Neequote:Op donderdag 30 december 2010 06:09 schreef ValHallen het volgende:
Is dit het beste nummer van de Foo Fighters?
als ze ooit op de FM gaan dan verlaten veel dj's het station, omdat ze al op een andere station een programma maken en dat zal hun contract verbiedenquote:Op donderdag 30 december 2010 05:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De insteek van Stenders is toch altijd geweest dat de DJ's de muziek bepalen? Zou ook best kunnen als ze FM gaan. Dan maar die hitlijsten ook door DJ's samengesteld. Het is gewoon jammer dat er een flinke doelgroep in Nederland wordt genegeerd in radioland. De grote zenders lijken steeds meer op elkaar en kleinere zenders als Kinkfm zijn gewoon niet zo prettig om naar te luisteren vanwege de DJ's.
[flirt] we zullen zien [/flirt]quote:Op donderdag 30 december 2010 02:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik zoek trouwens nergens naar, ik laat me graag verrassen door wie en wat ik tegenkom
SPOILER: lijst 07-08Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
hai haiquote:
SPOILER: lijst 08-09Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op donderdag 30 december 2010 03:42 schreef Dagoduck het volgende:
Hallo jongens, stiekem was ik nog niet slapen![]()
Maar ik ben wel heel blij kiek moar:
# 500 Dagoduck 33.079
Trusten Heloef, CindieY & DaMook
Beste nummer van de Foo Fighters vind ik Long road to ruin.quote:Op donderdag 30 december 2010 06:09 schreef ValHallen het volgende:
Is dit het beste nummer van de Foo Fighters?
quote:Op donderdag 30 december 2010 08:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoorde ik jou naam nou cee
Ik dacht het ook even te horen (na Phil Collins?quote:Op donderdag 30 december 2010 08:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoorde ik jou naam nou cee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |