Het is soms best wel vreemd dat iemand echt naar mij kijkt, ben nou niet echt 1 van de populairste mensen onder de hemel, mag ook nog is wat aan mijn gewicht gaan doen, niet dat het echt zichtbaar is... maar uiterlijk is naar mijn mening afwijsreden nr 1 als ik verkering aan een meid vraag, het is me overigens nog nooit gelukt iemand aan de haak te slaan.
Maar soms heb je van die dagen, dan voel je, je "lucky" zo ook weer vandaag. Dan kijkt een meid mij zeer diep in de ogen aan, mooi blauw is niet lelijk denk ik dan altijd, ik kijk natuurlijk even hard terug, soms op wel een meter afstand. En dan?
Helemaal niks, ik weet het het is onnozel te denken dat als drie meiden op 1 dag je de heletijd in je ogen kijken ze alle drie wel wat in je zien... wat doe jij op zo'n moment? Vraag je wat aan haar/hem? Of ben je even stil als ik en geniet je van het moment?
Ik ben overigens niet echt bang ofzo om te reageren op zoiets maar moet wel zeggen dat het bij chatten, zonder fysiek contact (en zeker als het een leuke meid is), makkelijker gaat.
[Dit bericht is gewijzigd door Skinkie op 05-06-2002 00:14]
quote:verkering moet van twee kanten komen, meestal vond de andere partij mij niets... maarja als bij deze de andere partij (in dit geval, een wildvreemd persoon) naar mij staat te kijken... wat doe je dan?
Op woensdag 05 juni 2002 00:14 schreef bfm het volgende:
als je verkering vraagt dan zal uiterlijk niet je eerste probleem zijn![]()
quote:aanspreken
Op woensdag 05 juni 2002 00:16 schreef Skinkie het volgende:[..]
verkering moet van twee kanten komen, meestal vond de andere partij mij niets... maarja als bij deze de andere partij (in dit geval, een wildvreemd persoon) naar mij staat te kijken... wat doe je dan?
Pas wanneer 1 van de paren ogen je werkelijk geraakt hebben is er pas een reden te vragen wat je moet doen.
Nu gewoon terugsjansen, goed voor je ego!
Veel te veel mensen zitten krampachtig te denken dat het gelijk raak moet zijn. Oogopslag... verliefd. Of er wordt gelijk verwacht dat uitgaan ook gelijk meer betekend.
De kern draait om gezelligheid. Daarna komt de rest wel.
Als je oogcontact hebt, lach dan eens een keer! Als zij terug lacht (en als je geluk hebt gelijk een andere kant opkijkt) begin dan over iets 'luchtigs'. En probeer dan tijdens het gesprek niet gelijk slim over te komen...... afknapper lijkt me! (maja iedere vrouw is weer anders, wedden dat jij er net een tegen komt die daar wel op kicked? )
quote:LOL
Op woensdag 05 juni 2002 00:27 schreef Vibromass het volgende:
Daarna kun je het beste al knipogend suggestieve bewegingen met je pelvis gaan maken
quote:tuurlijk kan je gewoon iemand aanspreken, maar geef toe als je iemand ziet, en als ze dus jou ziet, en je denkt daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten, uh ja, dan kun je idd ook gewoon de trein uitlopen zonder iets te zeggen en wel iets zeggen en hand in hand de trein uit lopen
Op woensdag 05 juni 2002 00:27 schreef Pulsemaster het volgende:
Je kunt toch gewoon iemand aanspreken? Hoeft toch gelijk geen behoefte tot verkering achter te zitten? Of ben ik nu achterlijk?(dit was overgens een retorische vraag)
maar ik ben nog aan het verkennen, dus maak je niet druk
Je zit relaxt, hebt alle tijd.. Vooral in de stoptrein van Enschede naar Zwolle, daar heb je een coupe waar je stoelen langs de ramen hebt, en dus tegenover een hele rij mensen zit. Daarbij kan je links en rechts door de deur ook nog de andere coupes in de gaten houden..
Laatst zat er zelfs eentje naar me te zwaaien en ze was nog niet onknap ook!
quote:Hear, hear!
Op woensdag 05 juni 2002 01:16 schreef Ravage het volgende:
Ik heb nu na een jaartje OV wel gemerkt dat de trein de ultieme plek is om te sjansen.Je zit relaxt, hebt alle tijd.. Vooral in de stoptrein van Enschede naar Zwolle, daar heb je een coupe waar je stoelen langs de ramen hebt, en dus tegenover een hele rij mensen zit. Daarbij kan je links en rechts door de deur ook nog de andere coupes in de gaten houden..
Laatst zat er zelfs eentje naar me te zwaaien en ze was nog niet onknap ook!
Op stations en in treinen.. echt de ideale plek om te sjansen.. je hebt veel kansjes en veel leuke meiden om onderweg tegen te komen (en vaak kun je nog bepalen of je dicht bij ze gaat zitten of niet )
Het is alleen (imho) wel de plek waar de drempel om iets te vragen/zeggen het hoogst is als je geen geboren player bent (like me & topicstarter)..
quote:Ja dat was het probleem; die meid was best knap en we hadden goed oogcontact. Maar om nou naar die andere coupe te gaan lopen en een gesprek te beginnen, dat durf ik nog niet echt aan.
Op woensdag 05 juni 2002 01:17 schreef -ScuL- het volgende:
Het is alleen (imho) wel de plek waar de drempel om iets te vragen/zeggen het hoogst is als je geen geboren player bent (like me & topicstarter)..
Flirten is het geilste wat er is...
XX
Deb
quote:flirten kan geil zijn maar ook irritant
Op woensdag 05 juni 2002 01:22 schreef nrg het volgende:
Ik geniet van het moment en doe er alleen wat mee als ik in een discotheek ben. Dan stap ik op diegene af en ga er sensueel mee dansen. Meestal loopt dat op zoenen uit en soms op meer, maar zelden in verkering.Flirten is het geilste wat er is...
XX
Deb
quote:omdat diegene niet fysiek aantrekkelijk is, en toch proberen oogcontact te zoeken
Op woensdag 05 juni 2002 01:39 schreef nrg het volgende:
Waarom irritant?
quote:Goh da's echt wel irritant zeg.
Op woensdag 05 juni 2002 02:52 schreef cenobite het volgende:[..]
omdat diegene niet fysiek aantrekkelijk is, en toch proberen oogcontact te zoeken
Hoe durven die onaantrekkelijke mensen, waarom slaan ze niet nederig hun teneergeslagen blik richting de grond, zoals het hen betaamt
quote:Nou stop daardan gelijk maar mee, want als je in termen gaat denken van "daar wil ik wel een beschuitje mee eten" of "hand in hand de trein uit lopen" dan snap je iets gewoon niet. Je insteek moet een gezellig gesprek zijn, waarbij je iets meer over een ander te weten kunt komen. ALs jij nu al gelijk hand in hand de trein uit wil lopen.....
Op woensdag 05 juni 2002 00:43 schreef Skinkie het volgende:[..]
tuurlijk kan je gewoon iemand aanspreken, maar geef toe als je iemand ziet, en als ze dus jou ziet, en je denkt daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten, uh ja, dan kun je idd ook gewoon de trein uitlopen zonder iets te zeggen en wel iets zeggen en hand in hand de trein uit lopen
maar ik ben nog aan het verkennen, dus maak je niet druk
quote:toch denk ik dat je naar iemand gaat kijken omdat hij/zij er goed uitziet, anders zou je met iedereen op straat een praatje kunnen gaan maken toch?
Op woensdag 05 juni 2002 07:44 schreef Pulsemaster het volgende:[..]
Nou stop daardan gelijk maar mee, want als je in termen gaat denken van "daar wil ik wel een beschuitje mee eten" of "hand in hand de trein uit lopen" dan snap je iets gewoon niet. Je insteek moet een gezellig gesprek zijn, waarbij je iets meer over een ander te weten kunt komen. ALs jij nu al gelijk hand in hand de trein uit wil lopen.....
Maar als een meisje naar mij komt met een babbel, dan ben ik meestal een beetje stunned, en das klote want dan kom ik niemeer uit me woorden terwijl ik als ik was begonnen met praten alle babbels heb
Ik doe het btw nog steeds met briefjes in jaszakken waarop staat:
Wil je verkering met mij, kruis het goeie vakje aan
O JA O NEE
quote:hahahaha die is eg wel kewl
Op woensdag 05 juni 2002 11:54 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik doe het btw nog steeds met briefjes in jaszakken waarop staat:Wil je verkering met mij, kruis het goeie vakje aan
O JA O NEE
Gewoon slap ouwehoeren zoals de gene voor mij al zei!
Komt allemaal vanzelf wel!
Succes
geen idee.. ik zerzin soms wat, en soms komt er ook niks uit!
Onverwachte gebeurtenissen zijn altijd makkelijk.. gebruik die dan ook! En in de trein kan je vragen waar ze naar toe gaat, maar da's wel eng!
Of je schrijft een briefje met daarop je telefoonnummer en de vraag of ze wat leuks met je wil doen!! (nog nooit gedaab, ik reis zelden met de trein!, maar lijkt me wel te doen)!
zoiets!
maar uhm, om dan maar weer een beetje ontopic te gaan.
Oog-contact, tja, als het echt een leuk meisje is, en je zit knoeterhard te flirten, dan zou ik wel wat proberen.
Tis wel handig als je van die filmpies om je gsm hebt staan, als ze erom moet lachen is het ijs al gebroken...
Of vertel de meeste flauwe mop die je kent (hoe heet Lassie die tegen een boom aan plast? plassie...)
En of ik er geluk mee had? twee kreeg ik een tel.nummer. Twee keer begon dat met 020. Nee dank u
quote:tuurlijk kan dat wel, als je gaat versieren, dan moet je je doel voor ogen houden.. het enige wat je niet moet doen is teneergeslagen zijn als het een keertje niet lukt!
Op woensdag 05 juni 2002 07:44 schreef Pulsemaster het volgende:[..]
Nou stop daardan gelijk maar mee, want als je in termen gaat denken van "daar wil ik wel een beschuitje mee eten" of "hand in hand de trein uit lopen" dan snap je iets gewoon niet. Je insteek moet een gezellig gesprek zijn, waarbij je iets meer over een ander te weten kunt komen. ALs jij nu al gelijk hand in hand de trein uit wil lopen.....
quote:Juist
Op woensdag 05 juni 2002 00:17 schreef Tusk het volgende:
Nu gewoon terugsjansen, goed voor je ego!
Zoals ze al zeiden ; gewoon van genieten dus
was eergisteren gebeurd. gisteren weer met haar afgesproken en ging smooth.. eg leuk..
dus zorg gewoon dat je veeel vrienden hebt, en laat je vaaak voorstellen
quote:dat probleem heb ik ook (alleen in mindere mate
Op woensdag 05 juni 2002 15:37 schreef Frollo het volgende:
Ik heb 't niet eens door als ik oogcontact heb. Ik ben er zo ten diepste van overtuigd dat ik stom, lelijk, saai en oninteressant ben, dat als iemand toch naar me kijkt, ik het meestal niet eens zie en al helemaal niet geloof. Moet ik later weer van m'n vrienden horen dat die-en-die meid naar me zat te staren. En dan is het dus te laat.
Best lastig wel
quote:DUH, was je doel dan? vanuit de trein het bed in? Dan wil ik wel eens weten welke meiden jij uitzoekt. Verder niet lullig bedoeld of zow, maar als je gelijk al meer wil op wat voor een manier dan ook, ga je daar naar handelen en zal de dame in kwestie zich ERG ongemakkelijk voelen. En als zij zich ongemakkelijk voelt...... heb je verloren...
Op woensdag 05 juni 2002 13:33 schreef Frenkie het volgende:[..]
tuurlijk kan dat wel, als je gaat versieren, dan moet je je doel voor ogen houden.. het enige wat je niet moet doen is teneergeslagen zijn als het een keertje niet lukt!
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 00:14 schreef bfm het volgende:
als je verkering vraagt dan zal uiterlijk niet je eerste probleem zijn![]()
quote:Wederom
Op woensdag 05 juni 2002 18:55 schreef Byte_Me het volgende:
Neerknuppelen en meeslepen naar je grot?
Ik zat een keer een de trein en zei opeens tegen een meisje spontaan:Ken ik jouw niet ergens van?(CLICHE!)Ik moest schateren van het lachen van me zelf ......iedereen keek me een beetje raar aan,maarja ik had fun en zij moest ook lachen
quote:Zucht............
Op woensdag 05 juni 2002 00:17 schreef Tusk het volgende:
Pas wanneer 1 van de paren ogen je werkelijk geraakt hebben is er pas een reden te vragen wat je moet doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |