ik bied 1 euro!quote:Op donderdag 30 december 2010 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
wie wil mijn baarmoeder kopen?
quote:Op donderdag 30 december 2010 16:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben de mamma van SI dus ik krijg dan 50% van de opbrengst!
Niet tofquote:Op donderdag 30 december 2010 17:18 schreef zoeperzazke het volgende:
Verder een kuthumeur, ik mag morgen de hele dag werken terwijl iedereen om 12 uur naar huis gaat, en werken is ook een groot woord want het is meer dat er iemand moet zin mochten er toevallig per ongeluk nog spoedorders binnenkomen. En ik heb niet eens internet. Blegh, heb er zo de pest in!
ik duw al drie jaar met rubbersquote:Op donderdag 30 december 2010 17:18 schreef zoeperzazke het volgende:
Vrouwencondooms, die dingen zijn humor ja! Veel lol mee gehad, het kraakt zo gezelligIk vond het niet erg oncomfortabel trouwens. Maar ik heb verder een spuughekel aan condooms, ik kan toch niet zonder hormonale anticonceptie dus tenzij ik AB zou moeten gebruik ik ze ook niet.
Verder een kuthumeur, ik mag morgen de hele dag werken terwijl iedereen om 12 uur naar huis gaat, en werken is ook een groot woord want het is meer dat er iemand moet zin mochten er toevallig per ongeluk nog spoedorders binnenkomen. En ik heb niet eens internet. Blegh, heb er zo de pest in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |