Nee ik laat dit schot voor open doel voorbij gaanquote:Op donderdag 30 december 2010 16:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zge het maar
en als je het niet kunt zeggen moet je het zingen
dan is die van mij primaquote:Op donderdag 30 december 2010 16:49 schreef Great.Expectations het volgende:
Die stigmatiserende labels horen juist niet te kloppen.
Jammerquote:Op donderdag 30 december 2010 16:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik laat dit schot voor open doel voorbij gaan
is mijn zus ookquote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het altijd knap dat je afgestudeerd kunstenaar kunt zijn
das toch wel netjes!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Jammer
@Mike, heel verschillend, er werken er een aantal op een helpdesk of receptie, 1 is afgestudeerd arts, 1 is afgestudeerd ingenieur, 1 is afgestudeerd kunstenaar, heel verschillend dus.
Maar geen van hen is crimineel of aan de harddrugs gegaan
Hebben ze die middelste ook in PS3 versie?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
afgeronde kunstacademiequote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het altijd knap dat je afgestudeerd kunstenaar kunt zijn
Onderwater, lassen, ster, pijpenquote:Op donderdag 30 december 2010 16:55 schreef TheVulture het volgende:
En die onderwaterlasser van TMM wordt vast een ster met pijpen... kut nu deed ik het toch
hmmquote:Op donderdag 30 december 2010 16:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee, waar gaat ie over?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onderwater, lassen, ster, pijpen
Wat een dubbelzinnigheden in 1 zin.
Jij vindt vast de film Make the Yuletide gay leuk
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:55 schreef TheVulture het volgende:
En die onderwaterlasser van TMM wordt vast een ster met pijpen... kut nu deed ik het toch
heb je die housebroek nog van vroegah?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:53 schreef welkominspace het volgende:
[..]
is mijn zus ook
haar afstudeerproject was wel zo lame
en ik kan maar geen outfit voor morgen kiezen![]()
Homo's en kerst.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geen idee, waar gaat ie over?
gaat over iemand met een yeast infection set against de Hindenburg disaster.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geen idee, waar gaat ie over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |