Vond Serious Request interessanter, vooral vanwege de interactie met het (live) publiek.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:07 schreef rubje het volgende:
yo,ik heb zelf weinig tot niets meekregen van die hele Top2000 handel dan alleen 1 keer gezapt via UPC digital naar het kanaal waar ze op waren,en behalve de reguliere uitzendingen is het verder een dooie boel daar aangezien je alleen maar 2 dj's ziet die quasi-grappig proberen te zijn in een ruimte waar verder niemand meer is en waar je nog niet dood wil worden gevonden.![]()
mijn vraag aan jullie,trouwe volgers: was het nog wat die hele countdown naar het einde of verder zoals ik zei een dooie boel
Niks van gezien maar ik durf wel te beweren dat de muziek in de Top 2000 stukken beter isquote:Op donderdag 30 december 2010 14:11 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vond Serious Request interessanter, vooral vanwege de interactie met het (live) publiek.
Dat kan verder!quote:
Dat wel maar het is allebeide even leuk.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niks van gezien maar ik durf wel te beweren dat de muziek in de Top 2000 stukken beter is
quote:
Welke dan wel?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:21 schreef Jovatov het volgende:
Niet m'n favoriete Queen, maar toch lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |