Dank voor jullie feedback! Hoewel ik gewoon blij ben met deze shoot, valt er altijd wat bij te leren. Ik fotografeer immers ook pas een jaar, dus ik heb niet de illusie dat alles automatisch goed gaat

@P: Te druk? Hmm, ik wilde juist de omgeving het model laten ondersteunen. En ik schoot met f/2.8-f/4.0... Maar leuk dat je 1 en 8 kan waarderen! Lichtje in de ogen; goeie tip! Zal nog wat meer op de ogen letten bij een volgende shoot.
@Diemux: Tsja, dat "ordinair" was nou net mijn bedoeling

Maar ik begrijp dat ik de foto's beter anders had geordend...

@PQ: Goed gezien allemaal. Die heel gladde huid was zo bedoeld. Ik heb daar overigens weinig voor hoeven doen, onreinheden en vlekjes wegwerken en licht onscherp filter eroverheen. Dat licht, tja, het was waardeloos weer; heiig, regenachtig, als het meezat zeer lage zon, en ijskoud. Lastig.
@bl0em: Dank voor je input! Bij foto 2 heb ik dan ook aan jou gedacht. Mijn interpretatie van jouw stijl

Ik zal eens nadenken over je andere opmerkingen...
@PK: Waar mensen toch op letten!

Kijk voor maten maar eens op haar sed-kaart. URL bovenaan deze draad. Je hebt gelijk dat ze nu te kort is, maar goed, ze is pas 14 en wordt naar verwachting 174cm. Bovendien wil ze geen catwalk lopen. Voor iemand die de verkeerde leeftijd heeft (te oud voor kind, te jong voor volwassen) is ze echter nu al behoorlijk aan de weg aan het timmeren Ik denk dat ze de juiste instelling heeft om haar lengte meer dan goed te maken.