Bert en Ernie of coursequote:
die heb ik nog niet gedaan neequote:
Ik welquote:Op donderdag 30 december 2010 14:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die heb ik nog niet gedaan nee
Aha!quote:
quote:
jij..quote:
Stokface de 2equote:Op donderdag 30 december 2010 14:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Aha!
je bent een kloon van StokStaart!
Nee, ik ben gewoon een vaste KSC. Anders zou ik toch niet in de OP staan.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Aha!
je bent een kloon van StokStaart!
Ik had zo'n boek met mijn naam erinquote:
Ga nou maar even naar TFM's topiquequote:Op donderdag 30 december 2010 14:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon een vaste KSC. Anders zou ik toch niet in de OP staan.
ohh.. maar ze laten iedereen tegenwoordig maar in de OP!!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon een vaste KSC. Anders zou ik toch niet in de OP staan.
ze gaan stomme plaatjes posten in m'n topique om 'm te emo-erenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ga nou maar even naar TFM's topique
NBTquote:
Vroegah? En tegenwoordig iedereen in de OP?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. maar ze laten iedereen tegenwoordig maar in de OP!!
kijk wie er nu toch allemaal in staan!
vroegah....
Dat is allemaal leuk en aardig maar dan kun je toch wel gewoon normaal doen?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vroegah? En tegenwoordig iedereen in de OP?
Niet dat het me iets boeit maar ik denk dat ik er al iets langer in sta dan de meeste hier.
vroegah...
TFM!quote:
Ik heb wel wat kopjes liefde en warmte meegenomen ja!quote:
haayquote:
Stu!quote:
Heeeeeeee!quote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:08 schreef NBT het volgende:
[..]
TFM!![]()
[..]
Ik heb wel wat kopjes liefde en warmte meegenomen ja!![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |