abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90635789

Welkom in GRTDOJW *O* Een leuke en gezellige SC voor mensen die echt geen reet te doen hebben op het werk. Hieronder een kleine FAQ.

Oké klinkt heel leuk, maar ben ik hier wel welkom?
Uiteraard ^O^ Mits je maar gezellig meedoet. Deze SC is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch? *O*

Wie zijn de vaste slowchatters?
Ik noem geen namen, want we willen geen kliekjesvorming. Als je gezellig mee post, dan kom je er vanzelf wel achter wie hier altijd in de SC aanwezig is.

Oké ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen?
Als je gewoon normaal meedoet, dan hoor je er gewoon heel snel bij *O* . Notoire bagger en zeikusers die hier alleen komen om te baggeren, bashen of wat dan ook zullen dan ook genegeerd worden.

MEET!
Datum: Zaterdag 12 februari 2011
Tijd: 17:00uur

Wie komt?

Misschien: DevilsWhore, lipjes, Ezechielk, Lutte O+ , Honkeytonk, Michhas, Bos81
Zeker: NBT,CC,Tdrone , iBenny
Niet: eNGine10, Oceanview, Ploertendoder,Koen66

LaPo?! De OP van deze SC is hier te vinden
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_90635804
:7
  donderdag 30 december 2010 @ 16:57:13 #3
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_90635811
Morgen nog een dag hoor :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 30 december 2010 @ 16:57:32 #4
265768 NBT
Bigger is better.
pi_90635832
Nu echt weg! :W hihi :*
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
pi_90635853
quote:
7s.gif Op donderdag 30 december 2010 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen nog een dag hoor :D
Ja ik weet niet zeker of ik er morgen ben, denk het haast wel maar je weet het nooit :D
  donderdag 30 december 2010 @ 16:58:16 #6
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_90635866
:W :* Doeiiiii
Same shit, different day
SC hopper present
pi_90635877
Doei Koen ;8
pi_90635982
:W
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_90636044
Lutte!!! ik ga vanavond mijn ellendig lange speech schrijven :')
pi_90636169
Ooh yes!! Ik doe mee. :Y
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
  donderdag 30 december 2010 @ 17:05:50 #11
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_90636238
Hoi

Welke speech
Wat doe ik hier?
pi_90636260
Mijn oudjaarsspeech om iedereen te bedanken enzo :')
pi_90636357
quote:
Op donderdag 30 december 2010 17:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
Mijn oudjaarsspeech om iedereen te bedanken enzo :')
Had je die van Benny gezien? O+
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_90636387
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:07 schreef Lutte het volgende:

[..]

Had je die van Benny gezien? O+
nee? WAAR?
pi_90636446
quote:
Op donderdag 30 december 2010 17:08 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

nee? WAAR?
Vorige TAL-SC, pagina 6 of 7.
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_90636469
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:09 schreef Lutte het volgende:

[..]

Vorige TAL-SC, pagina 6 of 7.
Oke ik ga even gluren bij de buren :Y
pi_90636487
quote:
Op donderdag 30 december 2010 17:09 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

Oke ik ga even gluren bij de buren :Y
[TAL SC #956] De mooiste woorden zijn de woorden die je kunt gebruiken
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_90636584
ik ga weg met mijn ouders doei iedereen :W
morgen ben ik misschien nog wel eventjes :*
There is a time of cumming and going.
pi_90636591
pi_90636597
quote:
10s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:12 schreef Oceanview het volgende:
ik ga weg met mijn ouders doei iedereen :W
morgen ben ik misschien nog wel eventjes :*
Doei OV :*
pi_90637002
Voordat we dit jaar afsluiten, wil ik een aantal mensen bedanken voor al hun hulp.
Dit was erg bijzonder voor me, omdat ik 2010 als een klotejaar ervaarde...Vooral het begin was echt kut.
Gelukkig bestaat het leven niet alleen uit slechte dingen, en gebeuren er ook goede dingen.
Toen ik net op FOK! kwam zag ik mensen alleen als usernamen in plaats van personen, en dankzij een paar personen ben ik toch de persoonlijkheid erachter gaan vinden.
Er zijn altijd wel relletjes geweest in de SC, maar na een dag was het weer over en deed iedereen weer leuk met elkaar.
Dat vind ik zo mooi aan jullie. :D

Dit betekend heel veel voor me, en ik had dit nooit durven dromen dat ik er zoveel leuke contacten aan over heb gehouden.

Ten eerste ga ik Lutte in de spotlights zetten :7
Zij heeft me geholpen met de juiste beslissingen voordat het uit de hand liep, ik ben je echt heel erg dankbaar :*

Ten tweede Herr iBenny, die me altijd op weet te vrolijken, hoe depressief ik ben en hoe kut ik me ook voel, ook jij hebt me gesteund in moeilijke tijden, en dat waardeer ik zeer.

Ten derde wil ik de rest uit de GRTDOJW SC bedanken voor al hun gezelligheid om te tijd te doden ;)

Ten vierde wil ik Honkeytonk bedanken voor zijn gekkigheid, en hem sterkte wensen met zijn vriend, we zijn er voor je :*

Dit was het weer voor dit jaar, op naar 2011 en kijken wat dat jaar ons brengt aan gekkigheid met de SC
O+ In the name of love! :*

Zij die erin horen en er niet in staan, weten wel dat ik om ze geef :*
pi_90637218
Het is alweer een maand of vier geleden dat ik me heb aangemeld op FOK!, en sinds die tijd is er veel veranderd.

Op FOK! heb ik een paar hele lieve vrienden gevonden, en natuurlijke een vriend. Ik ben er stiekem zelfs wat 'manser' door geworden, maar dat zal wel Brabants zijn. Ik bedoel er mee te zeggen: ik kan beter tegen kritiek en probeer het niet meer iedereen naar de zin te maken, want dat gaat niet.

Ik hoop dat ik niemand vergeet, maar er zijn er een paar die ik er even uitpluk.

Ten eerste Chocolate-chick, wat gewoon een van de liefste personen is die ik ken. Ik dacht eerst dat je me niet mocht, alleen dat is allemaal gauw de wereld uitgeholpen en nu heb ik een supervriendin in je. Wij kwamen nog samen met honkeytonk, Michhas en NBT van 'de bus', wat echt een supertijd was. En ik ga je nog één keertje bedanken voor iets, en je weet enorm goed wat. ;)

Dan natuurlijk iBenny, waarvan ik zo enorm blij ben dat ik hem heb leren kennen. Ik vond je al vanaf het begin tof, en die gevoelens veranderde na een tijdje, en iedereen weet waar we nu zijn. Ik hoop dat je een geweldig jaar gaat krijgen, want dat verdien je echt omdat je gewoon de leukste en liefste jongen ooit bent. :Y

Dan AdvancedPow... Ik bedoel honkeytonk. Ik durf vrij zeker te zeggen dat wij elkaars eerste FOK!maatjes waren, en onze band is nog steeds bijzonder. Je zit nu in Duitsland, dus leest dit niet, maar hoe vaak je ook kutuser wordt genoemd, als persoon ben je geweldig.

Michhas en tdrone, jullie zijn de twee grappenmakers. Iets met 'allesssss' en 'boks' en de bazenopmerking 'Ik zit in de huiskamer, ik ga niet iedere drie minuten mijn vuist tegen de cam duwen'. Ook jullie zijn hele lieve en vooral intelligente jongens.

Nu kitao en Tilboy, de twee beste users van FOK!, beide enorm enthousiaste kwaliteitsusers. Jullie hebben mij gevormd tot wat ik nu ben. Mijn eeuwige dank. _O_ :')

Bos81, of gewoon Bos, verdient ook nog een vermelding omdat je gewoon tof bent. Je bent altijd heel open en eerlijk en dat waardeer ik enorm, en hoewel je zelf vindt van niet, je kunt enorm leuk uit de hoek komen.

Koen66, Engine, DevilsWhore, MaleDuck, GoldFinger, 92Merel, Ezechielk, OceanView, Huppelmuts, BONG, de rest van GRTDOJW dus eigenlijk: bedankt voor de leuke tijd.

En nu hebben jullie je door deze hele lap tekst heengewerkt, en dan is daar nog één persoon. Ploertendoder, die -helaas- weg is, ookal hoop ik dat hij dit nog leest. Ik mis je stiekem wel, ondanks alles was het altijd enorm gezellig en ik denk dat ik voor de hele groep kan praten als ik zeg dat er niemand boos is.

Nou, bedankt voor het lezen, kusjes op jullie neuzen!
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
  donderdag 30 december 2010 @ 17:25:30 #23
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_90637220
Mooi gezegd cc
Wat doe ik hier?
  donderdag 30 december 2010 @ 17:26:37 #24
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_90637281
En jij ook Lutje
Wat doe ik hier?
pi_90637304
quote:
Op donderdag 30 december 2010 17:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
Voordat we dit jaar afsluiten, wil ik een aantal mensen bedanken voor al hun hulp.
Dit was erg bijzonder voor me, omdat ik 2010 als een klotejaar ervaarde...Vooral het begin was echt kut.
Gelukkig bestaat het leven niet alleen uit slechte dingen, en gebeuren er ook goede dingen.
Toen ik net op FOK! kwam zag ik mensen alleen als usernamen in plaats van personen, en dankzij een paar personen ben ik toch de persoonlijkheid erachter gaan vinden.
Er zijn altijd wel relletjes geweest in de SC, maar na een dag was het weer over en deed iedereen weer leuk met elkaar.
Dat vind ik zo mooi aan jullie. :D

Dit betekend heel veel voor me, en ik had dit nooit durven dromen dat ik er zoveel leuke contacten aan over heb gehouden.

Ten eerste ga ik Lutte in de spotlights zetten :7
Zij heeft me geholpen met de juiste beslissingen voordat het uit de hand liep, ik ben je echt heel erg dankbaar :*

Ten tweede Herr iBenny, die me altijd op weet te vrolijken, hoe depressief ik ben en hoe kut ik me ook voel, ook jij hebt me gesteund in moeilijke tijden, en dat waardeer ik zeer.

Ten derde wil ik de rest uit de GRTDOJW SC bedanken voor al hun gezelligheid om te tijd te doden ;)

Ten vierde wil ik Honkeytonk bedanken voor zijn gekkigheid, en hem sterkte wensen met zijn vriend, we zijn er voor je :*

Dit was het weer voor dit jaar, op naar 2011 en kijken wat dat jaar ons brengt aan gekkigheid met de SC
O+ In the name of love! :*

Zij die erin horen en er niet in staan, weten wel dat ik om ze geef :*
Wat mooi CC. O+
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')