Ongetwijfeld. Allemaal vrouwen die op zoek zijn naar redenen om mannen af te wijzen, zodat ze vooral niet naar hun eigen tekortkomingen hoeven te kijken.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:28 schreef dawg het volgende:
lees je weleens op fok die topics over wat mannen aantrekkelijk maakt? of zijn die allemaal single?
Als het zover komt dan heeft hij ongetwijfeld ook wel wat minpuntjes ontdekt. En dan kun je gaan ruilen 'als jij ... dan ik ...'.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:30 schreef Yuki het volgende:
Na verloop van tijd zie je het wel natuurlijk, maar het boeit me dan geen fuck.
ja misschien, de reden van die lijstjes boeit me niet zo, heb gewoon een fuckhekel aan dat hypocriete en ik vind dat ik daar nu even iets van mag zeggen.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Allemaal vrouwen die op zoek zijn naar redenen om mannen af te wijzen, zodat ze vooral niet naar hun eigen tekortkomingen hoeven te kijken.
Ga jij mij ff zitten herhalen.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:31 schreef littledrummergirl het volgende:
sowieso zijn eisenlijstjes dingen die je meteen over je schouder weggooit als je iemand tegenkomt waar je helemaal gek op bent
Sjuust!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:31 schreef littledrummergirl het volgende:
sowieso zijn eisenlijstjes dingen die je meteen over je schouder weggooit als je iemand tegenkomt waar je helemaal gek op bent
Iedereen heeft mooie en wat minder mooie dingen. Maar als ik echt verliefd ben boeien die minder mooie dingen me niet. En ik hoop dat dat voor hem ook geldtquote:Op donderdag 30 december 2010 18:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het zover komt dan heeft hij ongetwijfeld ook wel wat minpuntjes ontdekt. En dan kun je gaan ruilen 'als jij ... dan ik ...'.
Nog een paar van zulke posts, en dan word jouw eisenlijstje vanzelf ook zichtbaar.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:31 schreef dawg het volgende:
ja misschien, de reden van die lijstjes boeit me niet zo, heb gewoon een fuckhekel aan dat hypocriete en ik vind dat ik daar nu even iets van mag zeggen.
En dat weet ook iedereen toch, dus waar men zich nou druk om maaktquote:Op donderdag 30 december 2010 18:31 schreef littledrummergirl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat hem na Oud en Nieuw denk ik wel een stukje inkorten, hij is wat aan de lange kant naar mijn smaak
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Idd. Zoals ik al zei, iedereen heeft wensenlijstjes.quote:Op donderdag 30 december 2010 18:33 schreef rival het volgende:
[..]
En dat weet ook iedereen toch, dus waar men zich nou druk om maakt
Iemand mag toch dromen
'AirwiN heeft weer eens gelijk.' was voldoende geweest hoor.quote:
een beetje een man met borsthaar dusquote:Op donderdag 30 december 2010 18:34 schreef CherryLips het volgende:
gozers met donkere krullen
dat is m'n lijstje.
en lichte ogenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:34 schreef CherryLips het volgende:
dat is m'n lijstje.
Meerdere?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:34 schreef CherryLips het volgende:
dat is m'n lijstje.
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:34 schreef Samzz het volgende:
@ Yuki:Hij staat je leuk SanmzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat hem na Oud en Nieuw denk ik wel een stukje inkorten, hij is wat aan de lange kant naar mijn smaak
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Je vergeet, niet dik, die was wel duidelijkquote:Op donderdag 30 december 2010 18:33 schreef AirwiN het volgende:
Nog een paar van zulke posts, en dan word jouw eisenlijstje vanzelf ook zichtbaar.
• Mag geen eisenlijstje hebben;
• Niet hypocriet;
• ...
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:34 schreef CherryLips het volgende:
dat is m'n lijstje.
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:34 schreef Samzz het volgende:
@ Yuki:Mooi hoor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat hem na Oud en Nieuw denk ik wel een stukje inkorten, hij is wat aan de lange kant naar mijn smaak
Ik ben volgens mij wat langer dan jij, voor mij is de lengte echt perfect. Precies op de knie, van mij hoeft ie niet korter
Foto van mij volgt nog wel. Misschien
♥ || Baby catcher in training || ♥
Oook hai!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |