Ow, die is idd te erg voor woorden. Ik vind ook best veel kerstliedjes mooi. Ave Maria o.a.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:55 schreef Eska het volgende:
In de kersttijd kan ik heel veel hebben. Echt Heel Veel. Behalve Mariah Carey.
Met de originele line-up zeker, want 2004 werd een herwerkte versie opgenomen met o.a. Chris Martin...quote:Op woensdag 29 december 2010 23:55 schreef jakees het volgende:
[..]
ff nadenken hoor. denk band aid maar vind het een verschrikkelijk genre.
Ik vond de film niet bijzonder.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:56 schreef Eska het volgende:
Dit is lekker!
En dan heb ik die film niet eens gezien.
Niet? Zeker gaan doen! Geniale film.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:56 schreef Eska het volgende:
Dit is lekker!
En dan heb ik die film niet eens gezien.
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond de film niet bijzonder.
The Pogues en Kirsty!quote:Op woensdag 29 december 2010 23:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Band Aid, John Lennon, Slade, Fay Lovski. (zijn er nog meer goede dan?)
Die schijnt nu op bevallen te staan.quote:Op woensdag 29 december 2010 23:55 schreef Eska het volgende:
In de kersttijd kan ik heel veel hebben. Echt Heel Veel. Behalve Mariah Carey.
Dus 5 stuks... nog weinig.quote:
JA!! JA!! Eén van mijn allerfavorietste kerstliedjes!quote:Op [url=http://forum.fok.nlquote]
[b] Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1582634/1/50#90609029]woensdag 29 december 2010 23:59[/url] schreef cafca het volgende:
[..]
The Pogues en Kirsty!
Fan is groot woord. ik kan het verdragenquote:Op woensdag 29 december 2010 23:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben je een fan van George Baker?
Zo nee, dan kun je pas na middernacht weer inschakelen...
POM POM POmquote:
Gisteren zag ik een fragment van een Belgisch interview met The Pogues. Toen openbaar dronkenschap nog maatschappelijk verantwoord was...quote:
ik heb green onions geluisterd en ja, ik ken het wel. Nog nav gisteren..quote:
Ach misschien is het wel een 'mannen'-film.quote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 23:59 schreef Eska het volgende:
[..]
JA!! JA!! Eén van mijn allerfavorietste kerstliedjes!
En binnenkort dankzij Vliegtickets.nl een weekje Thailand doet...quote:Op donderdag 30 december 2010 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
Volgens mij is dat Marion, jeweetwel, die bij de open haard van Dru zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |