Ja, zo voor de feestdagen is dat wel vaker zo, da;s wel saai...quote:Op donderdag 30 december 2010 14:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee zit op mijn werk, maar het is echt super rustig!!!
oh, ok.quote:
kan alle twee, mij maakt het niet veel uitquote:
Vind ik ook! Geen geouwehoer!quote:
quote:
quote:
quote:
Dank je. Zo ben ik.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig post jij wel normaal en leuk
Preciesquote:
Niet anders van me verwacht? Je kent me niet eens.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo'n leuke, gezellige en normale binnenkomer?![]()
Gelukkig had ik niet anders van je verwacht hoor
Maakt mij ook niet uit, maar irl zou ik nooit patat zeggenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kan alle twee, mij maakt het niet veel uit
jij wint pannekoek is lekkerder vooral zelf gemaaktquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PreciesOver het algemeen weten mensen prima wat er mee bedoeld wordt
Geneuzel
Iedere keer als je hier komt doe je zoquote:Op donderdag 30 december 2010 14:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet anders van me verwacht? Je kent me niet eens.
dat is inderdaad waar..quote:Op donderdag 30 december 2010 14:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vroegah? En tegenwoordig iedereen in de OP?
Niet dat het me iets boeit maar ik denk dat ik er al iets langer in sta dan de meeste hier.
vroegah...
Valse hoop. Ik ben een klootzak.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iedere keer als je hier komt doe je zoDus ja, dat had ik van je verwacht. En iedere keer weer hoop ik dat je in het echt leuker bent
Sweet dreams lovequote:Op donderdag 30 december 2010 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even lekker slapen..tot later liefjes!
Ik vind dat ik een douche gewonnen hebquote:Op donderdag 30 december 2010 14:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij wint pannekoek is lekkerder vooral zelf gemaakt
Slaap lekkerquote:Op donderdag 30 december 2010 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even lekker slapen..tot later liefjes!
Ik zeg alletwee eigenlijkquote:Op donderdag 30 december 2010 14:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maakt mij ook niet uit, maar irl zou ik nooit patat zeggen
wie kaatst kan de bal verwachten..quote:Op donderdag 30 december 2010 14:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valse hoop. Ik ben een klootzak.
welk topic?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:16 schreef RockNijntje het volgende:
Het loopt hier leeg door TFM's topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |