SPANKING you deservez !!!quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
weer 'ns wat anders dan een zoepertje
Ik lees zweepjequote:Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Some like it kinkeh?
*haalt zweepje uit*
Ik ook hoor, ik kan me niet over het IEW en AUW-gevoel heenzettenquote:
*gooit boze kat op Priem*quote:Op donderdag 30 december 2010 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
SPANKING you deservez !!!![]()
Roar...
Dan moet je meer drinken! Oh... wachtquote:Op donderdag 30 december 2010 21:41 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik kan me niet over het IEW en AUW-gevoel heenzetten
Taboes zijn voor zwangere vrouwen!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef deerntie het volgende:
[..]
Lekker taboe doorbrekend![]()
Sc is niet zo slow meer vandaag
Net als rooibosthee trouwens.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Taboes zijn voor zwangere vrouwen!
Groene thee FTW.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net als rooibosthee trouwens.
Nah, dat gevoel zit te diep genesteld om dat te vergeten met drankquote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan moet je meer drinken! Oh... wacht
Ach, gewoon gaan met die banaan! Niet te veel bij stil staan, anders is het leven niet leuk meerquote:Op donderdag 30 december 2010 21:41 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik kan me niet over het IEW en AUW-gevoel heenzetten
Zwangere vrouwen hebben geen seksquote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Taboes zijn voor zwangere vrouwen!
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:44 schreef deerntie het volgende:
[..]
Ach, gewoon gaan met die banaan! Niet te veel bij stil staan, anders is het leven niet leuk meer
Niet op dit moment natuurlijk.quote:
Whehe.. Banaan.. *mental picture failquote:Op donderdag 30 december 2010 21:44 schreef deerntie het volgende:
[..]
Ach, gewoon gaan met die banaan! Niet te veel bij stil staan, anders is het leven niet leuk meer
Daar had ik nog niet eens bij stil gestaanquote:Op donderdag 30 december 2010 21:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whehe.. Banaan.. *mental picture fail*
Alleen als ik te misselijk ben om de koffie binnen te houdenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet op dit moment natuurlijk.![]()
Maar 's ochtends vinnik een bakkie thee best ok.
Pahaha.. Selective reading; we've gotzquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |