abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 juni 2002 @ 06:40:16 #1
27338 Mielz
Nu nog gratiser!
pi_4454416
vannochtend 5:30 wakker ik kan niet meer slapen van verdriet, ik moet continue aan me ex denken, het doet nu ook onwijs zeer.. nu maar de pc aangezet om wat te fokken... wanneer gaat dit nou es godverdomme over, ik wil dr niet eens meer terug nu ik weet wat voor n zeer het allemaal doet als het over gaat
Bij mij is het gras groener!
pi_4454428
Probeer het van je af te zetten. Hou jezelf in ieder geval niet voor dat het misschien nog wel goed kan komen of iets dergelijks, want zolang je zo'n instelling hebt kan je het verleden nooit laten rusten. Resoluut afkappen werkt denk ik het beste.
Ik ben er zelf ook heel slecht in hoor.

Ik denk trouwens niet dat het op prijs wordt gesteld dat je elke keer een nieuw topic opent over hetzelfde.

Hmmzz....
  woensdag 5 juni 2002 @ 07:12:03 #3
27338 Mielz
Nu nog gratiser!
pi_4454431
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 07:06 schreef -Wepeel2- het volgende:

Ik denk trouwens niet dat het op prijs wordt gesteld dat je elke keer een nieuw topic opent over hetzelfde.

zal ik niet meer doen dan, doet alleen zooooo zeeer gdvdvdvd
Bij mij is het gras groener!
pi_4454438
Het beste gevoel ter wereld is verliefd zijn, maar het slechtste gevoel is liefdesverdriet. Helaas gaat het een niet zonder het ander. Bij mij hielp het om alle slechte dingen van die jongen te gaan bedenken en veel te blowen. Niet goed, ik weet het, maar het verdriet zat te diep.

Ik denk dat dit gewoon een tijd is waar je doorheen moet... Heel veel sterkte!

Deb

Scary but true!
pi_4454454
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 07:12 schreef Mielz het volgende:

[..]

zal ik niet meer doen dan, doet alleen zooooo zeeer gdvdvdvd

Ja ik ken het gevoel helaas ook.
Het is gewoon iets wat moet slijten. Meer kan je er ook niet aan doen. Je kan inderdaad wel slechte dingen over de persoon gaan bedenken, maar daarmee hou je jezelf toch maar voor de gek want eigenlijk weet je precies wat je mist. Ik zelf heb altijd meer de neiging om dingen nog eens extra te romantiseren na afloop. Dat moet je ook niet doen hoor!
Hmmzz....
pi_4454475
kop op jongen, mijn moeder zei altijd er is geen handvol maar een landvol. Als je klaar bent met je verdriet, zullen we dan even dat land gaan zoeken??
  woensdag 5 juni 2002 @ 07:43:41 #7
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_4454483
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 07:39 schreef Pushit het volgende:
kop op jongen, mijn moeder zei altijd er is geen handvol maar een landvol. Als je klaar bent met je verdriet, zullen we dan even dat land gaan zoeken??
mag ik dan ook mee
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
  woensdag 5 juni 2002 @ 09:11:38 #8
27663 B4ron
Kuala Lumpur
pi_4454738
Mejonge,

Ik nodig je bij deze uit op het zonnige mallorca. Daar vertoef ik dit jaar 3 maanden...

Geen land vol, maar een EIland VOL (echt vol)

Groet,

SiD

Goedenmiddag, u kunt wel gaan
pi_4455751
dit kan inderdaad gewoon in het andere topic...
Ik mis me ex....

deze gaat op slot

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')