If I take one more drinkquote:Op donderdag 30 december 2010 10:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gisteren wel wat meer gehad hoor
Hehequote:Op donderdag 30 december 2010 10:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een tip, als ie vervelend doet, hem een ferme tik op zijn neus geven. Kun je best en dan weet ie dat ie met Yuki niet kan fucken!
Hij wil zijn krulstaart geverfd zien.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:00 schreef missbehavin het volgende:
En hij is heel beschermend (lees jaloers) naar mij toe.
Viesterdquote:Op donderdag 30 december 2010 10:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hij wil zijn krulstaart geverfd zien.
'Morgen.
Op een of andere manier mis ik je punt..quote:Op donderdag 30 december 2010 10:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gister ging ik naar Ede om bij iemand biertjes te drinken. Op een gegeven moment kregen we honger dus gingen we eten. In Nijmegen. Was 't op een gegeven moment half elf daaro. Trein van 23.10 naar huis genomen, en ook nog met de machinist meegereden.
Maar dus niet echt in Ede geweest om biertjes te drinken. Maar restaurant was all you can eat + drink dus dat is wel weer goed gekomen.
Zo erg was t bij mij nitquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hij wil zijn krulstaart geverfd zien.
'Morgen.
Sja dan zou ik waarschijnlijk ook iedereen bijtenquote:Op donderdag 30 december 2010 10:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Viespeuk. Hij is gecastreerd hoor, btw.
Je weet wel...voor de nonchalante look.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Viespeuk. Hij is gecastreerd hoor, btw.
is ook zo hoor, het is meer dat ie beledigd is als ie een tik krijgt.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:10 schreef ArTiC het volgende:
Een kuus kan echt wel wat hebben, die tik of schop doet niet eens pijn.
Als ze door het lint gaan raken ze niet eens onder de indruk van een stroomstootwapen
L-Equote:
quote:
Hoi peep.quote:
Ja, daar ben ik niet zo goed in.quote:Op donderdag 30 december 2010 10:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Op een of andere manier mis ik je punt..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |