Dat beeldje op de voorgrond misschien? Kan er verder ook weinig van makenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:21 schreef bork het volgende:
Ik geen idee wat ik hier mee aanmoet, is er een clou?
Baalde ik ook van, maar vanuit andere plaatsen kon je het beeld niet goed zien of keek de camera op de bovenkant.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:23 schreef bork het volgende:
Dorpsstraat in Hellendoorn
ik was daar vlakbij in de buurt, m.b.t. ijsmuseumtoen ik vanmorgen ff keek.
Het is een klepperman
erg leuk, jammer dat het plaatje net niet duidelijk genoeg was
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef JusT_M het volgende:
[..]
Baalde ik ook van, maar vanuit andere plaatsen kon je het beeld niet goed zien of keek de camera op de bovenkant.
Die ijshoorn had ik er ook bij gedaan als indirecte hint om bij de juiste plaatsnaam te komen. Het ijsmuseum staat hoog bij de zoekterm ijs.
Dat klopte dus![]()
Nieuwe stand:
bork 120
chufi 70
JDude 54
redunzl 53
Balisto 35
Maizena 29
piotr_h 26
FrankRicard 23
Temlin 15
Its-Jojo-4you 14
tralalala 13
Neroje 13
JufMariska 12
Habushun 11
Tabloid 11
tdrone 10
-J-D- 10
thettes 10
Pikhoofd 9
Nico_S. 8
Je-zus 8
Meike26 5
godigita 5
_dirkjan_ 5
De_Melkboer 4
JusT_M 4
Tenano 3
Dikkers 3
-Paul- 3
Bart 2
Pleasureman_Gunther 2
junkiexp 2
GiGaGrunn 2
toontjuh 2
djkoelkast 1
blup 1
_The_General_ 1
Sporttv 1
ErikN 1
Ramon01 1
NtheGreat 1
Yeux 1
Cassius 1
0033 1
bork 121quote:
Ik vind het goed je moet met het gele mannetje links bovenin naar de bewuste plek gaan, dan krijg je streetview en kun je zelf ook een plaatje posten, succes!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:18 schreef Aalbers het volgende:
zoiets?
http://maps.google.nl/map(...)um=1&ved=0CBwQ8gEwAA
moet ik wachten ter goedkeuring?
kleine koppel in Amersfoort dus
eerst op je pc saven (dmv een screenshot) en dan uploadenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:37 schreef Aalbers het volgende:
plaatje lukt niet.. gebruik het poppetje, en kopieer dan de webadresbalk die ik tussen imgtjes stop
[ afbeelding ]
En wel eerst op de knop volledig scherm klikkenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
eerst op je pc saven (dmv een screenshot) en dan uploaden
Nee, dan kun je de link kopieren van Google maps en dan omschrijf je eerst de lokatie en selecteer je die om dan te linken (die ketting naast het maken van plaatjes)quote:Op maandag 24 januari 2011 23:48 schreef Aalbers het volgende:
[ link | afbeelding ]
Aah oke, zo doen jullie dat ook met de oplossingen ofniet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |