Dus christenen zijn irritant, en je komt niet van ze af omdat ze vragen stellen bij dingen die je als atheïst noemt? Lekker makkelijk, dan is iedereen irritant die niet hetzelfde als jou denkt.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet dat je hier nu gewoon alle vooroodelen over dat christo's irritant zijn en je er niet vanaf komt en ze iedereen willen overtuigen van hún 'gelijk' aan het bevestigen bent hé
ik hoor tot de pvv stemmers..quote:Op donderdag 30 december 2010 17:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Christenen, Moslims, Joden, PVV-stemmers, SP-stemmers, allemaal achterlijke idioten. En ze kijken ook allemaal naar SBS6 en hun nieuwste elektronische gadget vinden ze seksueel opwindend.
Mis ik nog iemand?
Tsssk... ik heb geleerd niet met volle mond te pratenquote:
Same diff, forum--->de rest.quote:
Die vallen onder SBS6 kijkend Nederland.quote:
Jouw mening is niet meteen een geloof/godsdienst.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ik heb een andere mening dus heb je logischerwijze ook respect voor mij
Dus je hebt eigenlijk alleen respect voor gelovigen? Je respecteert jezelf niet eens? want jij bent dus ongelovig?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:32 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Jouw mening is niet meteen een geloof/godsdienst.
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op donderdag 30 december 2010 17:32 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Dankje voor de haat manquote:Op donderdag 30 december 2010 17:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik hoor tot de pvv stemmers..
mn nieuwste gadget is een gitaar, en ik kijk zo min mogelijk sbs want piet paulusma
Er was niets, en dat ontplofte?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jawel en er staat nog een vraag open.
ik mis tong80 nog hierquote:Op donderdag 30 december 2010 17:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij blij hèJe favo usertje weer een lief topicje
handige skill, dat geeft ook zo'n rotzooi bij het pijpenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Tsssk... ik heb geleerd niet met volle mond te praten
En nu ga ik een halve liter van mijn bloed geven
Ik zal eens kijken bij de verwijderde postsquote:
Eigenlijk hé, denk ik dat je gewoon een keer een beurt moet, maarja, al die christo's willen dat niet 'uit respect' en bladiblabi huwelijk enzo, en toen ben je zo'n zuur zeikerig wijf geworden als je nu bentquote:Op donderdag 30 december 2010 17:32 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik ben wel gelovig, alleen niet Christelijk zeg ik toch. En ik zeg niet dat ik alléén respect heb voor gelovigen, goed lezenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus je hebt eigenlijk alleen respect voor gelovigen? Je respecteert jezelf niet eens? want jij bent dus ongelovig?
Er was niets en opeens besloot een opperwezen dan maar iets te bakken? Logischer!quote:Op donderdag 30 december 2010 17:33 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Er was niets, en dat ontplofte?
En welke vraag staat nog open? Ik mis wel wat door de drukte in dit topic
Islamitisch? Oh men dan ben je wel dubbel gestraftquote:Op donderdag 30 december 2010 17:34 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik ben wel gelovig, alleen niet Christelijk zeg ik toch. En ik zeg niet dat ik alléén respect heb voor gelovigen, goed lezen.
stik erin, alsof alle pvv stemmers racisten zijn of discrimineren.. (die link wordt vaak genoeg gemaakt)quote:
Ik geef toe: het is makkelijk wat christenen zeggen: God was er altijd. Die kent geen tijd. Maar dat is aan de ene kant ook weer een heel goed antwoord: waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Maar nogmaals: ik begrijp dat jullie dit makkelijke antwoorden vinden.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er was niets en opeens besloot een opperwezen dan maar iets te bakken? Logischer!
En waarom maakt God fossielen?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:35 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Ik geef toe: het is makkelijk wat christenen zeggen: God was er altijd. Die kent geen tijd. Maar dat is aan de ene kant ook weer een heel goed antwoord: waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Maar nogmaals: ik begrijp dat jullie dit makkelijke antwoorden vinden.
Het lichaam van Christus?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:35 schreef Poemgirl het volgende:
Trouwens, ik stop ook maar met reageren hier, geen zin meer in die discussies en ik ga eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |