Ik heb dat douchespul ook, maar het glijmiddel is er voor gemaakt en is serieus minder sensitief. Beetje als beffen met een fishermans friend.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:34 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
oooh gedver, ik heb zo'n douchegel met eucalyptus en menthol en als dat schuim daar (PER ONGELUK) komt sta ik al in de fik en dan niet in de zin va heet
Omgquote:Op donderdag 30 december 2010 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb dat douchespul ook, maar het glijmiddel is er voor gemaakt en is serieus minder sensitief. Beetje als beffen met een fishermans friend.
Zo voor als je al 5 dagen niet gedouchet hebt ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:34 schreef PriemGirl het volgende:
Aardbeiensmaak
menthol.. For extra freshness? Hehe...
Ieuwbah.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo voor als je al 5 dagen niet gedouchet hebt ja.![]()
hmm ook binnen een relatie van 1.5 jaar heb ik het nooit nodig gehad, hopen dat dat zo blijft!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:33 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik durf het nooit zo plat neer te zetten, dat denk ik alleen maar![]()
Glijmiddel bij een spontane date lijkt me ook wel maf, binnen een lange relatie ligt het misschien anders. En voor sommige truucjes heb je trouwens sowieso wel wat glijmiddel nodig
Als je klit zo dood is als de mijne misschien welquote:Op donderdag 30 december 2010 21:35 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
OmgIk snap niet hoe mensen dat fijn kunnen vinden
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:36 schreef PriemGirl het volgende:
Douchen is voor mietjes !! *gaat menthol lube bestellen*
liek, whut?>quote:Op donderdag 30 december 2010 21:36 schreef deerntie het volgende:
Ook anaal ofzo doe ik eigenlijk altijd zonder
Oh, zout helpt trouwens wel heel goed als het té glibberig is.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je klit zo dood is als de mijne misschien wel
[insert pallet zout/]
Ja.. Dat... Anywhoooo *fluit*quote:
pehehehehequote:Op donderdag 30 december 2010 21:37 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Oh, zout helpt trouwens wel heel goed als het té glibberig is.
Dus jíj bent de schuldige van dat strooizout tekort.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je klit zo dood is als de mijne misschien wel
[insert pallet zout/]
Gebruik gewoon mn eigen vochtquote:
TMI!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:38 schreef deerntie het volgende:
[..]
Gebruik gewoon mn eigen vochtBen altijd wel nat genoeg down there, daarbij anaal doe ik alleen als ik dr echt zin in heb, anders vindt ik t niet fijn.
Dan ben je wel echt een soppertje!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:38 schreef deerntie het volgende:
[..]
Gebruik gewoon mn eigen vochtBen altijd wel nat genoeg down there, daarbij anaal doe ik alleen als ik dr echt zin in heb, anders vindt ik t niet fijn.
Some like it kinkeh?quote:Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
anaal zonder lube is als... eh. Een aambei laten wegsnijden zonder verdoving?
weer 'ns wat anders dan een zoepertjequote:Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt een soppertje!
al die pallets jaquote:Op donderdag 30 december 2010 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus jíj bent de schuldige van dat strooizout tekort.
Whehe... Ik lolde..quote:Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
weer 'ns wat anders dan een zoepertje
*terugbijt*quote:Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Some like it kinkeh?
*haalt zweepje uit*
tsja, het moet gevarieerd blijvenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
SPANKING you deservez !!!quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik lees zweepjequote:Op donderdag 30 december 2010 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Some like it kinkeh?
*haalt zweepje uit*
Ik ook hoor, ik kan me niet over het IEW en AUW-gevoel heenzettenquote:
*gooit boze kat op Priem*quote:Op donderdag 30 december 2010 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
SPANKING you deservez !!!![]()
Roar...
Dan moet je meer drinken! Oh... wachtquote:Op donderdag 30 december 2010 21:41 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik kan me niet over het IEW en AUW-gevoel heenzetten
Taboes zijn voor zwangere vrouwen!quote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef deerntie het volgende:
[..]
Lekker taboe doorbrekend![]()
Sc is niet zo slow meer vandaag
Net als rooibosthee trouwens.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Taboes zijn voor zwangere vrouwen!
Groene thee FTW.quote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net als rooibosthee trouwens.
Nah, dat gevoel zit te diep genesteld om dat te vergeten met drankquote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan moet je meer drinken! Oh... wacht
Ach, gewoon gaan met die banaan! Niet te veel bij stil staan, anders is het leven niet leuk meerquote:Op donderdag 30 december 2010 21:41 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik kan me niet over het IEW en AUW-gevoel heenzetten
Zwangere vrouwen hebben geen seksquote:Op donderdag 30 december 2010 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Taboes zijn voor zwangere vrouwen!
quote:Op donderdag 30 december 2010 21:44 schreef deerntie het volgende:
[..]
Ach, gewoon gaan met die banaan! Niet te veel bij stil staan, anders is het leven niet leuk meer
Niet op dit moment natuurlijk.quote:
Whehe.. Banaan.. *mental picture failquote:Op donderdag 30 december 2010 21:44 schreef deerntie het volgende:
[..]
Ach, gewoon gaan met die banaan! Niet te veel bij stil staan, anders is het leven niet leuk meer
Daar had ik nog niet eens bij stil gestaanquote:Op donderdag 30 december 2010 21:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whehe.. Banaan.. *mental picture fail*
Alleen als ik te misselijk ben om de koffie binnen te houdenquote:Op donderdag 30 december 2010 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet op dit moment natuurlijk.![]()
Maar 's ochtends vinnik een bakkie thee best ok.
Pahaha.. Selective reading; we've gotzquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |