Oh, nee, was ik niet. Ik heb af en toe een aparte muzieksmaak maar dit gaat me iets te ver.quote:Op donderdag 30 december 2010 08:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ging om dit nummer cee , drie namen waaronder cee
Het is ook wel eenndraak van nummer in het middenquote:Op donderdag 30 december 2010 08:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, nee, was ik niet. Ik heb af en toe een aparte muzieksmaak maar dit gaat me iets te ver.
Echt he.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Heffen en hell, heffen en helllllll.
Arm om Cee heen slaat, komt wel goed meisjequote:Op donderdag 30 december 2010 09:52 schreef Cee het volgende:
Godverdomme Cee kan je mezelf een lol doen en eens een keer niet gaan waterlanderen tijdens een Simon & Garfunkel nummer? Droeftoeter.![]()
Frisse neus moet zeker lukkenquote:Op donderdag 30 december 2010 09:31 schreef Cee het volgende:
Hey Sandman.
Zo, even m'n camera pakken en over een uurtje effe lekker door de duinen struinen. Goddank lijkt die griep nu z'n beste tijd gehad te hebben, dus goed uitwaaien doet hopelijk ook goed.
Thanks.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Frisse neus moet zeker lukken
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Thanks.Zo. Even m'n make-up bijwerken.
En dan ben ik er vandoor. Tot later lieverds!
Doe voorzichtig het kan nog glad zijn , ander ligt Cee op haar gat.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Thanks.Zo. Even m'n make-up bijwerken.
En dan ben ik er vandoor. Tot later lieverds!
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:07 schreef Againzender het volgende:
Mogguh
Domien vergat iets dicht te schuiven volgens mij
zal de nieuwe studio wel zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 10:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], niet zo klein beetje ook
Ben na paar regels al opgehouden , sorry.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:16 schreef Paul het volgende:
Het interview met mij:
http://frontpage.fok.nl/review/422046/1/1/100/interview-fok-user-paul.html
Je hebt gekliktquote:Op donderdag 30 december 2010 10:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben na paar regels al opgehouden , sorry.
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben na paar regels al opgehouden , sorry.
Je werd te veel als speciale user afgeschilderd , maar dat ben je helemaal niet , dus snel gestopt met lezenquote:Op donderdag 30 december 2010 10:22 schreef Paul het volgende:
Ik weet toch dat jullie hem stiekem lezen en een worshippie jegens mijn hartje doen. Maar dat kunnen jullie hier niet openbaar zeggen
Ik ben ook speciaal ik ben een oldbie met kwaliteiten en veel posts, een worshippie is dus wel op zijn plaats naar mij toe.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je werd te veel als speciale user afgeschilderd , maar dat ben je helemaal niet , dus snel gestopt met lezen
Kijkt naar userid en ziet oldbie staan, man ik heb een userid die 10x zo laag is en voel mij nog geen oldbie en veel posts zegt ook nietsquote:Op donderdag 30 december 2010 10:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben ook speciaal ik ben een oldbie met kwaliteiten en veel posts, een worshippie is dus wel op zijn plaats naar mij toe.
Maar jij bent een gruize muis, jij valt niet opquote:Op donderdag 30 december 2010 10:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kijkt naar userid en ziet oldbie staan, man ik heb een userid die 10x zo laag is en voel mij nog geen oldbie en veel posts zegt ook niets
Gelukkig maar. Maakt van hem een stuk betere user dan jij.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar jij bent een gruize muis, jij valt niet op
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Maakt van hem een stuk betere user dan jij.
Kun je nagaan wat voor belabberde user je eigenlijk bent, als niemand meer op je haptquote:Op donderdag 30 december 2010 10:35 schreef Paul het volgende:
Ik hou van jullie, omdat jullie de enige zijn die op mij happen
3fm topic ftw
quote:
Voel mij prima in die rolquote:Op donderdag 30 december 2010 10:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar jij bent een gruize muis, jij valt niet op
Nee ik ben het tegenovergesteld van depri, ik spring de hele dag in het rondquote:Op donderdag 30 december 2010 10:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat voor belabberde user je eigenlijk bent, als niemand meer op je hapt. Niet depressief worden he, nu het enige in je leven ook niet meer leuk is
.
Lees mijn interviewquote:Op donderdag 30 december 2010 10:39 schreef alors het volgende:
Goedemorgen
niet reageren op dat sneue figuur, krijgt ie een klein stijfje van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |