Nee ik laat dit schot voor open doel voorbij gaanquote:Op donderdag 30 december 2010 16:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zge het maar
en als je het niet kunt zeggen moet je het zingen
dan is die van mij primaquote:Op donderdag 30 december 2010 16:49 schreef Great.Expectations het volgende:
Die stigmatiserende labels horen juist niet te kloppen.
Jammerquote:Op donderdag 30 december 2010 16:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik laat dit schot voor open doel voorbij gaan
is mijn zus ookquote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het altijd knap dat je afgestudeerd kunstenaar kunt zijn
das toch wel netjes!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Jammer
@Mike, heel verschillend, er werken er een aantal op een helpdesk of receptie, 1 is afgestudeerd arts, 1 is afgestudeerd ingenieur, 1 is afgestudeerd kunstenaar, heel verschillend dus.
Maar geen van hen is crimineel of aan de harddrugs gegaan
Hebben ze die middelste ook in PS3 versie?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
afgeronde kunstacademiequote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het altijd knap dat je afgestudeerd kunstenaar kunt zijn
Onderwater, lassen, ster, pijpenquote:Op donderdag 30 december 2010 16:55 schreef TheVulture het volgende:
En die onderwaterlasser van TMM wordt vast een ster met pijpen... kut nu deed ik het toch
hmmquote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee, waar gaat ie over?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onderwater, lassen, ster, pijpen
Wat een dubbelzinnigheden in 1 zin.
Jij vindt vast de film Make the Yuletide gay leuk
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:55 schreef TheVulture het volgende:
En die onderwaterlasser van TMM wordt vast een ster met pijpen... kut nu deed ik het toch
heb je die housebroek nog van vroegah?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:53 schreef welkominspace het volgende:
[..]
is mijn zus ook
haar afstudeerproject was wel zo lame
en ik kan maar geen outfit voor morgen kiezen![]()
Homo's en kerst.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geen idee, waar gaat ie over?
gaat over iemand met een yeast infection set against de Hindenburg disaster.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geen idee, waar gaat ie over?
Het is de kunst om het niet te overdrijven... dus ik hou me nu weer 3 weken gedeisdquote:Op donderdag 30 december 2010 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Homo's en kerst.
Maar daar zat echt ieedere zin vol van de dubbelzinnigheden.
A;s een soort Porky's Pikante Pretpark voor gays.... mocht iemand die nog kennen.
Zal ik dat ook doen met mijn titel dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is de kunst om het niet te overdrijven... dus ik hou me nu weer 3 weken gedeisd
ja hallo, nu krijg ik weer alleen de wind weer van voren.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is de kunst om het niet te overdrijven... dus ik hou me nu weer 3 weken gedeisd
Ik zie je nu al helemaal gestressed op de bank zitten morgenavond en schrikken van alles wat er ongepland gaat gebeurenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben vergetend e was te doen dus ik heb ook geen diee wat ik morgen aanmoet
Het wordt voor mij 1 grote laat de boel de boel oudjaarsavond. Ik doe niiiiiiiks! Alleen mijn huis ter beschikking stellen.
En dat is ZO totaal niet mij, meneer de plan alles zodat er geen onaangename verassingen zijn Maagd.
is goed!quote:Op donderdag 30 december 2010 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik dat ook doen met mijn titel dan?
3 weken niet neuken dus!
grappig...quote:Op donderdag 30 december 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:
Het wordt voor mij 1 grote laat de boel de boel oudjaarsavond. Ik doe niiiiiiiks! Alleen mijn huis ter beschikking stellen.
En dat is ZO totaal niet mij, meneer de plan alles zodat er geen onaangename verassingen zijn Maagd.
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je die housebroek nog van vroegah?![]()
[ afbeelding ]
overhemden vind ik niet altijd lekker zitten op een party. En soms verlies ik weleens mijn shirts. dat is een dure liefhebberij. Dus meestal een T-shirtje.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:07 schreef welkominspace het volgende:
[..]
![]()
zit te denken aan helemaal in leger kleuren en schoenen in alle kleuren.
of een knalgeel overhemd en een broek naar keuze.
of mooiboy-style
Is dat iets typisch Maagd?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:
oorbel moet ik er weer een keer laten doorprikken.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
overhemden vind ik niet altijd lekker zitten op een party. En soms verlies ik weleens mijn shirts. dat is een dure liefhebberij. Dus meestal een T-shirtje.
mooiboy-style kan altijd. Lekker fout met zo'n diamantje in je oor. Kan er heel geil uitzien. Als je maar niet die bruiningstroep op je gezicht smeert.
Ik krijg nu Guido-associatiesquote:Op donderdag 30 december 2010 17:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
overhemden vind ik niet altijd lekker zitten op een party. En soms verlies ik weleens mijn shirts. dat is een dure liefhebberij. Dus meestal een T-shirtje.
mooiboy-style kan altijd. Lekker fout met zo'n diamantje in je oor. Kan er heel geil uitzien. Als je maar niet die bruiningstroep op je gezicht smeert.
Ja, daar doelde ik ook op!quote:Op donderdag 30 december 2010 17:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg nu Guido-associaties
omg. I was right? Je hebt een diamantje erin?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:15 schreef welkominspace het volgende:
[..]
oorbel moet ik er weer een keer laten doorprikken.
ik kom er echt niet uit
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
omg. I was right? Je hebt een diamantje erin?![]()
doorprikken kan jezelf toch?
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, daar doelde ik ook op!Maar goed, je hebt gradaties van Guido's. De ergste zijn, met die Marlene Dietrich-wenkbrauwen, lipgloss, lekker breed, diamantje erin em die bruine troep op hun gezicht.
En de toned down zijn de mooiboys. Toch lekker en fout.
ik check hier dan ook nog afentoe speciaal voor jou he..quote:
Jouw geheugen is nooit betrouwbaar.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
grappig...
ik ken alleen de mommenten dat je zegt, ik plan deze keer niets
Ik ga onderuit zakkenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie je nu al helemaal gestressed op de bank zitten morgenavond en schrikken van alles wat er ongepland gaat gebeuren
en die tuitende lipjesquote:
van de valium?quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik check hier dan ook nog afentoe speciaal voor jou he..
tenslotte spreek ik stroekie IRL al veelvuldig
Mari v/d Ven zou een goede Guido zijnquote:
nee.. Fok! is iets waar we t zelden over hebbenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
dus die houd je al op de hoogte.
vroeger,in een heel fout verleden jaquote:Op donderdag 30 december 2010 17:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
omg. I was right? Je hebt een diamantje erin?![]()
doorprikken kan jezelf toch?
pics or it didn't happenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
vroeger,in een heel fout verleden ja
maar als ik als mooiboy ga dan ben ik echt heel netjes gekleed
is volgens mij zelfs nog een filmpje van waarop je ziet hoe zo'n chick dat ding door m'n oor heen ramtquote:
ahh well, deden we dat niet allemaal vroegahquote:Op donderdag 30 december 2010 17:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
vroeger,in een heel fout verleden ja
maar als ik als mooiboy ga dan ben ik echt heel netjes gekleed
hoe is het verder met je? Nog druk met je bedrijfje bezig? En je speelde toch voor pleeggezin? Gaat dat allemaal goed?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee.. Fok! is iets waar we t zelden over hebben
ik moest em even googlen, maar de naam zei me wel iets.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mari v/d Ven zou een goede Guido zijn
wat voor hasj?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:30 schreef welkominspace het volgende:
en ik heb hier een stukje hasj van 12 euro per gram dus ben benieuwd
die gast van wie ik het kocht noemde het high1quote:
Uh... de YES is voor mij ook een diiiikke NO hoor.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ahh well, deden we dat niet allemaal vroegah![]()
YES:
[ afbeelding ]
NO:
[ afbeelding ]
ben je een hasj of weed roker?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:38 schreef welkominspace het volgende:
[..]
die gast van wie ik het kocht noemde het high1
als ik hem moet geloven wordt dit 1 van de beste joints die ik ooit gehad heb
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh... de YES is voor mij ook een diiiikke NO hoor.
daar word je wel immuun voor. Gelukkig heb ik dat in mindere mate.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:38 schreef Ang3l het volgende:
Wraaaarrrgh, al die discussies overw aarom ik geen vriend heb!
Om GEK van te worden!
Ik heb e rgeen omdat ik er geen heb. Daarom. Zo. Klaar.
vooral wiet maar ik haal ook wel minstens 1x per week een lekker stukje hasjquote:Op donderdag 30 december 2010 17:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ben je een hasj of weed roker?
euh...SSDDquote:
Bij jou is het: Waarom heb je geen vriendin?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
daar word je wel immuun voor. Gelukkig heb ik dat in mindere mate.
Waarom heb jij eigenlijk geen vriend?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:38 schreef Ang3l het volgende:
Wraaaarrrgh, al die discussies overw aarom ik geen vriend heb!
Om GEK van te worden!
Ik heb e rgeen omdat ik er geen heb. Daarom. Zo. Klaar.
Voorspelbaar +157quote:Op donderdag 30 december 2010 18:09 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk geen vriend?
Mikeyquote:
*pakt notitieblok* Ik schrijf mee!quote:Op donderdag 30 december 2010 17:55 schreef welkominspace het volgende:
ik wil trouwens morgen wel een beetje gayness uitstralen.
maar niet teveel want m'n zus komt ook op dat feest en die weet nog van niks
hoe pak ik dit aan?
we hebben het er prive nog wel overquote:Op donderdag 30 december 2010 17:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe is het verder met je? Nog druk met je bedrijfje bezig? En je speelde toch voor pleeggezin? Gaat dat allemaal goed?
ja, ik onthoud nog weleens wat.
Waarom wil je gayness uitstralen?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:55 schreef welkominspace het volgende:
ik wil trouwens morgen wel een beetje gayness uitstralen.
maar niet teveel want m'n zus komt ook op dat feest en die weet nog van niks
hoe pak ik dit aan?
m'n beste vriendin die mee zou gaan is wss uitgeschakeld door de griep dus moet zelf voor een leuke avond zorgenquote:Op donderdag 30 december 2010 18:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Waarom wil je gayness uitstralen?
jaar neem ik aan?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:21 schreef Steve het volgende:
Na 35 heeft mijn vader zijn baard geschoren. Wat een verschil..
Leuke avond kan alleen als je gayness uitstraalt?quote:Op donderdag 30 december 2010 18:21 schreef welkominspace het volgende:
m'n beste vriendin die mee zou gaan is wss uitgeschakeld door de griep dus moet zelf voor een leuke avond zorgen
Ik weet nog dat mijn vader dat ook had geflikt (ook in de winter trouwens, grappig). Ik was met mijn broertje en opa schaatsen en toen we thuiskwamen zag ik het meteen, en mijn moeder en oma hadden al een uur of zo met hem zitten praten en hadden niks gemerktquote:Op donderdag 30 december 2010 18:21 schreef Steve het volgende:
Na 35 heeft mijn vader zijn baard geschoren. Wat een verschil..
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Leuke avond kan alleen als je gayness uitstraalt?
Wonderer's boekpresentatie, lowlandsquote:Op donderdag 30 december 2010 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jouw geheugen is nooit betrouwbaar.
En dat heb ik de l;aatste 3x gedaan jaAnjou, Nieuwjaar en nog 1x
Ik ben aan het veranderen.
Lek je glijmiddel dan ook niet zoquote:Op donderdag 30 december 2010 18:55 schreef welkominspace het volgende:
vandaag al 2 doden door de gladheid in groningen
ik gleed vandaag ook alle kanten op,tis echt niet normaal hier
glijmiddel is voor mietjesquote:Op donderdag 30 december 2010 19:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Lek je glijmiddel dan ook niet zo
en hoe wastie?quote:Op donderdag 30 december 2010 17:38 schreef welkominspace het volgende:
[..]
die gast van wie ik het kocht noemde het high1
als ik hem moet geloven wordt dit 1 van de beste joints die ik ooit gehad heb
het is hier ook weer veel kouder dan gisteren dus al die dooizooi vriest weer keihard aan, gladquote:Op donderdag 30 december 2010 18:55 schreef welkominspace het volgende:
vandaag al 2 doden door de gladheid in groningen
ik gleed vandaag ook alle kanten op,tis echt niet normaal hier
Raar is dat he! De mijne ook 2 jaar geleden. Was zo enorm wennen!quote:Op donderdag 30 december 2010 18:21 schreef Steve het volgende:
Na 35 jaar heeft mijn vader zijn baard geschoren. Wat een verschil..
Wakker blijven.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:30 schreef welkominspace het volgende:
zit echt de hele avond al te denken aan wat ik aan moet doen morgen
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:43 schreef Vlarp het volgende:
Hmm, ik had nog niet gepost in het nieuwe topic
Mjah... Beetje creepy sleutelbeenderen. Maar misschien heeft Ang3l wel hele creepy sleutelbeenderen.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:33 schreef Steve het volgende:
Het stukje onderaan bij de nek ziet er wel wat vreemd uit. Alsof je een trui aan hebt, maar toch ook weer niet.
Ah... Mijn post was al weer achterhaald, merk ik.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:34 schreef Ang3l het volgende:
Dat zijn mijn sleutelbeenderen ja
Maar die zijn ook echt zo diep/raar
Tis net een aureool die afgezakt isquote:Op donderdag 30 december 2010 23:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Mjah... Beetje creepy sleutelbeenderen. Maar misschien heeft Ang3l wel hele creepy sleutelbeenderen.
Ja vind hem ook echt wel lijken.quote:Maar verder goed getekend! (Dat iemand dat zo maar voor je doet!)
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Mic mac à tire-larigot is bij tweede bezichtiging toch echt een leuke Jean-Pierre Jeunet.
Of champagnequote:
quote:De eerste foto nam ik van je gezicht. Je trok je wenkbrauwen op bij het horen van de sluiter, maar je zei niks en lag daar doodstil, als een marmeren beeld, al ademde je wel.
Ik zal niet ontkennen dat ik je hele lichaam mooi vind, maar sommige stukjes zijn mijn favoriet. Je gezicht, uiteraard, maar misschien wel mooier dan dat vind ik het stuk tussen je kin en je borst. Door de lens zag ik je adamsappel liggen met daaronder het kuiltje waarvan ik als kind altijd dacht dat het perfect was om een klein slokje water in te bewaren.
Ja, nogal overweldigend in Jeunet-dingetjes, maar wel tofquote:
Je zou een hip literair fotoblog kunnen starten, waarbij je een stijlvol portret van iemand maakt (liefst een blote meneer, natuurlijk) en er dan een korte tekst bij schrijft.quote:
Ja, alleen heb ik dan wel mooie naakte mannen (of een enkele) nodigquote:Op donderdag 30 december 2010 23:50 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je zou een hip literair fotoblog kunnen starten, waarbij je een stijlvol portret van iemand maakt (liefst een blote meneer, natuurlijk) en er dan een korte tekst bij schrijft.
Daar moet toch wel aan te komen zijn.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik dan wel mooie naakte mannen (of een enkele) nodig.
Nee, maar ik bedoel, als er al tweeduizend mensen samen naakt in een parkeergarage willen staan voor een foto...quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is nou niet echt het soort intieme een-op-een naaktfotoreportageidee wat ik voor ogen had.
gohquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:13 schreef Great.Expectations het volgende:
"Gezocht: mannelijke modellen voor intieme één-op-één naaktfotoshoot."
Dat klinkt best fout. Eigenlijk.
Waar ligt dat aan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:18 schreef Great.Expectations het volgende:
Voor de verandering ben ik niet geïnteresseerd in een link naar een Dudesnudeprofiel.
Als ik halfnaakte junks wil zien, dan hoef ik maar met een verrekijker bij de badkamer van het drugspand hier tegenover naar binnen te gluren.quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet iedereen die af en toe (of regelmatig altijd) blowt is een junk. Of ziet eruit als een junk moet ik misschien zeggen
.
Woon je in zo'n slechte wijk?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Als ik halfnaakte junks wil zien, dan hoef ik maar met een verrekijker bij de badkamer van het drugspand hier tegenover naar binnen te gluren.
op het strand komen we ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Als ik halfnaakte junks wil zien, dan hoef ik maar met een verrekijker bij de badkamer van het drugspand hier tegenover naar binnen te gluren.
Ik overdrijf, uiteraard.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Woon je in zo'n slechte wijk?
Je hebt gelijk. Ik had moeten schrijven, "als ik halfnaakte mannen wil zien die eruit zien als een junk, dan..."quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet iedereen die af en toe (of regelmatig) blowt is een junk. Of ziet eruit als een junk moet ik misschien zeggen
.
is anders wel helemaal in hierquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:38 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik had moeten schrijven, "als ik halfnaakte mannen wil zien die eruit zien als een junk, dan..."
maar in eindhoven dan weer nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:53 schreef welkominspace het volgende:
[..]
is anders wel helemaal in hier
Ik vond 3D echt sufquote:Op vrijdag 31 december 2010 02:32 schreef mike_hunt het volgende:
Eindelijk Saw 6 en Saw 3D gezien. I don't care wat iedereen zegt. Het blijven leuke films!
Ja maar in dat deel werd alles uitgelegd m.b.t. de vorige delen. Het einde was gewoon geniaal. The apprentice werd ook genaaid, omdat ie niet wilde luisteren. full circle.quote:
Op het einde werd het gewoon een slasher, en de meeste traps slaan nergens meer op. Die van de opening... hoe zet je zoiets op zonder dat iemand het merkt?quote:Op vrijdag 31 december 2010 03:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja maar in dat deel werd alles uitgelegd m.b.t. de vorige delen. Het einde was gewoon geniaal. The apprentice werd ook genaaid, omdat ie niet wilde luisteren. full circle.![]()
Heb je wel de vorige delen gezien én in volgorde..
ja, de traps werden wel een beetje voorspelbaar, maar ik heb het over rooie draad van het verhaal. Vind het ook wel ingenieus dat de hoofdrolspelers in deel III doodgingen en toch steeds een cruciale rol speelden in 4, 5, 6 en 3D... het kan mij niet goor genoeg.quote:Op vrijdag 31 december 2010 03:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op het einde werd het gewoon een slasher, en de meeste traps slaan nergens meer op. Die van de opening... hoe zet je zoiets op zonder dat iemand het merkt?
Zit er een verhaal in saw dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 03:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, de traps werden wel een beetje voorspelbaar, maar ik heb het over rooie draad van het verhaal. Vind het ook wel ingenieus dat de hoofdrolspelers in deel III doodgingen en toch steeds een cruciale rol speelden in 4, 5, 6 en 3D... het kan mij niet goor genoeg.![]()
Xag je op Santa's lap zitten.
Ik heb dat altijd met oudjaar. Vind het misschien wel de rotste "feestdag" van het jaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 08:31 schreef Ang3l het volgende:
En dan ineeeeeens word je melancholisch op de laatste dag
quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met oudjaar. Vind het misschien wel de rotste "feestdag" van het jaar.
Die had ik dus niet. Daaropm net een SMS gestuurd naar een vriendin of ze dta kan doen en vanaaf mee kan nemenquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb nog alleen maar ijs in de vriezer
En op straat ligt ook geen roomijs, of je moet net roomijs gekocht hebben en op je bek gaan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die had ik dus niet. Daaropm net een SMS gestuurd naar een vriendin of ze dta kan doen en vanaaf mee kan nemenVan de straat afscheppen is ook zoiets he.
Bij de slijterij kun je ijs in zakken halen. Dat scheelt je weer ergernis als je z'n bolletje uit zo'n zakje wil halen en dat ding vliegt alle kanten op...behalve in het glas.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:28 schreef Ang3l het volgende:
Neehee, ijsklontjes, voor in de drankjes! Die moest ik hebben.
Van die zekskes met van die bollekes, witte wel witte nie?
Geen tijd. Zit op m'n werk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bij de slijterij kun je ijs in zakken halen. Dat scheelt je weer ergernis als je z'n bolletje uit zo'n zakje wil halen en dat ding vliegt alle kanten op...behalve in het glas.
En de andere helft?quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:35 schreef Vlarp het volgende:
Zo, ik ga vanavond de halve jackpot van de Staatsloterij winnen
Die komt deze kant op.quote:
Ja, gelukkig wel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, gelukkig heb je na nieuwjaar nog een zondag vrij.
Hij komt eerst naar hier om uit te rustenquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee jij moet nog een wereldreis maken.
Oh noemen ze dat zo tegenwoordig.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij komt eerst naar hier om uit te rusten
Ik ben al bezig.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee jij moet nog een wereldreis maken.
Zit heul niet in de trein!quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:47 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ben al bezig.![]()
Leuke jongens spotten in de trein.
Uuuuuuuuuuh, een fles champagne?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3lica, als ik iets moet meenemen moet je het even zeggen he. Dan glibber ik naar de supermarkt.
twee is ook voldoende voor mijquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind oliebollen helemaal niet zo lekker.
Maar het hoort er gewoon bij
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, hier thuis staat nog een fles fauxpagne(Freixenet, het bubbelt wel vogges mij).
O Freixenet is goed zat hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, hier thuis staat nog een fles fauxpagne(Freixenet, het bubbelt wel vogges mij).
quote:
Ritsiebiieee ritsiebaaa ritsieBOEM!!!!!!!!quote:
Heb er gister 1 op. Vanavond 1. Klaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
twee is ook voldoende voor mij
Erik neemt de gezelligheid mee?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uuuuuuuuuuh, een fles champagne?Gewoon cheapassslobberhetheetgeenchampagnemaarhetbubbeltwel?
Tim heeft de echte champy straks
Eefje bakt een appeltaart (voor het eersthad haar net aan de lijn "Ooo steephie hij wordt zo mooi!"
Nadia neemt fris mee
Rik bakt oliebollen
Dick neemt... geen diee maar het was iets
Ik heb wat stokbroden gekocht en tapenade (o wacht, misschien extra stokbrood wellicht eventueeeeeeeeel) en cola en rode wodka en red bull en rose en zo.
En Yorgo... geen idee!
Die hebben we hier net ook opquote:
Run jij tegenwoordig een kinderdagverblijf of zo?quote:
Ik voel me af en toe nog kindsquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Run jij tegenwoordig een kinderdagverblijf of zo?
Trek de stekker van je magnetron er maar uit, dan wel.quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Trek de stekker van je magnetron er maar uit, dan wel.
Wow, het flikkert zelfs!quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Trek de stekker van je magnetron er maar uit, dan wel.
quote:do you think, just like that
you can divide this you as yours
me as mine to, before we were us
if the rain has to separate from itself
does it say "pick out your cloud?"
quote:if there is a horizontal line
that runs from the map off your body
straight through the land,
shooting up right through my heart
will this horizontal line, when asked
know how to find where you end where i begin?
TE VROEG!quote:
quote:
Ik dacht ook vandaag zoiets, maar toen ging het over mijn buurjongenquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:35 schreef Ang3l het volgende:
Godverdju is nightmare before christmas al weer 17 jaar oud?!
En jij dacht "nog een jaartje en ik mag er overheen"?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik dacht ook vandaag zoiets, maar toen ging het over mijn buurjongen
Met de auto ja, als ie niet stopt met herrie maken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En jij dacht "nog een jaartje en ik mag er overheen"?
De kans is vrij klein dat je nog kou voelt als je bij Ang3l vandaan komt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
2 graden buiten. Wat een hitte! Ik laat mijn jas thuis.
Dat is grappig voor mensen die fortuinen aan vuurwerk gekocht hebben, daar zie je nauwelijks nog iets van terugquote:
Dat is toch elk jaar in Nederland? Snap niet dat mensen het nog steeds proberenquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is grappig voor mensen die fortuinen aan vuurwerk gekocht hebben, daar zie je nauwelijks nog iets van terug.
Moeder Aarde roept haar mist aan in de hoop dat haar lucht niet wederom vervuilt wordt met kruit. Dat duurt even voordta mensne dat doorkrijgen echter.quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat is toch elk jaar in Nederland? Snap niet dat mensen het nog steeds proberen
quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil niet fietsen straks. Mensen gaan me bekogelen
.
Ga nie lopen nie!quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je nu begint te lopen haal je het wel
quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil niet fietsen straks. Mensen gaan me bekogelen
.
Hoe vreemd het ook klinkt, ja, en een schijtingewikkeld verhaal ook nog. Met enorm veel gaten en de logica is ver te zoeken, maar toch...quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit er een verhaal in saw dan?
Na deel 1 is t toch gewoon hersenloos vermaak geworden?
Draait alleen om de vreemde traps. Net als final destination draait om de vreemde manieren waarop ze doodgaan.
Ik ben uit de douchequote:Op vrijdag 31 december 2010 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat het flitst en knalt en glad is en zo. En omdat ik moet wachten voor ik vertrek (want anders ben ik écht te vroeg).
Steve en ik zitten ook al in de Fyra hoor. Met oud & nieuw hoor je vroeg te zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat het flitst en knalt en glad is en zo. En omdat ik moet wachten voor ik vertrek (want anders ben ik écht te vroeg).
en wat voor tenue ga je nu aandoen ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 16:53 schreef welkominspace het volgende:
kaartjes gehaald ,die vriendin gaat toch wel mee
ben behoorlijk vrolijk
om 22.00 begin ik in de kroeg en rond een uur of 12 richting het feest
maar Ang3l kan vast wel helpende handjes gebruiken, en die laat je echt niet buiten in de kou staan als je nu voor zijn deur staatquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
geen ideequote:Op vrijdag 31 december 2010 18:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wat voor tenue ga je nu aandoen ?
ik kwam er dus net achter dat het feest groter is dan ik dacht.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
okay beslis ik bij deze dat je straks als mooiboy gaat in verband met de benodigde gayness!!
KABOEMquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:35 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik kwam er dus net achter dat het feest groter is dan ik dacht.
schijnen zo'n 500 kaarten in omloop te zijn
komen dus heel veel mensen die die look nog niet van me kennen![]()
deze avond wordt echt de bom
we willen wel foto's zienquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:35 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik kwam er dus net achter dat het feest groter is dan ik dacht.
schijnen zo'n 500 kaarten in omloop te zijn
komen dus heel veel mensen die die look nog niet van me kennen![]()
deze avond wordt echt de bom
Dat niet, maar ze twijfelen er wel aan dat ik geweldig ben.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat er nog mensen zijn die aan jou bestaan twijfelen
Afgaande op vannacht hoop ik dat laatste nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:15 schreef Stroekie het volgende:
een voorspoedig 2011
alle goeds toegewenst
dat al jullie dromen mogen uitkomen![]()
![]()
dat was dan vast geen droom maar een nachtmerrie, en die heb ik niet genoemdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Afgaande op vannacht hoop ik dat laatste niet
ja kultnacht bij ZDF is in goede handen :>) aber leider is ZDF nicht verfugbahr biem digitennequote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:53 schreef Peter het volgende:
Voor foutheid moet je ZDF opzetten, die hebben de hele nacht al foute muziek in de 'kultnacht'
daar heb ik dus de greatest hits cd vanquote:
en na een ongelukje in de badkamer heet die blonde meneer dus Dieter ohne bohlen :>)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |