vriendin vreemd moeten gaan. Je zou juist verwachten dat hij door dit, nog enigzins begrip op kan brengen als zij het verteld en zegt er spijt van te hebben en toch voor hem te kiezen. Hij heeft zo een keuze immers al ooit gemaakt

Maar hoe dan ook, het bijft een kut actie van haar waarvoor ze de gevolgen zal moeten accepteren in plaats van haar hoofd in het zand te steken.
  donderdag 30 december 2010 @ 19:28:52 #150
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_90642493
quote:

Waarom is hij daar bang voor dan?
O)))
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')