Draaiden ze House of pain op Radio 2?quote:Op donderdag 30 december 2010 04:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik moest nog aan jou denken toen op radio 2 jump werd gedraaid
Gezelligquote:Op donderdag 30 december 2010 04:51 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen. Wilde al lang weg zijn
.
quote:Op donderdag 30 december 2010 04:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Draaiden ze House of pain op Radio 2?
Sorryquote:
Bijna 3 uur zelfsquote:Op donderdag 30 december 2010 04:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sorry, maar wilde ruim 2 uur geleden al weg
.
SPOILER: uurlijst omgekeerd, want pdfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 december 2010 04:57 schreef naatje_1 het volgende:
Een paar leuke nummers, maar ik ga denk ik toch maar radio2 luisteren. Ik heb nog geen minuut vand e top2000 gehoord.SPOILER: uurlijst omgekeerd, want pdfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ook niet, behalve dat jump op twitter werd gegooid en dat ik gestemd heb...quote:Op donderdag 30 december 2010 04:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een paar leuke nummers, maar ik ga denk ik toch maar radio2 luisteren. Ik heb nog geen minuut vand e top2000 gehoord.
Daayumquote:Op donderdag 30 december 2010 05:02 schreef naatje_1 het volgende:
30-12-2010 4:55:49 yardbirds - heart full of soul
kxradio
Heb niet eens gestemd, vond die keuzelijst een flinke tegenvaller.quote:Op donderdag 30 december 2010 05:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ook niet, behalve dat jump op twitter werd gegooid en dat ik gestemd heb...
ik blijf nu zo lang mogelijk op om zo lang te slapen en dan ga ik kxradio luisteren voor de marathonuitzendingquote:Op donderdag 30 december 2010 05:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daayum
Zoals zo vaak komt de leukste muziek op Kx
Da's oudjaarsdag toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 05:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik blijf nu zo lang mogelijk op om zo lang te slapen en dan ga ik kxradio luisteren voor de marathonuitzendingDan ben ik ook te vinden in kxradio topic en niet hier
Ik weet wat ik morgenavond ga luisteren. Jammer dat KxRadio zo onbekend is in Nederland.quote:Op donderdag 30 december 2010 05:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[KXRadio #20] Waar Ratz weer fijne plaatjes draait
post 37
Dat zal spoedig veranderen, overigens hoop ik dat het onbekend blijft, want de hitlijst wordt samengesteld door luisteraars... Als je ineens allemaal mainstream luisteraars hebt...quote:Op donderdag 30 december 2010 05:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik weet wat ik morgenavond ga luisteren. Jammer dat KxRadio zo onbekend is in Nederland.
De insteek van Stenders is toch altijd geweest dat de DJ's de muziek bepalen? Zou ook best kunnen als ze FM gaan. Dan maar die hitlijsten ook door DJ's samengesteld. Het is gewoon jammer dat er een flinke doelgroep in Nederland wordt genegeerd in radioland. De grote zenders lijken steeds meer op elkaar en kleinere zenders als Kinkfm zijn gewoon niet zo prettig om naar te luisteren vanwege de DJ's.quote:Op donderdag 30 december 2010 05:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zal spoedig veranderen, overigens hoop ik dat het onbekend blijft, want de hitlijst wordt samengesteld door luisteraars... Als je ineens allemaal mainstream luisteraars hebt...
De DJ kiest de muziek inderdaad, maar de verleidelijke 14 wordt samengesteld door luisteraars...quote:Op donderdag 30 december 2010 05:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De insteek van Stenders is toch altijd geweest dat de DJ's de muziek bepalen? Zou ook best kunnen als ze FM gaan. Dan maar die hitlijsten ook door DJ's samengesteld. Het is gewoon jammer dat er een flinke doelgroep in Nederland wordt genegeerd in radioland. De grote zenders lijken steeds meer op elkaar en kleinere zenders als Kinkfm zijn gewoon niet zo prettig om naar te luisteren vanwege de DJ's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |