Keramieke zware beker, en die op de grond voor de bijrijdersstoel zetten, heb ik altijd zo gedaan.quote:Op donderdag 30 december 2010 20:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik dat niet kan in een schakkel bak, maar met een automaat is het wel stukken makkelijker. Er maar van afgezien dat men in de meeste buitenlandse dinky toys geen of stom geplaatste cup holders hebt.
Ik had toen ook een shagje in mijn mond, niet gezien?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:23 schreef Vronsky het volgende:
Ik heb eens iemand koffie zien drinken op een rijdende motor.. dat was wel apart.
quote:Op donderdag 30 december 2010 20:28 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik had toen ook een shagje in mijn mond, niet gezien?
http://www.mifa.nl/site/en/markets/quote:Op donderdag 30 december 2010 20:55 schreef Vronsky het volgende:
Dat is een 21" velg voor en een 19" achter.
Geloof me, dat heb je nodig voor terrein rijden.
Die KTM LC4 motoren die de LUMB zijn wel heel erg betrouwbaar.
Werkt jouw zoon bij White Power suspensions?(volslagen kutnaam overigens
)
Was vroeger Nederlands voordat KTM het had gekocht, zit naar mijn weten nog steeds hier in Nederland.
Is optisch bedrogquote:Op donderdag 30 december 2010 20:57 schreef m.k het volgende:
ik heb het er over dat ze dun zijn, vooral dat voorwiel
ik heb bij een bedrijf die met hun samenwerkt mijn computer laten anodiserenquote:Op donderdag 30 december 2010 20:58 schreef Clan het volgende:
[..]
http://www.mifa.nl/site/en/markets/
Veel van de huidige wapens met coating, de nieuw AT4 dummies zijn van zijn hand. Ook voor de JSF leveren ze wat.
oquote:Op donderdag 30 december 2010 20:59 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Is optisch bedrog.
Vind dat sowieso kut banden omdat ze te weinig grip bieden in het zand.
Hun doen ook anodiseren, en al die bedrijven in Nederland zijn van Aalberts industries, aan het hoofd van dat proces staat mijn zoon, die is daar R+D, hij reist ook veel tussen de bedrijven, zoals Eurocast in Apeldoorn en de buitenlandse bedrijven in Duitsland, Oostenrijk, de VS, en sinds kort China.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:00 schreef m.k het volgende:
[..]
ik heb bij een bedrijf die met hun samenwerkt mijn computer laten anodiseren![]()
[..]
o
Ik wil ook een kever!!!quote:Op donderdag 30 december 2010 19:49 schreef Clan het volgende:
[..]
Mijn eerste wagen;
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Ow de beatlequote:Op donderdag 30 december 2010 21:36 schreef Sloggi het volgende:
De nieuwe is een wijvenbak. De oude is tof.
Die ik had was een Ovaaltje, zonder ruitverwarming etc, het was mijn eerste auto en goedkoop, maar ik zou er geen meer willen.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:27 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik wil ook een kever!!!![]()
Een volkswagen beatle zal mij gelukkig maken... (liefst cabrio).
Maar ik moet zeggen dat ik een alfa romeo ook wel erg mooi vind..
Een vriendin van mij heeft nu een oude kever... Mooi speeltje maar je kunt er eigenlijk nog niets eens meer mee rijden. Zonde.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:38 schreef Clan het volgende:
[..]
Die ik had was een Ovaaltje, zonder ruitverwarming etc, het was mijn eerste auto en goedkoop, maar ik zou er geen meer willen.
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:36 schreef Sloggi het volgende:
De nieuwe is een wijvenbak. De oude is tof.
Ik zal er morgen even naar kijken.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef Clan het volgende:
@Sloggi,
Ik had gisteren nog een mooie link neergezet voor mijn onderbouwing van die staatschuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |