Het is alweer een maand of vier geleden dat ik me heb aangemeld op FOK!, en sinds die tijd is er veel veranderd.
Op FOK! heb ik een paar hele lieve vrienden gevonden, en natuurlijke een vriend. Ik ben er stiekem zelfs wat 'manser' door geworden, maar dat zal wel Brabants zijn. Ik bedoel er mee te zeggen: ik kan beter tegen kritiek en probeer het niet meer iedereen naar de zin te maken, want dat gaat niet.
Ik hoop dat ik niemand vergeet, maar er zijn er een paar die ik er even uitpluk.
Ten eerste Chocolate-chick, wat gewoon een van de liefste personen is die ik ken. Ik dacht eerst dat je me niet mocht, alleen dat is allemaal gauw de wereld uitgeholpen en nu heb ik een supervriendin in je. Wij kwamen nog samen met honkeytonk, Michhas en NBT van 'de bus', wat echt een supertijd was. En ik ga je nog één keertje bedanken voor iets, en je weet enorm goed wat.

Dan natuurlijk iBenny, waarvan ik zo enorm blij ben dat ik hem heb leren kennen. Ik vond je al vanaf het begin tof, en die gevoelens veranderde na een tijdje, en iedereen weet waar we nu zijn. Ik hoop dat je een geweldig jaar gaat krijgen, want dat verdien je echt omdat je gewoon de leukste en liefste jongen ooit bent.

Dan AdvancedPow... Ik bedoel honkeytonk. Ik durf vrij zeker te zeggen dat wij elkaars eerste FOK!maatjes waren, en onze band is nog steeds bijzonder. Je zit nu in Duitsland, dus leest dit niet, maar hoe vaak je ook kutuser wordt genoemd, als persoon ben je geweldig.
Michhas en tdrone, jullie zijn de twee grappenmakers. Iets met 'allesssss' en 'boks' en de bazenopmerking 'Ik zit in de huiskamer, ik ga niet iedere drie minuten mijn vuist tegen de cam duwen'. Ook jullie zijn hele lieve en vooral intelligente jongens.
Nu kitao en Tilboy, de twee beste users van FOK!, beide enorm enthousiaste kwaliteitsusers. Jullie hebben mij gevormd tot wat ik nu ben. Mijn eeuwige dank.

Bos81, of gewoon Bos, verdient ook nog een vermelding omdat je gewoon tof bent. Je bent altijd heel open en eerlijk en dat waardeer ik enorm, en hoewel je zelf vindt van niet, je kunt enorm leuk uit de hoek komen.
Koen66, Engine, DevilsWhore, MaleDuck, GoldFinger, 92Merel, Ezechielk, OceanView, Huppelmuts, BONG, de rest van GRTDOJW dus eigenlijk: bedankt voor de leuke tijd.
En nu hebben jullie je door deze hele lap tekst heengewerkt, en dan is daar nog één persoon. Ploertendoder, die -helaas- weg is, ookal hoop ik dat hij dit nog leest. Ik mis je stiekem wel, ondanks alles was het altijd enorm gezellig en ik denk dat ik voor de hele groep kan praten als ik zeg dat er niemand boos is.
Nou, bedankt voor het lezen, kusjes op jullie neuzen!