Ja maar dan mag ik toch nog wel een keer zeggen.quote:
Okquote:
Nee ik geloof dat ze nog steeds of alweer een eigen forum hebben. Heb ik altijd jammer gevondenquote:Op donderdag 30 december 2010 04:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die zie je nooit meer al kwam ik printscreen vandaag nog tegenDe meeste namen gaan helaas verloren
Slaap lekker lieverdquote:
Slaap lekker en ik ga ook.quote:
Ik zal ze eens opzoeken binnenkortquote:Op donderdag 30 december 2010 04:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee ik geloof dat ze nog steeds of alweer een eigen forum hebben. Heb ik altijd jammer gevonden.
Trustequote:Op donderdag 30 december 2010 04:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Slaap lekker en ik ga ook.
Dus tschuss!,de ballen en tik em aan (vr)ouwe! [ afbeelding ]
Ook daag dan maarquote:Op donderdag 30 december 2010 04:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zal ze eens opzoeken binnenkort
Ik kom je vast nog wel tegen hier![]()
Ik ga naar mijn bank verhuizendus fijne avond allemaal
Ow jij was er nogquote:Op donderdag 30 december 2010 04:15 schreef naatje_1 het volgende:
KNAL BOEM KLETSJ, wie heeft hier dat licht uitgezet
En de klik van de lamp maakte je wakker ?quote:Op donderdag 30 december 2010 04:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik was een beetje in slaap gevallen van de muziek en vele goodbye wensen
jaquote:Op donderdag 30 december 2010 04:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
En de klik van de lamp maakte je wakker ?
OMGquote:Op donderdag 30 december 2010 04:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja
ik ben trouwens even aan het zoeken, maar in 2007 zat je al te zeuren dat je degene mistte uit jouw nachtbaggertijd...
dat hoef je mij niet te vertellenquote:Op donderdag 30 december 2010 04:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
OMGjij hebt geen leven
, en nee ik mis ze niet
, naja een beetje dan
. Kan ook wel kloppen dat ik van 03 tot 07 genachtbaggerd heb
.
Hehe, maar 03 tot 07 zou goed kunnen dat het toen uit elkaar vielquote:Op donderdag 30 december 2010 04:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat hoef je mij niet te vertellen
in 3fm blijven dezelfde gezichten met af en toe wat afhakers/nieuwe aanwas, dat is wel handig lijkt mequote:Op donderdag 30 december 2010 04:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hehe, maar 03 tot 07 zou goed kunnen dat het toen uit elkaar viel. Toen volgens mij enigszins actief in 3fm geweest
. Afgelopen jaar/2 jaar amper actief geweest
.
Ja idd, ik voel me hier nog steeds thuisquote:Op donderdag 30 december 2010 04:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in 3fm blijven dezelfde gezichten met af en toe wat afhakers/nieuwe aanwas, dat is wel handig lijkt me
quote:Op woensdag 2 november 2005 02:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat was de Ultime nachtbaggerDie goede oude tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |