Huh?quote:Op donderdag 30 december 2010 11:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee da' s een ander soort muziek, hoor
Oh joh, dat wist ik heel niet.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:46 schreef cafca het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Oi!?wasRedirected=true
Dat was toch die aap in een kooi???quote:Op donderdag 30 december 2010 11:51 schreef Paul het volgende:
Jongens laten we even stilstaan bij de dood van Bobby Farrell
Een paar jaar geleden kwam dat nummer tijdens de Top2000 's nachts voorbij. En dan alles stil, alleen maar naar de liedjes luisteren. Toen moest ik er gewoon van huilen.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:48 schreef cafca het volgende:
Tja, niet de beste van Rob, maar toch heeft het wel iets...
Je mag zwarte mensen geen aap noemenquote:Op donderdag 30 december 2010 11:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat was toch die aap in een kooi???
Hij is net te laat. Anders had Rivers of Babylon nog in de top 10 kunnen komen.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:51 schreef Paul het volgende:
Jongens laten we even stilstaan bij de dood van Bobby Farrell
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:53 schreef Eska het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden kwam dat nummer tijdens de Top2000 's nachts voorbij. En dan alles stil, alleen maar naar de liedjes luisteren. Toen moest ik er gewoon van huilen.
Maar nu, overdag, kakelkind naast me, dan komt het nummer toch weer anders binnen.
Hij had meer haar dan Bokito M manquote:Op donderdag 30 december 2010 11:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Je mag zwarte mensen geen aap noemen
Dat was mijn gedachte ook alquote:Op donderdag 30 december 2010 11:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Hij is net te laat. Anders had Rivers of Babylon nog in de top 10 kunnen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |