Sja goo goo dolls hebben wel meer erg goede nummers (black balloon bvb) Echter die hebben nooit NL top40 gehaald oid. Is dat hun schuld? Ik heb meerdere cd's van ze dankzij wat engelse oud collegas. Ik vind t goed te pruimenquote:Op donderdag 30 december 2010 00:19 schreef tong80 het volgende:
Het trieste met de Goo Goo Dolls is hetzelfde trieste als met Soul Asylum ze scoren pas als ze een zeiknummer opnemen en uitbrengen.
Zo Rowen Heze het mooie daarvan is dat ik met mijn punki vrienden 12 jaar geleden op hen pogoëde net als bij een Punkband. Ze zijn coolo want oprecht en eerli8jki.
Dan ook niet, denk ik. Of je moet uit Limburg komen.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ik denk dat dit hartstikke leuk is als je teut bent.
Ik ging er op los, maar ik ben ook een geheelonthouder...quote:Op donderdag 30 december 2010 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Ik denk dat dit hartstikke leuk is als je teut bent.
Hmmm, daar gaat alweer een theorie.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:23 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ging er op los, maar ik ben ook een geheelonthouder...
Ik op Take It Easyquote:Op donderdag 30 december 2010 00:24 schreef Aalbers het volgende:
eigenlijk wil ik nog wachten op American pie
11 weken lees ik net.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:24 schreef Eska het volgende:
Stond destijds ook héél lang op nr 1, volgens mij.
van Mika, of wat?quote:Op donderdag 30 december 2010 00:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik op Take It Easy
En 539 want daar heb ik op gestemd
Ga je mond spoelen!quote:
haha was de eerste naam die in me op kwamquote:Op donderdag 30 december 2010 00:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen!
Van de Eagles natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |